VINKKEJÄ?

tunisiaan!!!

Ekaa kertaa Tunisiaan ja vinkkejä kaipaan! :) Kaikki tarpeellinen tieto ja vinkit tämän keskustelun alle olisi tervetulleita! Myös muille voisi olla hyötyä :)

5

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamssu

      on monta sivua vinkkejä ja tietoja, kunhan selaat, kuka niitä aina jaksaa uudelleen kirjoitella...

      • tunisiaan!!!

        kiitos vastauksestasi..


    • mies8222

      itseäni kiinnostaisi tietää kuinka tunisian kohteissa tulee pukeutua, täytyykö pukeutua esim illalla ravintolassa syömässä ollessaan siistimmin kuin joissain etelä-euroopan kohteissa? tuleeko miehillä olla pitkät housut tms? entäpä olisiko jollain heittää tältä kesältä hintoja illallisista, esim pihviannos tai muuten?

      • Tbone10

        saat joka paikassa parenpaa palvelua kun käytät pitkiä housuja.siis pätee ympäri maailmaa mutta monessa 4 tähden ja ravintola ja hotelleissa jo "pakollistakin" pihvit on hiukan nimekkäämmissä paikoissa pyöreästi sen 20e vesi pullon kanssa. mutta en suosittele koska tunisia ei ole pihvi maa. itse testasin muutaman kerran.


    • ttierati

      Itse tulin juuri ja olin positiivisesti yllättynyt. Toki paikka on likaisempi kuin steriili Suomemme mutta siihenkin tottuu. Kaikki on halpaa, taksit, ruoka, elintarvikkeet ja alkoholi paikallisessa "alkossa". Itse en henkilökohtaisesti pitänyt varsinaisesta Soussen Medinasta ja keskustasta vaan viihdyin mieluummin Port El Kantaouissa. Medinassa oli liikaa hälinää... ääniä... tuoksuja... liian levotonta. Port El Kantaoui oli rauhallinen ja tein kaikki shoppailutkin siellä, hintataso oli sama kuin Medinassa.

      Paikallinen ruoka oli taivaallista. En syönyt matkani aikana ainuttakaan pitsaa tai muuta länsimaista ruokaa vaan paikallista ruokaa. Suosittelen myös muille tutustumaan herkkuihin kuten shappaty.

      Kertaakaan matkan aikana minua ei häiritty miesten osalta. Toki Hello Hello huutelua oli mutta kun niihin ei reagoi niin ongelmia ei syntynyt. Hieman iltasella ihmetytti suuri miesten lukumäärä, illalla liikkuvat naiset olivat pääsääntöisesti turisteja. Paikalliset ihmiset olivat erittäin ystävällisiä, tutustuin myös heihin ja pääsin käymään paikallisessa kodissa aivan mahtavalla illallisella.

      Oman hotellini ranta oli ihan ok, mutta julkinen ranta oli mukavampi. Hotellin ranta oli pieni ja rajattu. Aurinko paistoi koko lomani ajan ja lämpötila oli yli 30 ja yölläkin 25 joten kuumaa oli.

      Tunisia on niin erilainen maa kuin oma rakas Suomemme. Kulttuuri todella erilaista, ja elämänmeno ylipäänsäkin. Nautin itse kuitenkin lomastani täysin siemauksin ja erilaisuuden otin rikkautena. Miksi matkustaa jonnekin jos odottaa kaiken olevan yhtä hyvällä tolalla kuin täällä kotimaassa. Lämpimästi voin suositella Tunisiaa matkakohteena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe