Pokemon Battle Revolution!

pokspoks^^

Omistaako kukaan täällä ko. peliä? Näyttää tosi hienolta, ajattelin hankkia :))

Voiko Pokemon Battle Revolution- peliin siirtää jotenkin omia pokemoneja Soul Silver/Heart Gold peleistä?
Onko PBR:ssa minipelejä?

22

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      Onhan se aika hieno peli.

      Kaikista neljännen sukupolven peleistä voi kopioida pokensa PBRrään. (Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold ja SoulSilver.)

      Ja ei, siinä ei ole minipelejä. Ainoa minipelejä muistuttava ominaisuus on hahmon pukeminen erilaisiin vaatteisiin...

      • jamin10

        Ai voi kopioida HG ja SS:stäkin? OK.

        Kuulin muuten että Jap. B/W olis aluekoodaus, eikä sentakia toimi DSi:ssä tai DSiXL:ässä. Noin se kuulemma on, ku sillon kerran sanoin siitä aluekoodauksesta. Mut ne toimii normaalisti Litel ja normil


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Ai voi kopioida HG ja SS:stäkin? OK.

        Kuulin muuten että Jap. B/W olis aluekoodaus, eikä sentakia toimi DSi:ssä tai DSiXL:ässä. Noin se kuulemma on, ku sillon kerran sanoin siitä aluekoodauksesta. Mut ne toimii normaalisti Litel ja normil

        Eihän B/Wstä voi kuitenkaan kopioida, joten miten toi tähän liittyy...?


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Eihän B/Wstä voi kuitenkaan kopioida, joten miten toi tähän liittyy...?

        Mut sanoin vaan niinku sulle tän että tiesitkös. Ku ei muuallekkaan olis oikee sopinu. Tälläset BTW jutut vaa


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Mut sanoin vaan niinku sulle tän että tiesitkös. Ku ei muuallekkaan olis oikee sopinu. Tälläset BTW jutut vaa

        Jooh, näissä DSin kameroita jne. käyttävissä peleissä näkyy olevan aluelukitus... Tämän löysin Pokecommunityn B/W FAQsta:

        Will these games work in my DS if I import them?
        Yes, provided that you have a DS or a DS lite. If you have a DSi, keep in mind that the DSi has region locking built in. Black and White will be "DSi-compatible" games, meaning they will work with the DSi's enhanced features. However, games with any DSi features are region-locked, so they will not work in a DSi whose region does not match, hence if you wish to play a Japanese copy of Black and White, you will need a Japanese DSi.


      • diivu_87

        pärjännyt PBR.ssä niis kentissä jossa joutuu pelee jollain muilla ku omilla pokemoneilla?
        Entä siellä missä saa onnenpyörän avulla "valita" pokemont joilla ottelee?

        Mä oon niissä menestynnty aika kehnosti vai oon voittannutkin mut ku niin pokeol on niin surkeet iskut!
        saattaa olal jopa 3 tai ainkin 2 jotka ei edes iske tai on vaan pulustus iskuja.. huoh ei niil pitkälle pötki..

        Ja mikä on sosikki alue?
        Mä tie tykkään siittä Waterwall colosseumista ja se yks pusto on kans jees missä ei vaihd pokemon jos ei ite vaida mtu waterwall mesta on jännittävämpi ku joutu ottelee joka kirroksella eri pokella.
        Se magma paika on kans ihan kiva ni ja crystal luola on siistin näköinen.


      • rndm-
        diivu_87 kirjoitti:

        pärjännyt PBR.ssä niis kentissä jossa joutuu pelee jollain muilla ku omilla pokemoneilla?
        Entä siellä missä saa onnenpyörän avulla "valita" pokemont joilla ottelee?

        Mä oon niissä menestynnty aika kehnosti vai oon voittannutkin mut ku niin pokeol on niin surkeet iskut!
        saattaa olal jopa 3 tai ainkin 2 jotka ei edes iske tai on vaan pulustus iskuja.. huoh ei niil pitkälle pötki..

        Ja mikä on sosikki alue?
        Mä tie tykkään siittä Waterwall colosseumista ja se yks pusto on kans jees missä ei vaihd pokemon jos ei ite vaida mtu waterwall mesta on jännittävämpi ku joutu ottelee joka kirroksella eri pokella.
        Se magma paika on kans ihan kiva ni ja crystal luola on siistin näköinen.

        Mä kun osaan ajottaa sen sillee et saan aina omat pokeni, niin helppoohan se on =D
        (Näin hoitu helposti myös Courtyard Colosseum, menin kaikki sata matsia joskus...)

        Tykkään siitä, mis otellaan Little Battleja. (Eli Lv. 5 -pokeilla.) Se kun sattuu olemaan ainoo paikka mihin oon jaksanu tehä jonkinlaisen tiimin =D
        Ja sit ne mis ei otella omilla on kans ihan siistejä. (Sunset, Gateway) Kun tykkään otella, mut tiimien tekeminen tökkii. (Vaikka niillä pokeilla on niin onneen perustuvat setit että ärsyttää...)


      • jamin10
        rndm- kirjoitti:

        Mä kun osaan ajottaa sen sillee et saan aina omat pokeni, niin helppoohan se on =D
        (Näin hoitu helposti myös Courtyard Colosseum, menin kaikki sata matsia joskus...)

        Tykkään siitä, mis otellaan Little Battleja. (Eli Lv. 5 -pokeilla.) Se kun sattuu olemaan ainoo paikka mihin oon jaksanu tehä jonkinlaisen tiimin =D
        Ja sit ne mis ei otella omilla on kans ihan siistejä. (Sunset, Gateway) Kun tykkään otella, mut tiimien tekeminen tökkii. (Vaikka niillä pokeilla on niin onneen perustuvat setit että ärsyttää...)

        Se Masters Battle mesta. Mis on niit Set:tei. Pääsin kyl sen vikan läpi jonkuaikaa sit.

        Mul failas Counryard Colosseum jossai 70-80 ku yhest ottelust jäi vaa Gengar jäljelle. Ja sit onnistuin kusee sen pyörän et ei tapahtunu mitään hyödyllistä. Sit hävisin (hypnosis meni ohi, meinasin voittaa koko tyypin pelkäl Gengaril). Oisko rndm mitää ajotus vinkkejä et saisin aina sen fully restored team jutun? :D ois ehkä hieman helpompaa


      • diivu_87
        jamin10 kirjoitti:

        Se Masters Battle mesta. Mis on niit Set:tei. Pääsin kyl sen vikan läpi jonkuaikaa sit.

        Mul failas Counryard Colosseum jossai 70-80 ku yhest ottelust jäi vaa Gengar jäljelle. Ja sit onnistuin kusee sen pyörän et ei tapahtunu mitään hyödyllistä. Sit hävisin (hypnosis meni ohi, meinasin voittaa koko tyypin pelkäl Gengaril). Oisko rndm mitää ajotus vinkkejä et saisin aina sen fully restored team jutun? :D ois ehkä hieman helpompaa

        Taidatte olla vähän pidemmällä tossa ku mä..

        Joo sillon se onnenpyörä mesta on kiva jos saa omat poket ni sillon voittaa helpsoti ja oon onnitunnkki saamaan omat poket mut se vaati mutta viel treenausta..

        ja siin missä saa jotkut random pokemonit jolla on kaiken lisäksi srukeet iskut ni yleenvä vaan häviin
        ihan tylsää!


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Se Masters Battle mesta. Mis on niit Set:tei. Pääsin kyl sen vikan läpi jonkuaikaa sit.

        Mul failas Counryard Colosseum jossai 70-80 ku yhest ottelust jäi vaa Gengar jäljelle. Ja sit onnistuin kusee sen pyörän et ei tapahtunu mitään hyödyllistä. Sit hävisin (hypnosis meni ohi, meinasin voittaa koko tyypin pelkäl Gengaril). Oisko rndm mitää ajotus vinkkejä et saisin aina sen fully restored team jutun? :D ois ehkä hieman helpompaa

        Paina Aata sillon, kun esim toi full restore on puoli kierrosta siitä missä painat.


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Paina Aata sillon, kun esim toi full restore on puoli kierrosta siitä missä painat.

        Mut menee ohi yleensä. Saattaa johtuu siit et se on niin pieni se alue :/ sit yritän niin et ku se on vähän sen puolenvälin yli. Ei onnaa sillokaa aina...


    • diivu_87

      Oon mä siit tykännyt vaikka se onki vaan sellanen et pitää otella..

      Ja mulla onki kysymys siihen liittyen elikkä voiko siihen peliin ladata useamman pelin pokemonit ilman että menettää ne edelliset? Siis eri tallennukseen..?
      Mul meinana on tosi hyvät pokemonit enkä halus niitä menettää. (ku en voi kopioiida niit uudelleen jku mul ei oo kyseist pelii enään) mut halusin lataa toiselle tallennukselle toiset pokemonit.

      • rndm.

        Tallennuspaikkoja on neljä, joten voit kopioida poket neljästä eri pelistä.


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Tallennuspaikkoja on neljä, joten voit kopioida poket neljästä eri pelistä.

        ... Ne vanhat poket uusil jos kopioi toisest pelist samaan saveen?


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        ... Ne vanhat poket uusil jos kopioi toisest pelist samaan saveen?

        ...koska yhteen saveen voi kopioida vain yhdestä pelistä. Eli jokaiselle DS-pelille pitää olla oma save.


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        ...koska yhteen saveen voi kopioida vain yhdestä pelistä. Eli jokaiselle DS-pelille pitää olla oma save.

        ..juttu! No nyt mä sit uskallan kopioida mun toiseen tallennukseen mun toisen pelin pokemonit!
        Harmi vain että en voi otella mun eri tallennukseien pokememonejan kesken.. tää ols varmaan jo liikaa vaaditu peliltä.

        Halusin vaan testaa parii pokemonii keskenään.

        ootteko muuten pelennut omilla pokemonella omianne vastaan wiillä? siis sillen että tietkokone pelaa sua vastaan. Mä tos jut testasin pelaa silleein :) he kumpi voittaa minä vai mä?


      • jamin10
        diivu_87 kirjoitti:

        ..juttu! No nyt mä sit uskallan kopioida mun toiseen tallennukseen mun toisen pelin pokemonit!
        Harmi vain että en voi otella mun eri tallennukseien pokememonejan kesken.. tää ols varmaan jo liikaa vaaditu peliltä.

        Halusin vaan testaa parii pokemonii keskenään.

        ootteko muuten pelennut omilla pokemonella omianne vastaan wiillä? siis sillen että tietkokone pelaa sua vastaan. Mä tos jut testasin pelaa silleein :) he kumpi voittaa minä vai mä?

        Se on just hauskaa.


      • diivu_87
        jamin10 kirjoitti:

        ... Ne vanhat poket uusil jos kopioi toisest pelist samaan saveen?

        kopiot samaan tallennukseen samasta pelistä ni sit tietty muutokset näkyy wiilläkin :)

        Mut hyvä oli tietää että toiselsta pelistä ei edes VOI kopsata samaan tallennukseen.
        Koska mun wiillä olevat pokemit on siis joka tapauksessa turvassa.

        Taidankin kopioda sit toiseen tallennukseen poket ku dexi on täynnä..


      • diivu_87
        jamin10 kirjoitti:

        Se on just hauskaa.

        et jos ite pelsit ittes vastaan.. tolleen saa omat pokemonit omi vastaan mut "joku toinen" pelaa niillä. Ja seki on kivaa että voi mennä pelaa mihin tahansa mestaan.


    • Tuke

      peli on aika helppo
      Jos sul on legendaariset linnut ja palkia ja dialga MEATWO

    • Blackyurom

      Peliin voi kopioida Diamondista, Pearlista, Platinumista, Heart goldista ja Soulsilveristä ja Ei ole mini pelejä ellei lasketa joidenkin areenojen erikois ominaisuuksia esim: ruletti ja rentalit

    • Anonyymi

      Hyvä peli oli järkevä idea kun saa liikuntaa ja pitää kavereitten kaanssa hauskaa👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe