Mikä mättää,kun yritän asentaa hp.: monitoimilaseria M1120 MFP läppäriin ja Windows 7 herjaa seuraavaa:
asennus epäonnistui plug and play-virheen vuoksi ja asennus peruutetaan. asennus epäonnistui plug and play-virheen vuoksi ja asennus peruutetaan. Yritä suorittaa asennus uudestaan.
hp laserjet
4
510
Vastaukset
- ertrytr
hae valmistajan sivuilta viimeisin ajuri win7:lle..
- toinen mr. bean
sama ongelma, hain ajurin hp:n sivuilta ja tulee sama virheilmoitus asennuksen yhteydessä
- toinen mr. bean
toinen mr. bean kirjoitti:
sama ongelma, hain ajurin hp:n sivuilta ja tulee sama virheilmoitus asennuksen yhteydessä
kävin jo toiselle viestiketjulle vastaamassa mutta laitanpa tähänkin.
Sain asennettua kyseisen laitteen skannaus- ja tulostusominaisuudet lataamalla HP:n sivuilta n. 250MB paketin (joka purkautui oletuksena c:lle) ja noutamalla laitehallinnasta erikseen tulostimelle ja skannerille ajurit tuon paketin sisältä. Kaikkia laitteen ominaisuuksia ei saa käyttöön tuolla tavoin mutta ainakin saa työt tehtyä!
- VIRHE::.!11%#?+
.
ethän vain vahingossakaan kytkenyt usb johtoa kiinni ennen aikojaan???????
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666