Opiskelen Sosiaali- ja terveys alalla toista vuotta ammattikoulussa, ja ensivuoden alussa minulla on mahdollisuus lähteä opiskelemaan ulkomaille yhdeksi jaksoksi(6vk). Olen ajatellut sinne lähtöä, ja päätin että lähden työssä oppimaan Espanjaan.
En osaa puhua Espanjaa lähes laisinkaan, vain jotkut perus asiat ja nekin melko heikosti. Englantia taas osaan melko sujuvasti ja sanakirjan otan tietysti mukaan jos jotain ongelmia tulisi.
Opettajani kertoi että monessa kaupungissa, rannikolla on suomalaisia työpaikkoja ja firmoja, joten semmoinen voisi olla mukava.
Tiedän ainakin että Fuengirolassa on mahdollisuus päästä työssä oppimaan ja siellä on Suomalaisia esimerkiksi. vanhainkoteja jne. Joten pidän Fuengirolaa ainakin yhtenä vaihtoehtona.
Olisiko kellään ehdotuksia/kokemuksia, ESPANJASSA olosta tai työssäoppimisesta ulkomailla?
Kiitos jo etukäteen:)
Help me, please!
Tietämätön123
1
589
Vastaukset
- työssäoppimisesta
Olin vuonna 2004 kolme viikkoa työssäoppimisessa Mallorcalla, Palmassa. Oli loistava kokemus. Siellä ei puhuttu juuri missään englantia, mutta osaan espanjaa, joten se ei ollut ongelma. Edes turistisairaalassa ei puhuttu englantia eikä saksaa! Kokemusta myös Barcelonassa matkustamisesta, sielläkään ei missään puhuttu englantia.
Jos teillä saa itse valita kohteen, suuntaisin ehkä sinuna nimenomaan noille "suomalaisseuduille", Fuengirolaan tai Marbellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453370
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412302
- 2072282
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779