Wer Soll noch Glauben!!!!!
Keine Preis erhöhen, Keine Steuer erhöhen, Keine Inflation in Deutschland, ein Brot statt zum Kosten höchsten 1,50-€, Kostet 3,-€, Sprit 1,40-€ statt 0,70-€, Kindergarten würde geredet Familien zum Entlasten wird aber für 180,00-€ Teuer, Harz 4, Alle Preise statt zum halbieren seit Euro Einführung, würde nur DM entfernt € aufgeklebt, und gehen höher, Gehalte werden abgekürzt täglich, Das Sollten sie Analysieren meine Damme und Herren im Bundestag, wen das wird Korrigiert, dann Besiegen sie Rechts und Links Extremisten
kiitos jos joku suomenta.
voisiko joku suomenta
f2725
2
549
Vastaukset
- uiuouoijlkn
Tämä ei liity mitenkään matkailuun.
- kullamannen
Tietenkin joku voisi suomentaa, esim. minä, mutti miksi viitsisin suomentaa persumaista poliittista paskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063