Avopuolisoni on kertonut haluavansa tulla kosituksi esim. kynttiläillallisella.
Mutta voiko ravintolassa kosia romanttisesti, varsinkin kun muita on paikalla? En ainakaan lähtisi siellä polvistumaan, koska julkinen huomio voi vaikuttaa vastaukseen.
Voiko siellä kosia ilman polvistumista?
Kosiminen ravintolassa?
3
1901
Vastaukset 3
- n23.....
Voihan kynttiläillallisen järjestää kotiinkin. Jos et halua kokata/luota omiin taitoihisi, niin nykyään saa ravintoloistakin tilattua aterioita kotiin ja ne voi sitten siirtää hienommalle kattaukselle. Itse en haluaisi tulla kosituksi julkisella paikalla a siksi vierastan ravintola ajatusta, mutta makunsa kullakin.
- siitä
Polvistuminen ei ole missään kosiotilanteessa pakollista. Kosit siis missä vaan.
Ja nuo on makuasioita, mutta itse en haluaisi että minua kosittaisiin julkisella paikalla ja esim. ravintolassa.
Illallinen kotona on romanttisempi. Tietysti sinne pitää järjestää tunnelmaa kynttilöillä yms. - weirddddd
Ei kai kysyjä ihan oikeasti tällaista kysele! Aikuinen ihminen (toivottavasti)....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641673Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1501278Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217922- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 88676
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt197629- 52592