Avopuolisoni on kertonut haluavansa tulla kosituksi esim. kynttiläillallisella.
Mutta voiko ravintolassa kosia romanttisesti, varsinkin kun muita on paikalla? En ainakaan lähtisi siellä polvistumaan, koska julkinen huomio voi vaikuttaa vastaukseen.
Voiko siellä kosia ilman polvistumista?
Kosiminen ravintolassa?
3
1866
Vastaukset
- n23.....
Voihan kynttiläillallisen järjestää kotiinkin. Jos et halua kokata/luota omiin taitoihisi, niin nykyään saa ravintoloistakin tilattua aterioita kotiin ja ne voi sitten siirtää hienommalle kattaukselle. Itse en haluaisi tulla kosituksi julkisella paikalla a siksi vierastan ravintola ajatusta, mutta makunsa kullakin.
- siitä
Polvistuminen ei ole missään kosiotilanteessa pakollista. Kosit siis missä vaan.
Ja nuo on makuasioita, mutta itse en haluaisi että minua kosittaisiin julkisella paikalla ja esim. ravintolassa.
Illallinen kotona on romanttisempi. Tietysti sinne pitää järjestää tunnelmaa kynttilöillä yms. - weirddddd
Ei kai kysyjä ihan oikeasti tällaista kysele! Aikuinen ihminen (toivottavasti)....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4425867Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104636Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1873606Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-202135751053100- 742500
- 452464
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!582439- 922147
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131860MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171723