Onko kellään tietoa että onko skoottereissa moottoriöljyn vahtia?
Vastaukset 3
- yhden_mielipide_toiseen
Kaksi tahtisissa skoottereissa missä on tuorevoitelu löytyy usein punainen varoitusvalo mikäli öljysäiliö uhkaa tyhjentyä. Nelitahtista en ole koskaan omistanut skootterina mutta jos varoitusvalo löytyy niin se todennäköisesti syttyy jos öljynpaine on liian alhainen. Eli ei siis varsinaisesti mittaa moottoriöljyn määrää tai tasoa vaan painetta voitelujärjestelmässä.
jos nelitahtisessa syttyy punainen merkkivalo on kone siinä vaiheessa jo varmasti saanut kipeää. kuskinhan sitä öljyn pintaa pitää tarkkailla.
- Säikähtänyt
Minulla on Kymco 125 movie ja siinä on mittaristoon kytketty mekaaninen öljyn vaihtovälin ilmoitusvalo. Merkkivalon päällä on vihreä kalvo sillon kun ei tarvitse vaihtaa öjlyä, mutta kun tietty kilometrimäärä tulee täyteen niin mekaanisesti merkkivalon päällä oleva kalvo liikkuu ja muuttuu punaiseksi. Öljyn vaihdettua kalvon voi muuttaa takaisin vihreäksi mittariston alla olevasta kolosta painamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522