Olen yrittänyt etsiä netistä tietoa siinä onnistumatta, siitä onko Egyptissä
nahkatuotteet edullisia. Olen löytänyt pari viestiä siitä että nahkavöitä kannattaa
ostaa, mutta itseäni kiinnostaisi nahkavaatteet. Löytyykö näitä edullisesti Egyptistä, osaako
kukaan vastata.
Nahkatuotteita Egypistä ?
7
1753
Vastaukset
- Nahkatakkinen tyttö
todella kukaan osaa vastata ?
- tervetuloa33
kylla taalla on halpoja nahka tuotteita, mita etsit?
- nahkatakkinen tyttö
nahkatakkia, tai vaikka pariakin.
Mielellään lampaannahasta.
Olen lähdössä Hurghadaan marraskuussa ja samalla reissulla
käydään myös Kairossa. Tarkoitus on lähteä lähes tyhjällä laukulla ja tulla
täyden kanssa takaisin ;)
Nahkatakki tai kaksi olisi kova sana. - tervetuloa33
nahkatakkinen tyttö kirjoitti:
nahkatakkia, tai vaikka pariakin.
Mielellään lampaannahasta.
Olen lähdössä Hurghadaan marraskuussa ja samalla reissulla
käydään myös Kairossa. Tarkoitus on lähteä lähes tyhjällä laukulla ja tulla
täyden kanssa takaisin ;)
Nahkatakki tai kaksi olisi kova sana.El Dahar loydat sen helposti jos otat taxin dahariin sanot dahar street(nasser street)(tunto merkki missa jaat pois on Toomas cook office vasemalla ) ja sitten bazar street. se on kavelykatu oikealla puolella dahar streetilla) .. ja siita kavelet ihan suoraan alas noin 150m sita bazar treetia. tulee sellainen aukio mista paasee suoraan ja sitten oikealle. edessa on semmoinen iso mauste kauppa joka myy mausteita ja oikealla on iso nahka kauppa mutta se on kallis ja se mies myos ottaa ylihintoja !!! helposti. mutta kavelet vaan suoraan eteenpain ja tulee vasemalla puolella iso liike missa on paljon laukkuja ikkunassa. hanella on nahka takkeja iso valikoima.
Jos kiinostaa voin kylla tulla sinulle nayttamaan sen liikkeen?
Kayn monta kertaa viikossa itsekin siella omat ostokset tekemassa.
Viimeksi yhdet kaverit ostivat hyvin edullisen matka laukun daharista ja veivat paljon tavaraa egyptista takasin suomeen, he olivat hyvin tyytyvaisia. - Nahkatakkinen tyttö
tervetuloa33 kirjoitti:
El Dahar loydat sen helposti jos otat taxin dahariin sanot dahar street(nasser street)(tunto merkki missa jaat pois on Toomas cook office vasemalla ) ja sitten bazar street. se on kavelykatu oikealla puolella dahar streetilla) .. ja siita kavelet ihan suoraan alas noin 150m sita bazar treetia. tulee sellainen aukio mista paasee suoraan ja sitten oikealle. edessa on semmoinen iso mauste kauppa joka myy mausteita ja oikealla on iso nahka kauppa mutta se on kallis ja se mies myos ottaa ylihintoja !!! helposti. mutta kavelet vaan suoraan eteenpain ja tulee vasemalla puolella iso liike missa on paljon laukkuja ikkunassa. hanella on nahka takkeja iso valikoima.
Jos kiinostaa voin kylla tulla sinulle nayttamaan sen liikkeen?
Kayn monta kertaa viikossa itsekin siella omat ostokset tekemassa.
Viimeksi yhdet kaverit ostivat hyvin edullisen matka laukun daharista ja veivat paljon tavaraa egyptista takasin suomeen, he olivat hyvin tyytyvaisia.Kiitti kovasti neuvosta =)
- Anonyymi
Olen yrittänyt katsoa netistä mutta ei löydy
- Anonyymi
Reilussa kymmenessä vuodessa tulee joitakin muutoksia bisneksiin ja ympäristöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937