millanen talo, tuleeko palkat ajallaan?
kalusto ainaki on komeeta, karjarautaa ja v8 suoraa putkee
Kohvakka
14
5563
Vastaukset
- nimimerkki erkki
Ei ole kummoinen. Oli muuten otsikoisa vähän aikaa sitten.
Ajavat hullun kailla, punasia kiekkoja kuskit täynnä. Manipulointi laitteet löytyy myös.
Jos uskaltavat tutkia, niin nurinhan tuollainen menee. Siihen loppuisi pääkohvakan, akt ja rahtareiden huutamiset.
Surkea, älä mene.- hiljanen...
Sie taijat erkki poika huudella sellasia asioita joista et tiedä yhtää mitään!!Jos sulla on jotaki sydämmellä ni soita ja sovitaan johoki senssit juttu tuokiota varten...jos et uskalla tulla juttelemaan ni lopettele kuule hyvän sään aikana tommoset paskan jauhannat!!t.Miika Kohvakka
- nim ,.,.,.,.,
hiljanen... kirjoitti:
Sie taijat erkki poika huudella sellasia asioita joista et tiedä yhtää mitään!!Jos sulla on jotaki sydämmellä ni soita ja sovitaan johoki senssit juttu tuokiota varten...jos et uskalla tulla juttelemaan ni lopettele kuule hyvän sään aikana tommoset paskan jauhannat!!t.Miika Kohvakka
Se älähtää johon sattuu totuus.
Jokainen alalla oleva tietää miten te toimitte. Kukaan ei vaan ole puuttunut, vielä.
Viranomaisten tarkka tutkistelu sen selvittäisi. Jokainen tietää mitä siitä seuraa. - kohvakka on paras!
hiljanen... kirjoitti:
Mikä teitä ihmisiä vaivaa??!! Kohvakka on rehellinen ja hyvä firma!! Jos ette ymmärrä sitä ette ole ihmisiä tai olette tyhmiä!! Jos sitä pelkäätte että autojen kopit ovat likaisia ja huonokuntoisia niin olette erittäin väärässä!! Ne ovat todella todella siistejä ja hyvä kuntoisia! Miten voitte noin kun ette asiasta mitäänn tiedä?!?! Minä tiedän sen mitä sanoin! Uskokaa minua !
- 53w
Mee heti. Voit saada 6 sinistä lisävaloa ja stereot. Kopissa edellisen juopon rähmäiset Jallut ja talouspaperit....
- hiljanen...
Missähä meijä autossa oot nähnä 6 lisävalot...pitäsköhä teijä lapsosten aikuistua ja opetella jopa laskemaan ja vieläpä ehkäpä kävelemäänki!!
- nim erkki
Unohdin sanoa, oikein kun osaa laskea palkan niin on noin 6-8euroa tunti.
Surkea, surkea tapaus.- kuljetusyrittäjä
Varmasti sieltä saa palkan ajallaan , mutta ensin on oltava töissä siellä !
Kalusto on hyvää ja oikean mittaista !
Kilpailee kuljetuksista esim. meidän kanssa !
Kuskit joita tunnen ovat asiallisia kavereita, eivät lörpöttele talon asioista ulkopuolisille !
Purkaus paikoilla eivät etuile muista vaan odottavat kiltisti omaa vuoroa.
Eli asiallinen talo , kuin myös isännät ja rengit ! - joo jotkut on itsekk
kuljetusyrittäjä kirjoitti:
Varmasti sieltä saa palkan ajallaan , mutta ensin on oltava töissä siellä !
Kalusto on hyvää ja oikean mittaista !
Kilpailee kuljetuksista esim. meidän kanssa !
Kuskit joita tunnen ovat asiallisia kavereita, eivät lörpöttele talon asioista ulkopuolisille !
Purkaus paikoilla eivät etuile muista vaan odottavat kiltisti omaa vuoroa.
Eli asiallinen talo , kuin myös isännät ja rengit !En tiedä kohvakasta vaan kommentoin, että combin autot ne on sellasia etulijoita ainakin kotkan suunnalla, että....luuleevat olevansa jotakin vaan paristi olen ihan asiallisesti esittänyt asian ja mielipiteeni etuilusta. Kyllä on varmasti hävettänyt!
- Rahtireinoo
joo jotkut on itsekk kirjoitti:
En tiedä kohvakasta vaan kommentoin, että combin autot ne on sellasia etulijoita ainakin kotkan suunnalla, että....luuleevat olevansa jotakin vaan paristi olen ihan asiallisesti esittänyt asian ja mielipiteeni etuilusta. Kyllä on varmasti hävettänyt!
Nenään tollasia etuilijoita heti laitan, enkä kysy mitään!
- Repa vaan
Rahtireinoo kirjoitti:
Nenään tollasia etuilijoita heti laitan, enkä kysy mitään!
Oho! Onpas rahtireino kuumana:)
- R 143H
On viimeisenpäälle asiallista porukkaa isäntä ja pojat. Tunnen autokauppojen kautta kun ostin käytetyn auton heiltä, ja varmasti priimaa kalustoa,
erittäin siistejä ja huollettuja. Se on vaan määrätynlaisen porukan viimeinen vaihtoehto naukua täällä kun on sillat palanu takana eikä oo enää yhtään taloa kuka huolis vaikka on puukengät ja rahtaritakki... - Anonyymi
tainuna alamäki alakoo.... helopolla tulloo
- Anonyymi
Miten mennee nykyisin, ei taida kalusto olla kovin tuoretta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053