Eli omistamistani KOSSin kuulokkeista meni ensin vain toiselta puolelta ääni, mutta tämän pystyi aina väliaikaisesti korjaamaan pyöräyttämällä liitintä sopivaan asentoon. Myöhemmin ääni meni kuitenkin kummaltakin puolelta ja tämä liittimen pyöräytystekniikka palautti äänen vain toiselle puolelle ja oli muutenkin epäkäytännöllinen koska pienestäkin liikahduksesta meni äänet kokonaan. Liittimen lisäksi kuulokkeissa ei pitäisi tietääkseni olla muuta ongelmaa joten ajattelin, että tämän voisi korjata yksinkertaisesti vaihtamalla liittimen. Mites tämä sitten käytännössä pitäisi toteuttaa? Ja mistä näitä "irtoliittimiä" voisi ruveta metsästämään? Vai onko ideani täysin käyttökelvoton ja pitäisi vain suosiolla ostaa uudet kuulokkeet?
Voiko korjata?
2
576
Vastaukset
- bhiddakanthdeb
Eikö Kossin kuulokkeilla pitäisi olla elinikäinen takuu?
Sinuna minä lähettäisin sähköpostia Tura Scandinaviaan. Tietääkseni he yleensä korjauttavat tai vaihtavat kuulokkeet ja lähettävät laskun Kossille.
Yhteystiedot:
Tura Scandinavia
Rantakatu 6
67100 Kokkola
Finland
Phone: 358-(0)207 600 950
e-mail: [email protected] - palvelija13
Aina kysyä kannattaa :) mutta taitaa olla ihan käytössä kulunut. Kuten myös johdoille joskus tuppaa käymään. Ja nämähän ei varsinaisesti takuuseen kuulu, koska ei varsinaisesti ole valmistusvirheen piiriin vaan kulutuksessa kulunut.
Mutta aina kannattaa yrittää, jotkut firmat ovat tarkempia kuin toiset. Kuten myös asiakaspalvelun laadussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984