Parissa viimeisessä Blogissa on käsitelty nykykriisin kulkua ja etsitty ulospääsyä: yhtiöitys, henkilövaihdokset vai linjantarkistus? Kommenttinne Blogin päätelmistä ja faktoista!? Naisaktivisti on jo niitä kommentoinutkin Blogin kommenteissa...
http://tinyurl.com/35txl4w
- 1990: asiallista hypnoosia arvostettiin - Rikollinen aines ulos hallituksesta
- 2000: ristiriitainen juhla Finlandia-talossa - Kohtalon vuosikymmen alkaa
http://tinyurl.com/kriisiapu
– Avustushakemukset selvitettävä
– Ulkoistaminen: kouluttajat alihankkijoita vai franchising-yrittäjiä?
– Taas henkilövaihdoksia: Suggestomedian vai SHY:n uusi koulutusvastaava?
– Tietosuoja ja verkkopalvelut: kuka on saanut IP-osoitteita?
– Suggestomedian kohtalo
Yhtiöityksestä ulospääsy?
25
567
Vastaukset
- Samadhi
on VAIN sinun korvien välissä.
Hypnoosi mahdollisuutena voi hyvin ja etenee eri muodoissaan merkittävänä vaihtoehtona.- esille
Parametrit esiin sitten: jäsenmäärien ja koulutettavien kehitys, tuotot ja tappiot, haitta- tai ongelmailmoitusten määrät Valviralle tai Kuluttajahuijausten vastaiselle viranomaisverkostolle, kriittinen mediajulkisuus
- Samadhi
esille kirjoitti:
Parametrit esiin sitten: jäsenmäärien ja koulutettavien kehitys, tuotot ja tappiot, haitta- tai ongelmailmoitusten määrät Valviralle tai Kuluttajahuijausten vastaiselle viranomaisverkostolle, kriittinen mediajulkisuus
ja Lappi on laaja maa. Suomessa on yli 5 mijoonaa asukasta ja jokaisella on täysi oikeus etsiä ratkaisuja sieltä, mistä ikinä haluavat ja tämä ei kuulu sinulle eikä kelleen muullekaan. Varsinkaan kun virallinen lääketiede on tekemisensä tehnyt eikä pysty enempää ihmisiä auttamaan.
- sieltä sitten
Samadhi kirjoitti:
ja Lappi on laaja maa. Suomessa on yli 5 mijoonaa asukasta ja jokaisella on täysi oikeus etsiä ratkaisuja sieltä, mistä ikinä haluavat ja tämä ei kuulu sinulle eikä kelleen muullekaan. Varsinkaan kun virallinen lääketiede on tekemisensä tehnyt eikä pysty enempää ihmisiä auttamaan.
parametrit ja faktat pitääkin sitten etsiä Blogista
- tosiasioita???
Samadhi kirjoitti:
Et kommentoi Väiskin esittämiä faktoja. Etkä oikaise niitä.
- Samadhi
tosiasioita??? kirjoitti:
Et kommentoi Väiskin esittämiä faktoja. Etkä oikaise niitä.
esittämillä faktoilla ei ole mitään käytännön merkitystä.
Minua kiinnostaa vain sellainen toiminta ja sellaiset osaajat, jotka pystyvät vastaamaan ajan haasteisiin. Tähän ei Väiski eikä nykyiset hypnoosijärjestöt pysty. Ajan haasteet kun ovat siinä määrin mittavat.
Tarvitaan täysin uutta koulukuntaa ja uutta aktiivista tiimityötä, jotta vähänkään tunnelin päässä kajastaisi valoa tälle kansalle. Mutta. Nyt tällainen on hyvää vauhtia kehkeytymässä. - hah..hah..haa
Samadhi kirjoitti:
esittämillä faktoilla ei ole mitään käytännön merkitystä.
Minua kiinnostaa vain sellainen toiminta ja sellaiset osaajat, jotka pystyvät vastaamaan ajan haasteisiin. Tähän ei Väiski eikä nykyiset hypnoosijärjestöt pysty. Ajan haasteet kun ovat siinä määrin mittavat.
Tarvitaan täysin uutta koulukuntaa ja uutta aktiivista tiimityötä, jotta vähänkään tunnelin päässä kajastaisi valoa tälle kansalle. Mutta. Nyt tällainen on hyvää vauhtia kehkeytymässä.sinä olet sen järjestön huseeraja.. hah..hah.. haa..
mies joka ei edes pidä sanojaan.. - p9ipok
hah..hah..haa kirjoitti:
sinä olet sen järjestön huseeraja.. hah..hah.. haa..
mies joka ei edes pidä sanojaan..Kyllä, ko. Liikkeen edunvalvoja muuten mainitaan uusimman Blogin leipätekstissäkin Hypnologian keskustelualueen kirjoittajana. Kommenteissa Bloggari koettaa käydä dialogia Pien kanssa.
http://tinyurl.com/vaiskipielle - hyökkäyshenkistä
Henkilökohtainen hyökkäävyys, esim. Väinö Pertamon jahtaaminen, eivät ole toimivin tapaa ajaa "Liikkeen" etuja. Ne eivät ole myöskään vakuuttavia vastauksia Pertamon esittämiin kysymyksiin eivät oikaisevia faktoja.
- Kaivalaya
hyökkäyshenkistä kirjoitti:
Henkilökohtainen hyökkäävyys, esim. Väinö Pertamon jahtaaminen, eivät ole toimivin tapaa ajaa "Liikkeen" etuja. Ne eivät ole myöskään vakuuttavia vastauksia Pertamon esittämiin kysymyksiin eivät oikaisevia faktoja.
puolusta minkään liikkeen etuja. Sen vain tiedän, että Shy:llä on suveeeni oikeus päättää omista asioistaan ja toiminnastaan.
Säälittää vain tuo Väiskin osa. Mies jäi roikkumaan napanuorastaan Shy:hyn ja elää vain Shy:n kautta.
Todellinen hengen vapaus on täydellistä riippumattomuutta mistään ja vain tämä vapaus voi vapauttaa yksilön henkiset voimavarat jopa "ihmeiden" tekemisiin. On nääs kokemuksia. - kysyttiin
Kaivalaya kirjoitti:
puolusta minkään liikkeen etuja. Sen vain tiedän, että Shy:llä on suveeeni oikeus päättää omista asioistaan ja toiminnastaan.
Säälittää vain tuo Väiskin osa. Mies jäi roikkumaan napanuorastaan Shy:hyn ja elää vain Shy:n kautta.
Todellinen hengen vapaus on täydellistä riippumattomuutta mistään ja vain tämä vapaus voi vapauttaa yksilön henkiset voimavarat jopa "ihmeiden" tekemisiin. On nääs kokemuksia.Miksi Kaivalaya kommentoi kun Samdhilta kysytään? Voisitko kommentoida noita blogeissa esitettyjä faktoja?
- ei-aretalogi?
Kaivalaya kirjoitti:
Todellinen hengen vapaus on täydellistä riippumattomuutta mistään ja vain tämä vapaus voi vapauttaa yksilön henkiset voimavarat jopa "ihmeiden" tekemisiin. On nääs kokemuksia.Ovatko Kaivalaya, Samadhi, Leksa, Leo Salmela, poika tuntureilta ja SHY-Leksa sama nimimerkki? Tiedätkö muuten jotakin Hypnologia-foorumin verkonkutoja-seriffi-järjestelyistä?
- kommentoi
p9ipok kirjoitti:
Kyllä, ko. Liikkeen edunvalvoja muuten mainitaan uusimman Blogin leipätekstissäkin Hypnologian keskustelualueen kirjoittajana. Kommenteissa Bloggari koettaa käydä dialogia Pien kanssa.
http://tinyurl.com/vaiskipielleex-shylaisen vastaus pielle
http://tinyurl.com/exshypielle - poika.tuntureilta
ei-aretalogi? kirjoitti:
Ovatko Kaivalaya, Samadhi, Leksa, Leo Salmela, poika tuntureilta ja SHY-Leksa sama nimimerkki? Tiedätkö muuten jotakin Hypnologia-foorumin verkonkutoja-seriffi-järjestelyistä?
tai hypnologia-foorumi ei kuulu minulle tässä vaiheessa millään tavalla ja minulla on nyt niin paljon tekemistä, ettei minulla ole aikaa lukea kaiken maailman blokeja. Varsinkaan kun niistä ei ole minulle eikä tälle kansakunnalle mitään apua. Olen löytänyt etsimäni ja olen erittäin tyytyväinen elämääni.
Samadhi on Intian kieltä ja tarkoittaa hengen ykseyttä. Samoin käsite, kaivalya, on peräisin Intiasta ja tarkoittaa riippumattomuutta. Asiayhteys sanelee sen, kumpaa nimimerkkiä käytän. Tällä hitaalla koneella kun rekisteröityminen on niin hidasta, ettei minulla ole kaikesti aikaa odottaa rekisteröityä nimimerkkiä. - hemmo?
poika.tuntureilta kirjoitti:
tai hypnologia-foorumi ei kuulu minulle tässä vaiheessa millään tavalla ja minulla on nyt niin paljon tekemistä, ettei minulla ole aikaa lukea kaiken maailman blokeja. Varsinkaan kun niistä ei ole minulle eikä tälle kansakunnalle mitään apua. Olen löytänyt etsimäni ja olen erittäin tyytyväinen elämääni.
Samadhi on Intian kieltä ja tarkoittaa hengen ykseyttä. Samoin käsite, kaivalya, on peräisin Intiasta ja tarkoittaa riippumattomuutta. Asiayhteys sanelee sen, kumpaa nimimerkkiä käytän. Tällä hitaalla koneella kun rekisteröityminen on niin hidasta, ettei minulla ole kaikesti aikaa odottaa rekisteröityä nimimerkkiä.Hämmennät nimimerkkivaihdoksillasi ja roolinvaihdoksillasi. Oletko sama hemmo, joka on kirjoittanut Hypnologia-foorumille? Onko sinut tuomittu kunnianloukkauksesta, vai mikä selittää tarpeesi heittää silloin tällöin herjaa Butlerin tavoin palstalle kirjoittavien mielenterveydestä?
- Väiskille
kommentoi kirjoitti:
ex-shylaisen vastaus pielle
http://tinyurl.com/exshypielle"Blogiin" on ilmestynyt lisää kommenttaja Pielle ja Väiskille
http://bit.ly/cWxGcf
- -------------
hypnokriisiin juttu näyttää olevan SHY:n ulkopuolisen ja asioista tietämättömän Väiskin tuottaman yhdistystä morkkaavan, virheelliseen tai jollakin tapaa rikolliseen toimintaan vihjailevan ja hörhöilyjen toistamista, jotka täällä kuulutetaan ansiokkaana tiedonvälityksenä ja kopioidaan vähän väliä. Häpeä julkaisijoille!
- Avoimuutta, pliis!
Oikaiseppas faktat, jos olet "Sisäpiiriä". Joko Väiskin blogissa tai täällä. Pie sentäs kirjottaa Väiskin blogiin. Nytkin antoi tiedotteen miksi vetäytyi syrjään firman johdosta. Avonaisuus, rehellinen keskustelu ja lukujen julkistaminen ainoa tie ulos.
- vastineesi?
Oletko itse Liikkeen naisaktivisteja, NLP-yrittäjä tai muu suggeri? Ihmettelen miksi et kirjoita Väiskin blogiin tai julkaise täällä vastinettasi - avoimuuden nimissä. Mitä mieltä olet Väiskin vastauksesta Pielle?
http://tinyurl.com/vaiskipielle
Sivuhuomautus: "uudistetun" hypnotismin aktivistit kirjoittelee usein "häpeästä", "syyllisyydestä", "maineesta", "leimasta", "loasta", "julkisuudesta". Yhteisöllistä narsistista problematiikkaako?
- ??? ?? ???
nyt (kevät 2013) väännetään "maallikkohypnoosin" uudelleenjärjestelystä. mutta eikös tässä olisi käypä liiketaloudellinen ratkaisu.
- uusia nimityksiäkö?
Niin. SHY ja Suggestomedia eivät ehkä niminä enää myy. Ns. "shyläiset" voisivat jatkaa toimintaansa Hypnoosiliiton nimen alla. Tai sitten voisi fuusio antaa mahdollisuuden uudelle, ryvettymättömälle nimelle... Varmasti tämä vuosi näyttää miten maallikkohypnoosin rakenteille ja linjauksille käy.
- kiinnostavia
uudemmistakin blogeista löytyy kiinnostavaa asiaa. voi kiinnostaa kun keskustellaan h-liiton liittämisestä shy-suggestomedia -konserniin.
puhuttelevaa luettavaa.- oojojoh
Rajuja ovat käänteet. Tuo Suggestomedia Ab:han on kustantanut Hypnologia-lehteä. Se on erotettu Kultti ry:stä.
- vasta 2 vuotta jäsen
Oheinen kirjoittaja selkeyttää ja siihen on helppo yhtyä asioista tietämätönkin, sääliksi käy:
"Kävin sattumoisin Väinö Pertamon sivuilla ja täytyy sanoa, että harvoin näkee sellaista roskaa nettisivuilla. Hämmästykseni oli suuri, kun hän oli haukkunut kaikki Suomen hypnoosin parhaat asiantuntijat. Katkeroituneen ihmisenkin ajatuksiksi hänen mielipiteensä ampuvat pahasti yli. Hän pitää itseään aitona ja parhaana asiantuntijana hypnoosista. Hänen ajatuksensa ovat kuin suoraan kivikaudelta ja asentaansa inkvisition ajoilta. Tieteellisyys ja objetiivisuus puuttuvat lähes kokonaan. On vaarallista, että tällainen henkilö kuvittelee edustavansa totuudellista näkemystä muita halventamalla. Se on lisäksi erittäin ala-arvoista ja halpamaista, eikä mitenkään sovi hypnoosin vastuulliseen maailmaan. En ole kenenkään muun nähnyt haukkuvan kollegojaan tällä tavalla moraalisesti ja eettisesti tuomittavalla tavalla. Mistä johtuu, että hän tekee näin? Onko hänet erotettu/ syrjäytetty? En tiedä, mutta vaikea nähdä muutakaan selitystä. Säälittävää, mutta samalla myös surullista. Tämä vain vahvisti kuulemaani, että häntä ei kukaan enää ota todesta, vaikka hän tekeekin kaikkensa toisten haavoittamiseksi." - harhat
Nyt kun olen jo vuosia tällä palstalla seurustellut hörhöjen ja harhaisen bloginkirjoittajan kanssa, niin olen huomannut itsessäni huolestuttavia ja ihmeellisiä piirteitä eli olen alkanut ymmärtämään hörhöjä ja harhoihin juuttuneita ja mikä vielä pahempaa olen jo useita kertoja alkanut ajattelemaankin samalla tavalla kuin hörhöt ja harhanäkijät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374