Oma kypärä kaipaisi maalaamista mutta valmistaja kieltää maalauksen.
Miten tämä juttu on?
Saako niitä maalata?
Maalatulla kypärällä kilpaileminen
12
1375
Vastaukset
- 13+13
Jos valmistaja kieltää maalauksen niin mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?
- ins.
Ei kannata maalata, heikentää kypärää.
- A J S
Kielto johtuu kypärässä käytetystä materiaalista, joka ei ole tarkoitettu maalattavaksi. Ratkaisu on hankkia kypärä, jonka saa maalata. Toki voi ottaa riskin ja maalata kiellosta huolimatta ja katsoa mitä tapahtuu, mutta seurauksena voi olla uuden kypärän hankinta. Viimeistään se kannattaa hankkia myös maalattavuutta ajatellen ;-)
- maalari maalaa
se on silleen että suurin osa kypäristä on maalattu jo siellä valmistajalla !
kattokaas niitä pottianne !
jos siihen maalari vetää kuviot esim vesivärillä ja lakka päälle ei potalle käy yhtään mitään
tosta on kyllä montaa ns.tietoa et menee pintajännitys jne jne
mutta sellaset halpismuovi kypärät on ehkä syytä jättää jo hyvllyyn muutenkin koska ne ei suojaa kunnolla
esim kartingissa kypärä on aika tärkee suoja joten sen kanssa ei ahka kannata tinkiä
ja hankkii mielellään kunnon kuitupotan !
niitä voi maalata lakata ja värittää millä maaleilla vaan ei mene mikskään
jos ootte koskaan katellu esim motogp formula yms kisoja moniko ajaa maalaamattomalla potalla?
kyllä ne on kaikki värjättyjä ja ne pojat tuskin tinkii sen takii turvallisuudesta et kypärä menis pilalle kun sen värittää
et se juttu jos joku valmistaja kieltää maalaamasta niin on varmasti mallia kiinan halpis potta
monelta on pää haljennu sen takia että kypärä on maalattu?
tiijä siitä mutta on ne maalatut aina yksilöllisiä ja jokaisen henk.kohtanen juttu millasesta tykkää mutta toiset pitää varmaan alkuperäisestä ja toiset haluaa jotain omaa suojavälineeseensä
tää oli vaan oma mielipide kai tähänkin joku keksii heittää jotain skeidaa mutta so what ! - kartinghuoltaja
maalari maalaa kirjoitti:
se on silleen että suurin osa kypäristä on maalattu jo siellä valmistajalla !
kattokaas niitä pottianne !
jos siihen maalari vetää kuviot esim vesivärillä ja lakka päälle ei potalle käy yhtään mitään
tosta on kyllä montaa ns.tietoa et menee pintajännitys jne jne
mutta sellaset halpismuovi kypärät on ehkä syytä jättää jo hyvllyyn muutenkin koska ne ei suojaa kunnolla
esim kartingissa kypärä on aika tärkee suoja joten sen kanssa ei ahka kannata tinkiä
ja hankkii mielellään kunnon kuitupotan !
niitä voi maalata lakata ja värittää millä maaleilla vaan ei mene mikskään
jos ootte koskaan katellu esim motogp formula yms kisoja moniko ajaa maalaamattomalla potalla?
kyllä ne on kaikki värjättyjä ja ne pojat tuskin tinkii sen takii turvallisuudesta et kypärä menis pilalle kun sen värittää
et se juttu jos joku valmistaja kieltää maalaamasta niin on varmasti mallia kiinan halpis potta
monelta on pää haljennu sen takia että kypärä on maalattu?
tiijä siitä mutta on ne maalatut aina yksilöllisiä ja jokaisen henk.kohtanen juttu millasesta tykkää mutta toiset pitää varmaan alkuperäisestä ja toiset haluaa jotain omaa suojavälineeseensä
tää oli vaan oma mielipide kai tähänkin joku keksii heittää jotain skeidaa mutta so what !Veikkaan, että kartingpuolella valmistajan maalauskielto liittyy CMR-hyväksyntään, jossa kypärän painolle on annettu tiukat rajat. Jos painossa ei ole yhtään marginaalia, ei sitä voi myöskääm maalata.
- evg
kartinghuoltaja kirjoitti:
Veikkaan, että kartingpuolella valmistajan maalauskielto liittyy CMR-hyväksyntään, jossa kypärän painolle on annettu tiukat rajat. Jos painossa ei ole yhtään marginaalia, ei sitä voi myöskääm maalata.
evegarphics on jeeeeeees
- eGraphics
evg kirjoitti:
evegarphics on jeeeeeees
on ihan oikeesti huippu
- Esko122
Sitä olen itsekin ihmetelly,
että miten noi automaalaamoissa ja kaiken maailman pajoissa maalatut kypärät kelpaa kilpailukatsastuksessa.
Harrastaminenkin tulisi halvemmaksi kun vedettäs ihan vaan kaupan kypärällä.
Kypärän maalaaminen itse on kiellettyä.- maalin maalaus
Missäs se itse maalaaminen on kielletty? Itsehän ne maalaritkin maalaa. Yrittäjä statuksestako se on kiinni?
- Tosikko 16
maalin maalaus kirjoitti:
Missäs se itse maalaaminen on kielletty? Itsehän ne maalaritkin maalaa. Yrittäjä statuksestako se on kiinni?
Tosin ulkomaan kielellä. Maalaus kielletty.
Noi F-1 miehet saa vissiin suoraan kypärät tehtaalta maalattavaksi. Ja ohjeet maalarille.
Jos maalaus on kielletty miten kypärä voidaan hyväksyä karting kilpailun katsastuksessa. - Mä vaan
maalin maalaus kirjoitti:
Tsau,
Eikös monissa kypärissä ole painot ihan rajalla luokituksen suhteen.
Oman pojan kypärässä on luokituksen mukaisen sallitun painon ja kypärän todellisen painon ero n. 45g ja jos siihen laittaa 50g maalia, niin kypärä ei ole enään luokituksen mukainen. Olisko tuo paino selitys siihen maalauskieltoon? - mennäänkö?
Mä vaan kirjoitti:
Tsau,
Eikös monissa kypärissä ole painot ihan rajalla luokituksen suhteen.
Oman pojan kypärässä on luokituksen mukaisen sallitun painon ja kypärän todellisen painon ero n. 45g ja jos siihen laittaa 50g maalia, niin kypärä ei ole enään luokituksen mukainen. Olisko tuo paino selitys siihen maalauskieltoon?maalatulla kyperällä kovempaa? jos on näin kertokaa mullekin niin rupeen heti maalaan kypäräni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690