Ihmelääke modafiniili

Insomnikko

Ostin joskus ulkomailta levyn modafiniiliä ja pienten kokeilujen jälkeen ymmärsin kyseessä olevan todellakin ihmeaine. Taustaa sen verran, että olen kärsinyt uniongelmista kymmenen vuotta ja kokeillut kaikkia mahdollisia lääkkeitä mitä markkinoilta löytyy. Osasta on ollut apua, osasta ei. Lopputulema kuitenkin se, että olen herkistynyt niille niin paljon, että pienikin annos heikentää unenlaatua toivottoman paljon.

Mutta modafiniilistä. Kokeilin sitä ensimmäistä kertaa kahdesti siten, että otin 50mg annoksen Tenoxin kanssa ja menin nukkumaan. 4t myöhemmin heräsin pienessä tenox-tokkurassa. Väsymystä ei kuitenkaan ollut. Tokkuran poistuttua tajusin nukkuneeni paremmin kuin vuosiin. Päiväni kesti vajaan parikymmentä tuntia ja vasta myöhään illalla väsymys palasi, tosin ihan tavallinen iltaväsymys. Kokeilin samaa satsia toistamiseen. Tulos oli sama. Vajaan neljän tunnin unet sen päälle että edellisenä yönä nukkunut samoin, olotilani oli kuin aikoinaan pienenä lapsena. En muista koskaan olleeni yhtä pirteä ja energinen läpi päivän.

Olen myös kokeillut sitä unen korvaajana. Öinä, jolloin en ole saanut nukuttua joko ollenkaan tai vain pari tuntia, aamulla otetun 200mg modafiinilisatsin jälkeen päivä on kuitenkin normaaliunien jälkeen.

Sitten itse asiaan. Yritin saada Suomesta reseptiä aineelle, mutta neurologi ei uskaltanut sitä määrätä ja lainasi vielä erikseen jotain Euroopan lääkeviraston ohjetta tältä kesältä, että uusien tietojen mukaan modafiniilia ei saa määrätä kuin narkoleptikoille.

Verrattuna benzoihin ja muihin paskoihin unilääkkeisiin, Wikipediaa lainaten, en yksinkertainen tajua ongelmaa:"modafiniililla ei tiedetä olevan juurikaan sivuvaikutuksia, eikä se aiheuta riippuvuutta, eikä univajetta tarvitse korvata" (http://fi.wikipedia.org/wiki/Modafiniili)

Lääkettähän on käytetty USAssa yli 20v monien kohdalla kroonisena lääkityksenä, eikä ongelmia, satunnaisia allergiatapauksia lukuunottamatta, ole ilmennyt.

Kallistahan tuo pirulainen tietty on, paitsi ulkomailta ostettuna, mutta mitäpä sillä väliä jos sillä saa elämänilon takaisin.

Kysymykseni siis kuuluu, osaako joku sanoa, miten ihmeessä saan lisää modafiniiliä? EU:n alueelta sitä ei voi tilata Suomeen netistä ja EU:n ulkopuolelta en uskalla tilata kun voi saada mitä tahansa myrkkyä. Pitääkö minun keksiä itselleni narkolepsia että saan lääkettä Suomessa?

4

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      keksiä itsellesi narkolepsiaa, se kun tulee tutkimuksissa ilmi jos sitä on....

    • janixxx

      Modafiniilin saamiseen tarvitaan Suomessa Fimean erityislupa, joka taitaa olla tiukassa (todettiin tuossa kuunneltavassa osassa).

      http://www.kantti.net/artikkeli/2010/09/älyä-purkista-mentaalisen-suorituskyvyn-parantaminen-lääkkeillä-yleistyy

      Jos tilaa ulkomailta, lääkkeet jää herkästi tulliin, ja jos tuo jotain tuollaista, tuleeko siitä jokin huumausainerikossyyte kun tilaamisesta jää kiinni?

      • n.istilä

        Lääkeainerikos saattaa rapsahtaa jos tulli nappaa lähetyksen. Tietty voi toimia siten, että jos tulli bongaa lähetyksen niin ei mene paikan päälle avaamaan kuorta vaan sanoo, ettei ole tilannut mitään. Lähetys lähtee takaisin toimittajalle ja häviät vain tilaukseen menneen rahan.


    • Tuo on kiinnostavaa! Tiedätkö, saako Venäjältä? Täällähän periaatteessa, kun tietää paikat, saa melkein mitä vaan, ilman reseptiä. Voisi tehota minuunkin. Mitkään unilääkkeet eivät minulla toimi. Ainoastaan yksi venäläinen Bentzo puree, se onkin sitten ainut lääke, jolla saan yhtämittaista unta. Mutta kun on bentzo. Ei kovin kauaa pitäisi käyttää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe