Hei, onko kertoa kokemuksia omatoimimatkasta Patagoniaan, Ushuaiaàn ? Olemme lähdössä joulukuussa kahden hengen tiimillä ja toiveena nähdä Patagonian lisäksi Buenos Aires ja mennä Mendosan kautta Chileen Santiago de Chileen. Ehtiiköhän kolmessa viikossa ? Emme ole rannalla löhöilijöitä, mutta jos on vinkkejä rantakohteesta, sekin voisi sisältyä reissuun. Kaikki kommentit ja kokemukset Argentiinasta ja Chilestä kiinnostavat...
Patagoniaan
3
958
Vastaukset
- Cão de fila
Viime joulukuussa olimme viikon Patagoniassa ja viikon Buenos Airesissa. Lensimme Trelewhin. Tukikohtamme oli Puerto Madrynissa. Aika kului liiankin nopeasti ihan "lähialueilla". Välimatkat ovat pitkiä joten autossa kului paljon aikaa. Ushuaiaan emme edes viikossa ehtineet. Luonto ja eläimet olivat meille se juttu. Joulukuussa miekkavalaat ovat jo kaukana, mutta silti onnistuimme muutaman vielä näkemään.
Kolmen viikon matkalla jättäisin Chilen ihan suosista väliin.
Puerto Madryn on myös rantalomakohde. Ilmat olivat tuuliset ja viileät eikä meillä olisi aikaa rannalla löhöilyyn ollutkaan.
Kannattaa lukea Bruce Chatwinin kirja In Patagonia (on käännetty suomeksikin).
Jos teillä herää kysymyksiä, voin vastailla kykyni mukaan. - ulala
Hei!
Menittekö Ushuiaan asti? Olisin itsekin kiinnostunut lentämään Buenos Airesista sinne muutamaksi päiväksi maaliskuun alussa. Olisi kiva kuulla kokemuksia! - pimpampom
mä olen lentänyt Buenos Airesista Ushuaiaan, ihan omatoimimatkalla itsekseni. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063