Go Excellent

??

Tietyin väliajoin aina tuonnekin haetaan uusia työntekijöitä puhelinasiakaspalveluun. Pari kertaa hakenut, ekalla kerralla en päässyt edes haastatteluun. Toisella kerralla kävin haastattelussa, lupasivat ilmoittaa, on päätös mikä hyvänsä. Eivät kuitenkaan ilmoittaneet, lupauksesta huolimatta. En siis ilmeisesti tullut valituksi.
Nyt sitten taas haetaan uusia työntekijöitä, vaikka kuukausi takaperin vasta oli ilmoitus. Vähän kyllä hämmentää tuo meininki. Mulla on lyhyt kokemus puhelintyöstä ja silti ei tärpännyt. Naamakerroinko siellä ratkaisee vai mikä? Heittääkö ne paljonkin porukkaa koe-ajalla pihalle, koska tietyin väliajoin tuo ilmoitus aina esillä? Onneksi sain muuta työtä!

11

2568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+4

      Go Excellent hoitaa muiden yritysten puhelinmyynnin, service desk yms. palvelut. Siksi paikkoja on auki jatkuvasti. Voi ihan hyvin olla, että sinulle yksinkertaisesti unohdettiin soittaa takaisin. Ei työnhakua kannata ottaa niin henkilökohtaisesti. Uutta hakemusta peliin vaan ja soittoja perään jos jokin asia jäi epäilyttämään tai vaivaamaan.

    • ValitettavastiS

      Hei.

      Hae Mediapexiin, niitä on jo 28 koko Suomessa.
      Pääset sinne varmasti :)

      Mikäli asut Vantaalla/Helsingissä, hae Vantaan Mediapexiin joka sijaitsee Tikkurilasta.
      www.kivaduuni.fi ja sieltä valitse Vantaan toimisto ja soita & varaa aika työhaastatteluun.

      Onnea haastatteluun!

    • HeiHoi

      Ainakin Lahden toimipisteen kiinteänverkon toiminta on täysin sieltä minne aurinko ei paista. Työkaverit on ihania ja ne onkin ainoa syy jonka takia sitä jaksoi, kun taas esimiehet... PAH! Ei minkäänlaisia esimiestaitoja eikä tietotaitoa itse työstä tms. ja ravaavat kahvilla/tupakalla/vessassa/"palaverissa" minkä kerkeävät ja siinä sivussa kyttäävät työntekijöitä. Ja Lahdessa harrastetaan aktiivisesti sitä, että palkataan eri rekryfirmojen kautta tai suoraan useita työntekijöitä joista valtaosa potkitaan koeajan aikana ulos ja kuukauden päästä haetaan taas uusia työntekijöitä. Työaikana (puheluiden välissä/hiljaisinakaan aikoina esim. lauantaisin) ei saa surffailla netissä eikä kirjottaa tekstiviestejä, lääkärissä käynnit pitää tehdä takaisin ja kukaan muu ei pidä puoliasi kuin sinä itse. Elämäni paskin työpaikka. Ainoa plussa on se, että sain sen verran hyvää työkokemusta että pääsin kilpailijalle parempiin töihin paremmalla palkalla ilman viikonloppu- ja vuorotöitä. ;)

      • **********

        itsekin olen pari kertaa käyny haastattelussa mutta en päässyt.. toinen kerta rekryfirman kautta jossa vasta sain tietää mistä firmasta kysymys..jos ei onista niin sitten hakee muualle..


      • Saara__
        ********** kirjoitti:

        itsekin olen pari kertaa käyny haastattelussa mutta en päässyt.. toinen kerta rekryfirman kautta jossa vasta sain tietää mistä firmasta kysymys..jos ei onista niin sitten hakee muualle..

        Vaihtuvuus tai kasvu yleensä syyt. Ehkä molemmat... Näyttäisi ainakin kasvua olleen, mutta kenties vaihtuvuuttakin on paljon, kuten alan firmoissa yleensä. Monelle se eka työpaikka pariksi vuodeksi opiskelun jälkeen kun etsii niitä oman alansa töitä. Ihellä pari kaveria tuolla olleet ja molemmat päässeet suoraan töihin, kuulemma viihtyneet. Tiedä sitten mikä valintakriteerinä, ainakin ovat suulaita eli kai hyviä puhelimessa :D:D:D:D


      • 24
        Saara__ kirjoitti:

        Vaihtuvuus tai kasvu yleensä syyt. Ehkä molemmat... Näyttäisi ainakin kasvua olleen, mutta kenties vaihtuvuuttakin on paljon, kuten alan firmoissa yleensä. Monelle se eka työpaikka pariksi vuodeksi opiskelun jälkeen kun etsii niitä oman alansa töitä. Ihellä pari kaveria tuolla olleet ja molemmat päässeet suoraan töihin, kuulemma viihtyneet. Tiedä sitten mikä valintakriteerinä, ainakin ovat suulaita eli kai hyviä puhelimessa :D:D:D:D

        Suosittelen kiertämään firman kaukaa ei voi missään nimessä olla hyvä merkki jos jatkuvasti on rekrytointi päällä. Yleisesti suosittelen kiertämään vuokratyön kaukaa. Senverran epäreilua menoa.


      • Entinen työntekijä
        24 kirjoitti:

        Suosittelen kiertämään firman kaukaa ei voi missään nimessä olla hyvä merkki jos jatkuvasti on rekrytointi päällä. Yleisesti suosittelen kiertämään vuokratyön kaukaa. Senverran epäreilua menoa.

        Ensinnäkin pitää oikaista sen verran, että Goexellent ei ole henkilöstönvuokraus yritys, vaan se tuottaa callcenter palveluja useille suurille yrityksille, kuten DNA ja PlusTV.

        Töissä on aika paljon nuoria, ja kaikki eivät kertakaikkiaan sovellu puhelintyöhön, tai ainakaan myyntihenkiseen asiakaspalveluun. Toinen syy on heikko peruspalkka, eli runsaat 9 € tunti, sen päälle tulee tietysti myyntibonukset, mutta kaikki eivät tietenkään voi olla huippumyyjiä.

        Itse olin pari kuukautta PlusTV:n asiakaspalvelussa, ja viihdyin hyvin, mutta kun tarjottiin työpaikkaa jossa palkka on puolitoista kertainen, niin lähtöpäätös oli helppo :)


      • Jessie G
        Entinen työntekijä kirjoitti:

        Ensinnäkin pitää oikaista sen verran, että Goexellent ei ole henkilöstönvuokraus yritys, vaan se tuottaa callcenter palveluja useille suurille yrityksille, kuten DNA ja PlusTV.

        Töissä on aika paljon nuoria, ja kaikki eivät kertakaikkiaan sovellu puhelintyöhön, tai ainakaan myyntihenkiseen asiakaspalveluun. Toinen syy on heikko peruspalkka, eli runsaat 9 € tunti, sen päälle tulee tietysti myyntibonukset, mutta kaikki eivät tietenkään voi olla huippumyyjiä.

        Itse olin pari kuukautta PlusTV:n asiakaspalvelussa, ja viihdyin hyvin, mutta kun tarjottiin työpaikkaa jossa palkka on puolitoista kertainen, niin lähtöpäätös oli helppo :)

        Tuon alan paras paikka on ilman muuta Call Waves: hyvä ilmapiiri, hyvä liksa ja kivat tilat. Tosin nuo toimivat Varkaudessa

        Nyt hakevat näemmä taas palvelumyyjiä:
        http://www.facebook.com/topic.php?uid=180933215253296&topic=247


      • taas ja taas ja taas

        veit sanat suustani,sama pätee jyväskylään,täyttä paskaa,ilman mitään järjen häivää


      • lähtenyt
        24 kirjoitti:

        Suosittelen kiertämään firman kaukaa ei voi missään nimessä olla hyvä merkki jos jatkuvasti on rekrytointi päällä. Yleisesti suosittelen kiertämään vuokratyön kaukaa. Senverran epäreilua menoa.

        todella kaukaa,mätäpaise


      • Orjatyö
        taas ja taas ja taas kirjoitti:

        veit sanat suustani,sama pätee jyväskylään,täyttä paskaa,ilman mitään järjen häivää

        Työ Callwavesilla on elämäni pahin painajainen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe