RAX ???

kljhgf

oli pettymys verratuna vaasan raxiin. ei tarvii enää käydä.

24

2552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikkuVeikko

Biltemakin verrattuna Oulun Blitemaan...
      Tänne tulee kaikenlaisia kauppoja mutta jotenki ankeempina versioina.

• 2n täytteen

pizza 10,90! oli tasan 6 viipale pepperonia..ei helevetti..Ei kiitos.

• pizza home
        2n täytteen kirjoitti:

pizza 10,90! oli tasan 6 viipale pepperonia..ei helevetti..Ei kiitos.

Kyllä on euro nostanut reilusti hintoja sitten markka ajoista.
        Siis tuo pizzahan maksoi rapiat 60 markkaa !!!!
        Muistan, kun markka aikana tuli aina välillä syötyä pizzaa ja silloin pizzan sai 15-30 markalla.
        Pizza oli reilun kokoinen ja sen sai nauttia pizza ravintolassa.
        Euroinahan se tekee jotain 2,8-5,5 euron välillä (ei jaksa tarkasti laskea)

• srghyhyjfyj
        pizza home kirjoitti:

Kyllä on euro nostanut reilusti hintoja sitten markka ajoista.
        Siis tuo pizzahan maksoi rapiat 60 markkaa !!!!
        Muistan, kun markka aikana tuli aina välillä syötyä pizzaa ja silloin pizzan sai 15-30 markalla.
        Pizza oli reilun kokoinen ja sen sai nauttia pizza ravintolassa.
        Euroinahan se tekee jotain 2,8-5,5 euron välillä (ei jaksa tarkasti laskea)

Niin. Oletko kuullut inflaatiosta? Tai palkankorotuksista? Tai ostovoiman kasvusta?

• rax nainen

Keitä perunoita kotona ja kuori nauriita.

• ?

vaasan raxista oon kuullu taas vain huonoa..

• Kypsä liha

Miksi ette kokkaa kotona. Onnistuminen itsestä kiinni ja viikseenveto hoituu siinä ootellessa.

• ertg
        Kypsä liha kirjoitti:

Miksi ette kokkaa kotona. Onnistuminen itsestä kiinni ja viikseenveto hoituu siinä ootellessa.

Oli pettymys. Mentiin tänään illalla kavereitten kans. Myyjä katto kassalla vinosti ja kysyi ylimielisesti että mihin aiotte mahtua istumaan. Paikka sitten löyty mutta pitsa oli taikinaista ja mautonta ja uutta pitsaa tuotiin tiskiin tosi hitaasti.Tosi kallis tuohon hintaan.Kokkola sai jonku jämä Raxin koska Oulussa ja Hämeenlinnassa Rax on ollu puolet parempi!!!

• rönskouy
        ertg kirjoitti:

Oli pettymys. Mentiin tänään illalla kavereitten kans. Myyjä katto kassalla vinosti ja kysyi ylimielisesti että mihin aiotte mahtua istumaan. Paikka sitten löyty mutta pitsa oli taikinaista ja mautonta ja uutta pitsaa tuotiin tiskiin tosi hitaasti.Tosi kallis tuohon hintaan.Kokkola sai jonku jämä Raxin koska Oulussa ja Hämeenlinnassa Rax on ollu puolet parempi!!!

leivo omat pizzat jos ei kelepaa

• pizzaasiakas
        rönskouy kirjoitti:

leivo omat pizzat jos ei kelepaa

Kuulimme kun severin grillin hintti omistaja uhkaili ravintolan omistajaa ampumalla.Huusi vielä kovalla äänellä paskapaikkaksi kun ei saanut pizzaa 5 eurolla.Voi vittu mikä pelle.

• äijäääää
        pizzaasiakas kirjoitti:

Kuulimme kun severin grillin hintti omistaja uhkaili ravintolan omistajaa ampumalla.Huusi vielä kovalla äänellä paskapaikkaksi kun ei saanut pizzaa 5 eurolla.Voi vittu mikä pelle.

jahhas..jäbä lähtee kohta linnaan takaisin.Huumepelle!menkää ennemmin vaikka siihen naapurigrillille tien toiselle puolen.

• asdfgghhjtrhfgjh
        pizzaasiakas kirjoitti:

Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtäny, että Severin grillin omistaa naisihminen, eikä mikään hinttaripelle!

• paiskiainen
        ertg kirjoitti:

Mistä se johtuu jos jossakin muualla tuntuu olevan parempi paikka? Ei ne tietääkseni tuo omia ihmisiään töihin näihin paikkoihin, vaan palkkaavat paikkakuntalaisia... hauskaa...

• sippe^^

Salaattibuffet oli ainakin kattava ja maukas, tarviiko sitä pizzaa aina syödä.. Miinukset jäätelöstä, joka oli erittäin paksua ja rasvaista, lähes kirnuttua voita.. Sekä ravintolan meluisuudesta ja sotkuisuudesta. :/ (Johtui varmaankin paljosta ihmismäärästä ja vähästä henkilökunnasta)

• juu uhju

Eikö Kokkolaiset osaa muutako valittaa joka helevetin asiasta, on sama tuleeko kaupunkiin uus yritys tai ei niin mikään ei kelpaa.
      Tää on niin tätä kokkolaista että, todella huvittavaa kun lukee näitä palstoja, oikeastaan aika kiinostavaakin
      oi voi kankia kokkola hahaaa

• kiopas

Ihan kelpo safkaa oli, ei todellakaan ainakaan huonompaa kuin muualla vastaavissa paikoissa, hinta/laatu kohdallaan buffetissa. Liekö kilpailijoiden mustamaalausviestejä tämäkin sivu täynnä...

• puhasta & makiaa
        kiopas kirjoitti:

Ihan kelpo safkaa oli, ei todellakaan ainakaan huonompaa kuin muualla vastaavissa paikoissa, hinta/laatu kohdallaan buffetissa. Liekö kilpailijoiden mustamaalausviestejä tämäkin sivu täynnä...

ei sit ollu yhtään mutasta sapuskaa, kyllä tultiin kylläiseksi !

• rusokätinen inkkari
        puhasta & makiaa kirjoitti:

ei sit ollu yhtään mutasta sapuskaa, kyllä tultiin kylläiseksi !

Itse maksaisin pizzerian pitsasta mielellään vaikka 15€ jos tekijänä olis suomalainen, mut se ei sillä rahalla millä niitä nyt myydän ole kannattavaa, jos pizzeriaa pyöritetään rehellisesti...

• vitun inkkari
        rusokätinen inkkari kirjoitti:

Itse maksaisin pizzerian pitsasta mielellään vaikka 15€ jos tekijänä olis suomalainen, mut se ei sillä rahalla millä niitä nyt myydän ole kannattavaa, jos pizzeriaa pyöritetään rehellisesti...

mielummin maksat 15 euro että syöt paskan.pehmis on kaupanpäällä.

• syöpppö

ehottomasti kokkolan paras pisteria uusi raxi. siellä on pistat kunnon kotonatehyn makusia eikä mitää einespöperöö. suosittelen

• tuulimuna

tuli käytyä ja ruokasali on pieni ja ruokalamainen, melua oli enemmän kuin tarpeeksi ja akuustiikka levyt olisivat pelastaneet tilannetta melkoisesti. Name of the Game siellä on jonotus eli kun saat jonotettua kassalle saat alkaa jonottaan ruokaa. eka ja vika kerta .

• valittajat
        tuulimuna kirjoitti:

tuli käytyä ja ruokasali on pieni ja ruokalamainen, melua oli enemmän kuin tarpeeksi ja akuustiikka levyt olisivat pelastaneet tilannetta melkoisesti. Name of the Game siellä on jonotus eli kun saat jonotettua kassalle saat alkaa jonottaan ruokaa. eka ja vika kerta .

Kokkolalaiset valittaa kaikesta,olisivat edes ostavia asiakkaita.Ei kauppaputiikkeja laiteta pystyyn sentakia että siellä käydään vaan katsomassa,ostaville asiakkaille ne on tarkoitettu.Pitäkää ne juoruilurinkinne jossakin muuualla kuin kaupoissa,olette ostavien asiakkaiden tiellä.Samat naamat päivästä toiseen vain katsomassa ja arvostelemassa,tehkää itse jotakin kun ootte noin Saa..nan päteviä ja käteviä.Teistä ei ole muuhunkuin kengänpohjia kuluttamaan,pysykää kotonanne valittajat jos ei ole ostovoimaa.

• nojaah..
        valittajat kirjoitti:

Kokkolalaiset valittaa kaikesta,olisivat edes ostavia asiakkaita.Ei kauppaputiikkeja laiteta pystyyn sentakia että siellä käydään vaan katsomassa,ostaville asiakkaille ne on tarkoitettu.Pitäkää ne juoruilurinkinne jossakin muuualla kuin kaupoissa,olette ostavien asiakkaiden tiellä.Samat naamat päivästä toiseen vain katsomassa ja arvostelemassa,tehkää itse jotakin kun ootte noin Saa..nan päteviä ja käteviä.Teistä ei ole muuhunkuin kengänpohjia kuluttamaan,pysykää kotonanne valittajat jos ei ole ostovoimaa.

Mutta:

Asiakaspalvelualalla ja kaupallista yritystä pyörittävänä tulisi ottaa huomioon kaikkien asiakkaiden mielipiteet, ja parantaa toimintaa näiden mielipiteiden perusteella.
        Asiakkaat on ne, jotka maksaa näiden yritysten työntekijöiden palkat toisinsanoen, ja asiakkaat on ne, ketkä sinne kassaan rahaa tuo.

Kaikesta palautteesta tulisi ottaa opiksi, ja koittaa sen mukaisesti parantaa palvelua.

Itse en koko Raxiin tunne edes mielenkiintoa mennä, maksaa siitä että saa mässätä ranskalaisia ja pitsaa, samalla hinnalla ostan kaupasta ranskalaisia ja teen itse pitsan. Ja todellakin ne tilat näyttää ihan älyttömän pieneltä tuollaiselle yritykselle. Henkilökohtaisesti minua ainakin alkaa ahdistamaan jos tuollaisessa paikassa pitää syödä.

Kerran olen käynyt Raxissa Seinäjoella, ja tuli kyllä sellanen olo, että halvalla saa muntata roskaruokaa minkä jaksaa, mutta ei sitäkään ylettömästi tee mieli syödä..

• hobao
        nojaah.. kirjoitti:

Mutta:

Asiakaspalvelualalla ja kaupallista yritystä pyörittävänä tulisi ottaa huomioon kaikkien asiakkaiden mielipiteet, ja parantaa toimintaa näiden mielipiteiden perusteella.
        Asiakkaat on ne, jotka maksaa näiden yritysten työntekijöiden palkat toisinsanoen, ja asiakkaat on ne, ketkä sinne kassaan rahaa tuo.

Kaikesta palautteesta tulisi ottaa opiksi, ja koittaa sen mukaisesti parantaa palvelua.

Itse en koko Raxiin tunne edes mielenkiintoa mennä, maksaa siitä että saa mässätä ranskalaisia ja pitsaa, samalla hinnalla ostan kaupasta ranskalaisia ja teen itse pitsan. Ja todellakin ne tilat näyttää ihan älyttömän pieneltä tuollaiselle yritykselle. Henkilökohtaisesti minua ainakin alkaa ahdistamaan jos tuollaisessa paikassa pitää syödä.

Kerran olen käynyt Raxissa Seinäjoella, ja tuli kyllä sellanen olo, että halvalla saa muntata roskaruokaa minkä jaksaa, mutta ei sitäkään ylettömästi tee mieli syödä..

Ihan oli hyvä paikka raxxiksi. Ainut miinus oli se hälinä jonka aiheutti se epämääränen musiikki. Oikein tervetullut vaihtelu kokkolaan. Joskin ei ole mikään halpa paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82