Näitä nimiä pyöritelty jo viikonpäivät eikä osaa päättää kumpi on kauniimpi. Olen ihastunut Olivia nimeen jo ennen lapsen syntymää, mutta allakasta löysin myös ihanaisen Eevin!
En oikein löydä Olivialle toista nimeä, joka natsaisi heti. Ainoa miinuspuoli Eevissä on se, että meillä on koira, jonka nimi on Leevi. Onko liian imelää?? Meillä on myös ennestään tyttö, jonka nimi on Emilia Alexandra.
Kumpi nimi sopisi paremmin kaveriksi Emilialle? Entä olisiko ehdotuksia toisiksi nimiksi?
Eevi vai Olivia?
7
732
Vastaukset
- heymommy
Olivia on tosi kaunis nimi ja harkitsen sitä omalle tyttärellekin, toisesta tytöstä tulee Annina.
Eevi kuulostaa lempinimeltä ja ei ole lähellekään yhtä kaunis kuin Olivia.
Kannatan ihanaa Oliviaa, sopii Emilian siskolle hyvin! :) Ehdottomasti Emilian siskolle nimeksi EEVI! Olivia on mielestäni nykyisin niin "kulunut" muotinimi... Mutta miten olisi tytölle kokonimeksi Eevi Olivia...? Se olisi mielestäni kaunis kokonaisuus :)
- ...
Tässä muutama ehdotus
Adele
Amelia
Adalmina
Amanda
Angela
Aurora
Carita
Caroline
Evita
Evelina
Eveline
Elena
Elisa
Elise
Helene
Heline
Ilona
Irina
Isabella
Jasmine
Ingela
Jemina
Joanna
Julia
Juliaana
Karoline
Linnea
Liana
Lidia
Lilia
Melina
Milena
Melodia
Pauline
Selina
Sofia
Tianna
Titania
Viola
Viveka- dgfbhuy
Melodia/Adalmina/Caroline/Carita /Melina/Milena ym. ovat kieltämättä täysin eri luokkaa kuin Eevi tai Olivia, surkeudessaan nimittäin.
- Riikka-mamma
Emilia ja Olivia ovat molemmat pehmeitä nimiä ja kuitenkin hieman erilaiset. Joten kannatan Oliviaa
Esim Olivia Adaliina
Eevi Olivia olisi kyllä sointuva kokonaisuus myös. - Täti
Eevi ei taida kuulua tämän päivän muotinimiin, mihin Olivia ilmiselvästi kuuluu.
Mutta kun koiranne on Leevi, niin enlaittaisi Eeviä. (Entäs Eeva?)
Olivia on kaunis myös, ja sopii Emilian kanssa hyvin.
Lisää ehdotuksia Emilian siskolle:
Anelma, Eveliina, Aurelia
Pauliina, Sylvia/Silvia,
Tuulia, Juulia, Vanamo...
Toiseksi nimeksi
Elisabet(h), Isabella,
Josefina, Serafi(n)a,
Victoria, Matilda, Amanda... - lallamalla
Olivia huomattavasti parempi vaihtoehto Emilian siskolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351