"Elävä Jumala"

Tre 26.9.

Olet tervetullut Missioiltaan
Tampere Areenalle su 26.9. klo 17

Timo ja Maarit Aro-Heinilä: "Elävä Jumala".
Ylistys Pekka Hautakangas.
Puheenvuoro Jumalan Sanasta: Timo Viitaniemi

Rukouspalvelu, ehtoollinen, kahvit.
Oma ohjelma lapsille.

Bussit keskustasta: 17, 25, 27. Tampere Areenan parkkipaikka sijaitsee Jäähallin pihassa (Hervannan valtaväylä 57).

Suora lähetys netti-tv:ssä: http://www.nokiamissio.fi/nettitv/
http://www.nokiamissio.fi/

3

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikaistava!

      Evankeliumit, Matteus, Markus, Luukas,ja Johannes ovat muutettu alkuperäistä kirjoituksista poikkeaviksi.
      Varhaisin muutos tapahtui 324 v. Konstanttiinus Suuri yhdisti Kristinuskon ja valtion ja alkoi pitää itseään jumalana.
      Suuri muutoksen aika tapahtui 1865 Nikeassa, jolloin kirjoituksia lisättiin kaikenlaisia ihmeitä kirjoittamalla.
      Justus Suuri muutti kirjoituksia 1226 v.
      Katollinen kirkko muutti kirjoituksien tulkintoja ja on tänäkin aikana väärennyksien opetuksissa, kuten Luterilainen kirkkokin, jolla on Katollisia perinteitä ja yhä enemmän onkin siirtynyt Katollisuuteen.

      Kaste käsky Matteuksen Evankeliumissa on vääristelty. " Menkää ja kastakaa .......
      Oikein on ensin opettaa ja uskon tultua, vasta kastaa vedellä.

      • Hoshanii La Jetshi.

        JOHANNES EVANKELISTA: Elahee allakiina sa oitra in toloia. Kefa leena ka laa, sa laa Kalaheea sa poirot ni oirtha La Saion Kalaheea Kalaheea. Elahee alahee Elahee alla kiina sa torthaloo na oikhalaana sa Torathan ta Torathan salah heea a Nazarheena.
        Suomeksi: " Johanneksen on aika kertoa totuus": Minä olen aikojen valkeus. Ei minussa mitään vilppiä ole eikä ulotteista varjoa. Minun aikani on toisenlainen, kuin te tiedättekään. En kerro tästä nyt enempää, sillä olekin jo kirjoittanut teille Jokanaan ilmoituksen alun Patrasin saarella. Johannes oli saarella vankeudessa 18 v. kurjissa oloissa eikä päässyt seisomaankaan suorana luolakoperossaan. Kallis on hinta Evankelion!
        Kirjoittaen kirjoitukset ahtaissa tiloissaan ja saikin vain vähän "Patriittia" so. kirjoitusalustaa, ruskeaa laattaa ja verellään kirjoittaen, jalastaan ottaen, joka tulehtui pahasti ja tulikin ajokseen.


      • Hoshanii La Jetshi
        Hoshanii La Jetshi. kirjoitti:

        JOHANNES EVANKELISTA: Elahee allakiina sa oitra in toloia. Kefa leena ka laa, sa laa Kalaheea sa poirot ni oirtha La Saion Kalaheea Kalaheea. Elahee alahee Elahee alla kiina sa torthaloo na oikhalaana sa Torathan ta Torathan salah heea a Nazarheena.
        Suomeksi: " Johanneksen on aika kertoa totuus": Minä olen aikojen valkeus. Ei minussa mitään vilppiä ole eikä ulotteista varjoa. Minun aikani on toisenlainen, kuin te tiedättekään. En kerro tästä nyt enempää, sillä olekin jo kirjoittanut teille Jokanaan ilmoituksen alun Patrasin saarella. Johannes oli saarella vankeudessa 18 v. kurjissa oloissa eikä päässyt seisomaankaan suorana luolakoperossaan. Kallis on hinta Evankelion!
        Kirjoittaen kirjoitukset ahtaissa tiloissaan ja saikin vain vähän "Patriittia" so. kirjoitusalustaa, ruskeaa laattaa ja verellään kirjoittaen, jalastaan ottaen, joka tulehtui pahasti ja tulikin ajokseen.

        http://et.wikipedia.org/wiki/Kasutaja_arutelu:Hoshanii
        Täältä löytyy jatkoa suomen kielellä, olkaa hyvät ja löytäkää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe