Mikä olisi paras ikkunankuivain? Ammattilaiskäyttöön tarkoitettu siis ja sellainen mihin voi vaihtaa kumeja? Ja kuka näistä myisi pääkaupunkiseudulla?
Paras ikkunalasta?
6
2191
Vastaukset
- vkosiivous
CC tukkua. Löytyy Ettoren ja Farmoksen jne. välineitä.
- Sairaalaapulainen
SIIVO merkkine erinomainen metallinen vehje! Suositten!
- ÅäÅÄÅÄ
Ettore ja Pulex.
- .....
Ettore
- Anonyymi
pemic.fi. Suomen paras valikoima ja edullisin. Myymälä löytyy Helsingistä Töölöstä ja verkkokauppa.
- Anonyymi
Onko kokemuksia SIIVO ja ETTORE ikkunakuivaimista käytössä?
Mitä eroja?
Kumpaa ammattilaiset käyttää mieluummin?
Ettore ainakin on messinkiä ja siihen myydään myös vaidettavia kumeja sekä kiskoja, hinta noin kolme kertaa suurempi, valmistus edelleen Kaliforniassa.
Siivo on kotimainen ja valmistus myös Suomessa Akaassa.
Myydään ainakin vaihdettavia kumeja.
Kisko on alumiinia.
Ainakin Sini kuivaimen alumiininen kisko jättää erittäin helposti varsinkin metalliin osuessaan helposti harmaita alumiinin värisiä naarmuja/jälkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473071Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 502790
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062