Tapasin talvella kaverini . minulla ei ole monta kaveria en tiedä miksi koska pukeudun hienosti ja olen mielestäni ihan okei .Liikun paljon vanhempien tyyppien seurassa ja tämä minun kaverini on 16v ja samoin siskoni . kaverini soitti minulle usein kesällä ja kävimme uimassa ja vietimme paljon aikaa yhdessä. hän ei ollut yhtään siskoni kanssa. mutta muutama kuukausi kaverini ei ole soittanut eikä mitään ja on ollu melkein joka päivä siskoni kanssa! ja kun kysyin voidaanko nähdä hän sanoo että eikerkee ja on siskoni kanssa . ainiin olen itse 13v mutta mutta liikun tosiaan paljon 16v kanssa:) kaverini siis välttelee minua ja on vaan siskoni kanssa. oliko tämä jokin tapa tutustua siskooni vaain ? olinko vain joku tutustumisapu . ? mitä tehdä ja anteeksi kun hyppelin asiasta toiseen aina välillä .
kaverini ja siskoni
4
2191
Vastaukset
- 13wee likka myös;)
Juu eli tuskin sun kaveris yritti siskoos tutustua ku olitte yhteydes.. Voi olla et siskos on puhunu susta pa s kaa sen uudelle kaverille, nii sen takia se saattaa sua "pakoilla" . Kysy systeriltäs et mitä ne susta puhuu, tai puhuuko ne susta ylipäätään mtn?
- veljestäonnellinen
Tai sitten kävi vain niin, että kyseinen kaveri tykästyi paljon siskoosi, ja nyt he eivät voi ajatella kuin toisiaan.
Minulle ja veljelleni kävi vähän näin. Olen ollut onnellisessa suhteessa puolivuotta veljeni kaverin kanssa, ensin veljeni unohtui hetkeksi, mutta kun alkuhuuma oli mennyt ohi, löytyi hänellekkin aikaa :) - as21121212
3 Vastausta 1 634 Lukukertaa
- heipparallaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?772852Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282577Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472371Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122074Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111592- 1671403
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa281102- 521072
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15856Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110834