Joka päivä keksii jotakin uutta ja mielenkiintoista.Mä olen pitkään seurannut liikenteessä olevien autojen takalasien tekstejä:Niissähän on järjestään autoa kehuva mainos!-Mullahan ei sellaista ole koskaan ollutkaan joten piti sitten sellaista ruveta heti värkkäämään.Kauan sai miettiä eri vaihtoehtoja sillä ei se nyt niin helppoa ole.Lopulta mä päädyin siihen vanhaan ja turvalliseen eli Ford!Vuoden auto,ehkä kahden!-Mutta jotenkin se ei enää tuntunutkaan hauskalta ja sitten homma ratkesi kuin itsestään.Olin tulossa kotia päin ja ajelin hetken aikaa yhden Mitsubisin takana.Siinä se oli kuin tarjottimella:Timantit ovat ikuisia-Mitsubisi!-Vähän mä jouduin sitä muokkaamaan ettei tule plagiointisyytettä niskaan.Mutta nyt mulla on joka tapauksessa suhteellisen harvinainen tarra takalasissa:
TIMANTIT OVAT IKUISIA!
FORD MONDEO EI
Hieno automainos!
Luotain-56
3
257
Vastaukset
jakopään hihna poks.
Mondeossa.........ajettu Toyotalla ja vain lievää kolinaa kuuluu oikean takapyörän seutuvilta :)
Toyota vie aina perille tai melko lähelle kuitenkin.
- henrjii
kyseli R-kiskalta Datsun merkkisiä kortsuja, myyjä valisti semmoisia ei ole olemassakaan.
Ompas väitti Kalle TV.veestä tuli mainos, pitkänpäälle Datsun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2317036IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1533601- 1711765
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)711576- 701124
- 1101053
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61007Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte127923Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205904- 100856