onko joku lomaillut tänä kesänä kyseisessä lomamatkojen huoneistohotellissa?
Millainen hh. onko hyvä allas,paistaako altaalle koko pv.,huoneet,parvekkeet,henkilökunta,ruoka jne.kaikki mahdollinen kiinnostaa.Myös sijainti,eli onko kuinka kaukana esi.Alanyum ostoskeskuksesta,Kipasta?
Suositteletko vai et,miksi?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista=)
Bella Bravo hh.
11
1301
Vastaukset
- catzo merta
che bella tu e puttaná finlandeis.
- BB
Bella Bravo,eikö kukaan ole siellä lomaillut??
- mari-annel
Ollaan kanssa lähdössä runs.viikon päästä kyseiseen hotelliin, olen heitellyt kysymyksiä sinne ja tänne, mutta kovin oudolta hotellilta vaikuttaa, no yksi vastaus tuli, oiskohan ollut Napsulta ja siinä lomalainen, joka juuri oli palannut reissulta kehui hotellia kovin, ainoa negatiivinen kommentti oli, että henkilökunnan kielitaito ei ollut paras mahdollinen, mutta muuten kaikki oli miellyttänyt, huoneet, siisteys ym. Koska olet lähdössä?? Kotiudun 21.10...sen jälkeen voin kertoa omat kommenttini kys. hotellista ym :)
- Bravo...
itse ajattelimme Bella Bravoon menoa vasta ensi kesäksi,mutta jos viitsit niin olisi tosi kiva kuulla palatessasi mielipiteesi huoneistohotellista,sekä plussat että miinukset.
Paistaako aurinko altaalle koko pv.,minkä maalaisia pääasiassa asiakkaat,huoneet,parvekkeet jne.kaikki oleellinen kiinnostasi paljon.
Kiitoksia jo etukäteen ja oikein ihanaa lomaa,Alanyassa oltiin itse heinäkuussa jo 5v. perä jälkeen ja ensi kesänä uudelleen=)
- mari-annel
Heipä hei ja terveiset ihanasta Alanyasta. Tässäpä muutamalla sanalla kokemuksia Bella Bravo hotellista. Hotelli oli rauhallisella paikalla n. 4 km keskustasta, mutta Dolmuksilla rullattiin ees taas ja niitä meni varmaan n. 10 min välein, eli kulkeminen ei ollut ongelma. Hotelli oli siisti ja mukava, henkilökunta ystävällistä ja kun menimme annoimme heti eka päivänä siivoojalle 20€ tippiä ja voit uskoa, että palvelu pelasi koko reissun ajan. Ainoa negatiivinen puoli hotellissa oli tosi kova patja, selkä tuli kipeäksi, mutta kun kyseltiin muiden hotellien sängyistä, niin samaa luokkaa oli. Aamupala oli melko vaatimaton, mutta sillä kyllä pärjää pitkälle iltapäivään. Allas-alue oli oikein hyvä, aurinko alkoi paistamaan n. 8.30 altaalle ja vähän (erinomaisia) aurinkotuoleja siistämällä aurinkoa pystyi ottamaan aina n. 17 asti. Rantahan oli ihan hotellin vieressä, mutta oli aika tuulinen, Kleopatra ranta on kuulemma parempi. Matka oli kaikin puolin mukava koemus näin ensikertaa Alanyassa käyneelle ja ihan varmasti menemme uudelleen, ostoksia tehtiin mm. kaksi nahkatakkia, liike löytyi ihan hotellin läheltä, ovat hyvälaatusia ja erittäin halpoja, kaikenlaista muutakin tavaraa tarttui mukaan. Olin yllättynyt kaupungin siisteydestä, kauniista suihkulähteistä ja istutuksista ja ruoka oli erittäin ihanaa. No tässä nyt muutamalla sanalla reissusta, toivottavasti olin avuksi. Oikein ihanaa tulevaa reissua :)
- ssofiaee
Hei! Onko Bella Bravon huoneistoissa keittolevyjä ym ruoanlaittomahdollisuuksia? Lomamatkojen sivuilla lukee vain, että "keittonurkkaus (mm. jääkaappi)".. Jäin mietityttämään. Meillä suunnitelmissa lähteä pääsiäisenä mahdollisesti kyseiseen huoneistohotelliin. :)
- marmarmar
ssofiaee kirjoitti:
Hei! Onko Bella Bravon huoneistoissa keittolevyjä ym ruoanlaittomahdollisuuksia? Lomamatkojen sivuilla lukee vain, että "keittonurkkaus (mm. jääkaappi)".. Jäin mietityttämään. Meillä suunnitelmissa lähteä pääsiäisenä mahdollisesti kyseiseen huoneistohotelliin. :)
Kyllä keittolevy löytyy, kahvikeitin pitää hakea respasta pientä tippiä vastaan..tosin meille toi siivooja luulisin, että annetun tipin ansiosta, muistakseni viikon kahvikeitinvuokra maksoi 5€. En muista, että oliko kaapissa kattiloita kyllä varmaan ja siivooja auttaa kaikissa pulmissa, kunhan käytätte "käsikieltä" eivät puhu englantia, hoteli kyllä kiva ja allasalue tosi mukava ja aina lämmin kun oli niin suojaisalla paikalla, mukavaa lomaa teille :)
- sijainnista
marmarmar kirjoitti:
Kyllä keittolevy löytyy, kahvikeitin pitää hakea respasta pientä tippiä vastaan..tosin meille toi siivooja luulisin, että annetun tipin ansiosta, muistakseni viikon kahvikeitinvuokra maksoi 5€. En muista, että oliko kaapissa kattiloita kyllä varmaan ja siivooja auttaa kaikissa pulmissa, kunhan käytätte "käsikieltä" eivät puhu englantia, hoteli kyllä kiva ja allasalue tosi mukava ja aina lämmin kun oli niin suojaisalla paikalla, mukavaa lomaa teille :)
missäpäin Bella Bravo tarkalleen sijaitsee,onko esim.Lavinia hh/Detur,Kipa,Alanyum lähellä eli kerrotko suurin piirtein minkä lähellä sijaitsee???Kiitos paljon etukäteen=)
- marmarmar
sijainnista kirjoitti:
missäpäin Bella Bravo tarkalleen sijaitsee,onko esim.Lavinia hh/Detur,Kipa,Alanyum lähellä eli kerrotko suurin piirtein minkä lähellä sijaitsee???Kiitos paljon etukäteen=)
Olen nyt lomalla pohjoisessa ja kartat kaikki kotona, mutta Bella Brava sijaitsee aivan rantatien varrella n. 4 km keskustasta, mutta dolmukset kulkee n 10 min välein ja hinta on 50 snt-1€ ja matka kestää n. 10 min keskustaan, myös taksilla liikkuminen edullista, Kipa ja Alanum eivät myöskään olleet kaukana, mutta voin kertoa tarkemmin kunhan kotiudutaan viikonloppuna :)
- se on siinä
marmarmar kirjoitti:
Olen nyt lomalla pohjoisessa ja kartat kaikki kotona, mutta Bella Brava sijaitsee aivan rantatien varrella n. 4 km keskustasta, mutta dolmukset kulkee n 10 min välein ja hinta on 50 snt-1€ ja matka kestää n. 10 min keskustaan, myös taksilla liikkuminen edullista, Kipa ja Alanum eivät myöskään olleet kaukana, mutta voin kertoa tarkemmin kunhan kotiudutaan viikonloppuna :)
Chinatownin rajalla.
50 metriä Damlasista vasempaan ja Kkeopatrasta oikeaan. Fahise hotelli on vastapäätä.
- Palm tree
Moi, lomailemme tällä hetkellä bella bravo hotellissa 10kk lapsemme kanssa. Hotelli on ihan ok, huonoimpana puolena huoneiden äänieristys eli käytäviltä ja ulkoa kuuluu meteliä mutta hyvin ollaan silti saatu nukuttua. Henkilökunta on mukavaa ja huomaavaista. Aamupala varsin suppea tyyliin leipää, munaa, makkaraa jne. Meillä puolihoito ja illalliset olleet positiivinen yllätys, välillä ollut ala cartea ja välillä buffet tyyliin.
Hotelli on hyvällä paikalla ja kulkuyhteydet on loistavat.. Bussit ja taksit liikkuu.. Itse vuokrasimme auton täältä varsin kohtuu hintaan 25€ vuorokausi emmekä julkisia ole käyttäneet
Summa summarum ensimmäistä kertaa Turkissa reissaassa ja sanoisin että on ollut positiivinen "yllätys".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667