Gallup

mEITSI

eli täs on tälläne gallup kaikille jotka haluu tehdä!!

1. Paras/parhaat hahmo/hahmot
2. paras näyttelijä elokuvissa
3. huonoin näyttelijä
4. paras kirja
5. kivoin eliö velhomaailmassa

mun mielipiteet;
1. Lordi Voldemort,Draco Malfoy,Harry potter ja Sirius Musta
2. Hmm...ehkä Daniel Radcliffe (?)
3. emma watson...ehdottomasti
4. kolmonen ja ykkönen
5. haiskut

81

1994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BöÖöÖ!xD

1. Ron, Draco, Harry, Hermione
      2. Rupert Grint (Ron)
      3. Ehkäpä Neville
      4. Azkabanin vanki ja Feeniksin kilta, tottakai!
      5. Haiskut

:)

• malla

1.Draco Malfoy,Sirius Musta
      2....?....
      3.Emma Watson
      4.Kolmonen ja vitonen
      5.pomppiva hilleri=)

• NeitiSnape

Okeij, vastaillaanpas sitten.

1.Paras hahmo on Kalkaros eli Snapu. (Pitääkö perustella?) No kumminkin, se on niin ihana, haluan sen itselleni.:P

2.Paras näyttelijä elokuvissa on Alan Rickman. Musta se ei ole täydellinen Snapu, mutta kun se on mun lempinäyttelijäni muuten. On yhteensattuma, että se näyttelee Pottereissa. Itseasiassa mä en olisi alunperin edes suostunut kattomaan Pottereita, jos Alan ei olisi näytellyt niissä. Mä ihastuin siihen heti nähdessäni Robin Hood - varkaiden ruhtinas -leffan. Siinä se on paljon parempi kuin Pottereissa, vaikka kyllä mä siitä Snapunakin tykkään.

3.Paha nimetä huonoin näyttelijä. Jos joku nyt pitää heittää, niin musta Emma Watsonille on noussut kusi päähän. Tosin se mottaa Dracoa kyllä ihan nätisti siinä kolmosen trailerissa...

4.Paras kirja? Kaikki ne ovat ihania, mutta mä tykkään kolmosen lopusta ihan kauheesti, eikä muukaan kirja hullumpi ole.

5.Kivoin eliö velhomaailmassa? No mitäs niitä nyt onkaan..? Mä en tykkää kauheesti elukoista, mutta eliöihin lasketaan kai sienet ja jotkut hajottajat, bakteerit. Mutta ei kai kasveja? Apuva, pitäis joskus kuunnella bilsan tunneilla. Pöllö on ainoa eläin, jonka kanssa mun päreeni eivät luultavasti palaisi. Ja vaikka kasvit nyt ei varmaan kuulukaan eliöihin, niin mun on pakko mainita tällipaju. Varsinkin se englanninkielinen ja alkuperäinen whomping willow on ihana

• matery

Mun vastaukset on täysin samat kuin edellisellä!!! Paitsi se lempparikirja - mä en osaa päättää x)

• NeitiSnape
        matery kirjoitti:

Mun vastaukset on täysin samat kuin edellisellä!!! Paitsi se lempparikirja - mä en osaa päättää x)

Että ihan samat? Luulis nyt että edes perustelut olis eri... Mutta tämähän on jo imartelevaa.

• Alicia
        NeitiSnape kirjoitti:

Että ihan samat? Luulis nyt että edes perustelut olis eri... Mutta tämähän on jo imartelevaa.

No miltä nyt tuntuu, kun olet löytänyt oman sielunkumppanin;D On varmaan ihanaa. Nyt voit ainakin sanoa, että jotkut lainaavat omia sanojasi! Hienoa, hienoa *taputtaa käsiä yhteen ja pomppii tuolilla*!

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

...ne perustelutkin on samat, ainakin noin kolmessa ekassa vastauksessa. Olin just ite vastaamassa jotain, että Alan on ylivoimaisesti paras jne. mutta tuli vaan sellanen olo, että en taidakaan jaksaa vastata, kun ihmiset täällä vois pitää mua outona, mutta sitten kun näin sun vastaukset niin olin pudota tuolilta... wow!
        vaikka Alicia vinoileekin...

• NeitiSnape
        Alicia kirjoitti:

No miltä nyt tuntuu, kun olet löytänyt oman sielunkumppanin;D On varmaan ihanaa. Nyt voit ainakin sanoa, että jotkut lainaavat omia sanojasi! Hienoa, hienoa *taputtaa käsiä yhteen ja pomppii tuolilla*!

Heh, jee! Kyllä tämä on ollut elämäni paras vapunjälkeinen päivä. Tyydyn hymyilemään, koska tulin juuri suihkusta, ja tuolilla pomppimisella saattaisin saada kiusallista huomiota naapureilta, vaikka ovatkin jo vanhoja ihmisiä ja varmasti järkyttävämpääkin nähneet. Mähän suorastaan kehun itseäni. Spooky...

• NeitiSnape
        matery kirjoitti:

...ne perustelutkin on samat, ainakin noin kolmessa ekassa vastauksessa. Olin just ite vastaamassa jotain, että Alan on ylivoimaisesti paras jne. mutta tuli vaan sellanen olo, että en taidakaan jaksaa vastata, kun ihmiset täällä vois pitää mua outona, mutta sitten kun näin sun vastaukset niin olin pudota tuolilta... wow!

Ei Alicia pahalla vinoillut... Mutta hassua, että ollaan asioista niin samaa mieltä. Ja täällä kaikki muutkin on niin oddeja, että voi sen oman hieman oudommankin viestinsä sinne lisätä. Eikä Alanin jumaloimisessa ole mitään outoa, minusta ainakaan...

• Alicia
        matery kirjoitti:

Hei, en mä oikeasti mitenkään pahalla vinoillu. Se on vaan mielettömän siistii jos jollain on samanlaiset mielipiteet. Ja tottahan se on ettei aina huvita kirjoittaa. Ystäviä?!

• matery
        Alicia kirjoitti:

Hei, en mä oikeasti mitenkään pahalla vinoillu. Se on vaan mielettömän siistii jos jollain on samanlaiset mielipiteet. Ja tottahan se on ettei aina huvita kirjoittaa. Ystäviä?!

joo, ollaan ystävii x) en mä sitä ihan täysin pahalla otannutkaan... en vaan ollu varma siitä mitä tarkotit.

• Euro

Eikös eliöitä ole kaikki mikä elää? Näin ollen kasvikin olisi eläin. En minäkään ole haka bilsassa, mutta päihitän sentään sen, joka väittää Luonnon eläimet -palstalla etanan olevan nilviäinen eikä eläin. Voi jestas!

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

Ei Alicia pahalla vinoillut... Mutta hassua, että ollaan asioista niin samaa mieltä. Ja täällä kaikki muutkin on niin oddeja, että voi sen oman hieman oudommankin viestinsä sinne lisätä. Eikä Alanin jumaloimisessa ole mitään outoa, minusta ainakaan...

Alan on vaan NIIN hyvä. Ajattelin itekin just Varkaitten kuningasta ja sitä miten loistava se siinä oli, kun luin se sun perustelus.
        Joo, harva täällä on sellasia, että Harry on paras ja kaikki muut tyypit on syvältä -asenteella. Niihin on vaan vaikee olla törmäämättä, kun on kuitenkin kyse Harry Potter -keskustelupalstasta.

• Alicia
        Euro kirjoitti:

Eikös eliöitä ole kaikki mikä elää? Näin ollen kasvikin olisi eläin. En minäkään ole haka bilsassa, mutta päihitän sentään sen, joka väittää Luonnon eläimet -palstalla etanan olevan nilviäinen eikä eläin. Voi jestas!

Eliökunta jaetaan viiteen pääryhmään. Aitotumalliset ovat monisoluisia, joihin kuuluvat kasvit, sienet ja eläimet. Eläimet eroavat kasveista ja sienistä siten, että eläimillä ei ole soluseinää, toisin kuin kasveilla ja sienillä. Alkeiseliöihin eli protoktistien ryhmään kuuluvat kaikki aitotumalliset yksisoluiset, johin luetaan myös monisoluiset levät. Viides ryhmä on esitumalliset, joihin kuuluu yksisoluiset bakteerit ja arkkibakteerit.

Täten kasvi on eliö ei eläin! Näiden kahden sanan välinen ero on suuri ja pyydän tarkkaavaisuutta, sillä ne tarkoittavat eri asioita;D

• Euro
        Alicia kirjoitti:

Eliökunta jaetaan viiteen pääryhmään. Aitotumalliset ovat monisoluisia, joihin kuuluvat kasvit, sienet ja eläimet. Eläimet eroavat kasveista ja sienistä siten, että eläimillä ei ole soluseinää, toisin kuin kasveilla ja sienillä. Alkeiseliöihin eli protoktistien ryhmään kuuluvat kaikki aitotumalliset yksisoluiset, johin luetaan myös monisoluiset levät. Viides ryhmä on esitumalliset, joihin kuuluu yksisoluiset bakteerit ja arkkibakteerit.

Täten kasvi on eliö ei eläin! Näiden kahden sanan välinen ero on suuri ja pyydän tarkkaavaisuutta, sillä ne tarkoittavat eri asioita;D

Toki minä tiedän, että eliö ja eläin on eri asia. Eliö piti kirjoittamanikin, mutta näköjään syöksin sormistani hieman väärää tietoa. Kiitos korjauksesta. :)

• NeitiSnape
        matery kirjoitti:

Alan on vaan NIIN hyvä. Ajattelin itekin just Varkaitten kuningasta ja sitä miten loistava se siinä oli, kun luin se sun perustelus.
        Joo, harva täällä on sellasia, että Harry on paras ja kaikki muut tyypit on syvältä -asenteella. Niihin on vaan vaikee olla törmäämättä, kun on kuitenkin kyse Harry Potter -keskustelupalstasta.

No kaikki mielipiteet sallitaan.
        No kuinkas kauan olet sitten ollut Alanin fani? Mä ihan siitä lähtien kun jumituin olohuoneen sohvalle katsomaan tv1000:tta, enkä jaksanut nousta ylös seuraavan leffan alkaessakaan, ja niin mä siinä sitten katsoin koko Robbari - varkaiden ruhtinaan ja sen loputtua mä istuin hetken paikallani ihan hiljaa ja sitten napsahti. Hitto että oli ihana mies. Tollasen mäkin haluaisin. Eikä sen jälkeen ole ollut paluuta takaisin "normaaliin" tilaan.

• Twil
        NeitiSnape kirjoitti:

No kuinkas kauan olet sitten ollut Alanin fani? Mä ihan siitä lähtien kun jumituin olohuoneen sohvalle katsomaan tv1000:tta, enkä jaksanut nousta ylös seuraavan leffan alkaessakaan, ja niin mä siinä sitten katsoin koko Robbari - varkaiden ruhtinaan ja sen loputtua mä istuin hetken paikallani ihan hiljaa ja sitten napsahti. Hitto että oli ihana mies. Tollasen mäkin haluaisin. Eikä sen jälkeen ole ollut paluuta takaisin "normaaliin" tilaan.

Costnerin Kemppahan on aivan ihana,varsinkin sen takatukan kanssa! Ai että kun on komea mies...

tai sitten ei.
        Ja jaa,mitä se imee ja mistä sä sen tiedät?

• pöö
        Euro kirjoitti:

Etanahan kuuluu nilviäisiin kummiskin.

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

En oikeestaan muista mistä tää kaikki on lähtösin. Varmaan kans siitä Varkaitten kuninkaasta. Näin sen joskus niiiin kauan sitten, että ehdin jo unohtaa, miten hyvä Alan siinä oli. Muistot palautu heti, kun näin sen uudestaan vähän vanhempana. Sitten näin sen jossain Jane Austenin kirjaan perustuvassa leffassa (siinä oli myös Emma Thompson) ja jumalavita se oli HYVÄ!!! Siinä äijässä on vaan sitä karismaa vaikka muille jakaa. Viimeks katoin varmaan Dogman. Siinäkin se oli oma ihana itsensä. Sellanen synkkä ja kyyninen (perfekt) Upeetaa tietää, että joku muukin ajattelee samalla tavalla. En olekaan outo!

• NeitiSnape
        Twil kirjoitti:

Costnerin Kemppahan on aivan ihana,varsinkin sen takatukan kanssa! Ai että kun on komea mies...

tai sitten ei.
        Ja jaa,mitä se imee ja mistä sä sen tiedät?

Imee mitä imee... Ja takatukkahan on aina ihan must. Jou. Mene tonne alottamaan uus keskustelu että "Kemppa on yli-ihq".:D Sori kun en kerinny tänään vastaamaan sulle. Huomenna saat sitten vähän enemmän selitystä. Pusuja Kempalle. Yäks.

• NeitiSnape
        matery kirjoitti:

En oikeestaan muista mistä tää kaikki on lähtösin. Varmaan kans siitä Varkaitten kuninkaasta. Näin sen joskus niiiin kauan sitten, että ehdin jo unohtaa, miten hyvä Alan siinä oli. Muistot palautu heti, kun näin sen uudestaan vähän vanhempana. Sitten näin sen jossain Jane Austenin kirjaan perustuvassa leffassa (siinä oli myös Emma Thompson) ja jumalavita se oli HYVÄ!!! Siinä äijässä on vaan sitä karismaa vaikka muille jakaa. Viimeks katoin varmaan Dogman. Siinäkin se oli oma ihana itsensä. Sellanen synkkä ja kyyninen (perfekt) Upeetaa tietää, että joku muukin ajattelee samalla tavalla. En olekaan outo!

Ehei, et sinä outo ole. Ja olet sitten näköjään nähnyt Järki ja tunteet myös. Onhan se siinäkin ihana, mutta liian pidättyväinen. Varkaitten ruhtinaassa se on ihana, kun se riehuu ja raivoaa hikisenä. Mulle kaikki heti tänne! Ja Emma Thompsonkin on muuten tosi hyvä näyttelijä.

• Twil
        matery kirjoitti:

Täällä vielä yksi. Eli et ole outo. Tosin mä en ole vielä ikinä,ikinä pakottanut itseäni katsomaan mitään Jane Austin-filmatisointeja. Mutta samaa mieltä kaikki ollaan, Alan on karismaattinen miekkonen.

• Euro
        pöö kirjoitti:

Etanahan kuuluu nilviäisiin kummiskin.

Mutta nilviäisetkö muka eivät ole eläimiä? Hmm..

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

Ehei, et sinä outo ole. Ja olet sitten näköjään nähnyt Järki ja tunteet myös. Onhan se siinäkin ihana, mutta liian pidättyväinen. Varkaitten ruhtinaassa se on ihana, kun se riehuu ja raivoaa hikisenä. Mulle kaikki heti tänne! Ja Emma Thompsonkin on muuten tosi hyvä näyttelijä.

Järki ja tunteet, sehän se oli! Ehdottomasti Varkaitten kuninkaassa on paras suoritus, mutta hyvähän se on kaikessa mihin ryhtyy x) Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.
        Emma Thompsonista en sitten tiedä... Kyllähän sitä katsoo ja onhan se hyvä näyttelijä. Emman roolit vaan on aika usein samanlaisia (ja tavallisia). Mutt en kyll oo montaa leffaa kyseiseltä henkilöltä nähnyt.

• Alicia
        Euro kirjoitti:

Toki minä tiedän, että eliö ja eläin on eri asia. Eliö piti kirjoittamanikin, mutta näköjään syöksin sormistani hieman väärää tietoa. Kiitos korjauksesta. :)

Eipä kestä, eipä kestä. Korjauksen ilo oli kokonaan minun puolellani.
        Niin minä vähän ajattelinkin, että oikeasti tiedät niiden eron. Kyllähän niiden eron kuulee tyhmempikin.

• Euro
        Alicia kirjoitti:

Eipä kestä, eipä kestä. Korjauksen ilo oli kokonaan minun puolellani.
        Niin minä vähän ajattelinkin, että oikeasti tiedät niiden eron. Kyllähän niiden eron kuulee tyhmempikin.

onhan se todella mukavaa korjailla toisten virheitä. en minä sentään niin unessa ole bilsantunneilla ollut... samperi kun ei shift toimi.

• Alicia
        Euro kirjoitti:

Mutta nilviäisetkö muka eivät ole eläimiä? Hmm..

Miksköhän nilviäiset ja muut maan matoset:D luokitellaan niin helposti jokskin muuksi kuin eläimiksi.
        Johtuukohan se vaan siitä, että nisäkkäitä on jotenkin helpompi pitää eläiminä... hmm... Jaa-a kylläpäs tässä nyt pohditaan elämän tärkeitä kysymyksiä:D

• Alicia
        Euro kirjoitti:

onhan se todella mukavaa korjailla toisten virheitä. en minä sentään niin unessa ole bilsantunneilla ollut... samperi kun ei shift toimi.

Sehän on hyvä, ettei ole ihan unessa tunneilla, nimittäin sitäkin tuppaa aina aika ajoin tapahtumaan, ainakin minulle...
        Ja virheiden korjailu on ihanaa (ainakin melkein)..;)

• Euro
        Alicia kirjoitti:

Miksköhän nilviäiset ja muut maan matoset:D luokitellaan niin helposti jokskin muuksi kuin eläimiksi.
        Johtuukohan se vaan siitä, että nisäkkäitä on jotenkin helpompi pitää eläiminä... hmm... Jaa-a kylläpäs tässä nyt pohditaan elämän tärkeitä kysymyksiä:D

On se kyllä hupaisaa, kun yritetään kivenkovaan jankuttaa että ei se etana jumankauta ole eläin vaan nilviäinen. Kyllä Euro on typerä kun ei sitä saa taottua kalloonsa.

• pöö
        Euro kirjoitti:

On se kyllä hupaisaa, kun yritetään kivenkovaan jankuttaa että ei se etana jumankauta ole eläin vaan nilviäinen. Kyllä Euro on typerä kun ei sitä saa taottua kalloonsa.

Älä nyt valita. Enhän mä sanonu mitään, että etana ei ole eläin.

• Euro

• pöö

• Alicia
        pöö kirjoitti:

Mihinhän he sitten etanan/kotilon luokittelevat jos se ei muka eläin ole? Mineraaleihinko? ;D

daa-a, tietty etana on mineraali, mikä muukaan! Ei se ainakaan eläin oo! Heheee;D

• Pat Bateman
        Alicia kirjoitti:

daa-a, tietty etana on mineraali, mikä muukaan! Ei se ainakaan eläin oo! Heheee;D

Etana on... Köö... Son virus! Virukset ei oo eliöitä, eihän?

• Euro
        Pat Bateman kirjoitti:

Etana on... Köö... Son virus! Virukset ei oo eliöitä, eihän?

Mun bilsa ei kyllä riitä tonne. Mutta kai sekin on eliö? Kuis muuten voisi levitä?

• Alicia
        Euro kirjoitti:

Mun bilsa ei kyllä riitä tonne. Mutta kai sekin on eliö? Kuis muuten voisi levitä?

Virukset ovat erikoisasemassa, sillä niiden sijoittaminen eliökuntaan ei ole aivan yksiselitteistä. Viruksilla ei ole solurakennetta niin kuin "oikeissa" eliöissä. Jos katsotaan, että aineenvaihduntailmiöt ovat elämälle tunnusomaisia, virukset ovat elottomia, sillä niissä ei tapahdu omaa aineenvaihduntaa. Virukset nimittäin teettävät tarvitsemansa aineet isäntäsolun entsyymijärjestelmän avulla. Kun virukset lisääntyvät, ne muuttavat isäntäsolunsa virustehtaaksi, joka valmistaa uusia viruksia viruksen nukleiinihappojen ohjaamana. Jos elämä määritellään ilmiöksi, jota nukleiinihapot ohjaavat, silloin virukset ovat osa eliökuntaa.

Eli näin siis mielen virkistys... Eli kumpikin oli oikeassa. Jee!! Nyt ainakin kaikki tietävät, että virukset eivät ole yksi piippunen juttu..

• Pat Bateman
        Alicia kirjoitti:

Virukset ovat erikoisasemassa, sillä niiden sijoittaminen eliökuntaan ei ole aivan yksiselitteistä. Viruksilla ei ole solurakennetta niin kuin "oikeissa" eliöissä. Jos katsotaan, että aineenvaihduntailmiöt ovat elämälle tunnusomaisia, virukset ovat elottomia, sillä niissä ei tapahdu omaa aineenvaihduntaa. Virukset nimittäin teettävät tarvitsemansa aineet isäntäsolun entsyymijärjestelmän avulla. Kun virukset lisääntyvät, ne muuttavat isäntäsolunsa virustehtaaksi, joka valmistaa uusia viruksia viruksen nukleiinihappojen ohjaamana. Jos elämä määritellään ilmiöksi, jota nukleiinihapot ohjaavat, silloin virukset ovat osa eliökuntaa.

Eli näin siis mielen virkistys... Eli kumpikin oli oikeassa. Jee!! Nyt ainakin kaikki tietävät, että virukset eivät ole yksi piippunen juttu..

Alicia, ei kumpikin ollut oikeassa vaan minä! Viruksia ei lueta eliöihin! Nääh.

• Alicia
        Pat Bateman kirjoitti:

Alicia, ei kumpikin ollut oikeassa vaan minä! Viruksia ei lueta eliöihin! Nääh.

No what ever, daa-a! Heheee.. Vähän pissistelyä... Niin ihanaa... Siis ihQ... Muahaahaa...
        Kuule Pat, vaikka viruksia ei lueta eliöihin, niin ne luetaan! Eikö olekkin ihanaa.. Ei tarvitse bilsan kokeessa kun veikata jompaa kumpaa niin oikeen menee:D

• NeitiSnape
        matery kirjoitti:

Järki ja tunteet, sehän se oli! Ehdottomasti Varkaitten kuninkaassa on paras suoritus, mutta hyvähän se on kaikessa mihin ryhtyy x) Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.
        Emma Thompsonista en sitten tiedä... Kyllähän sitä katsoo ja onhan se hyvä näyttelijä. Emman roolit vaan on aika usein samanlaisia (ja tavallisia). Mutt en kyll oo montaa leffaa kyseiseltä henkilöltä nähnyt.

Sä et sitten millään usko, että se on Varkaiden ruhtinas. On Aladdin ja varkaiden kuningas, mutta tässä onkin kuninkaan sijasta ruhtinas.:)
        No jaa, Alan on aina sellasessa sarkastisessa roolissa, ja esittää usein elämään kyllästynyttä snobia. Aah, snobi, snobi, meissä kaikissa on snobin vikaa! Ja siten Alaninkin roolit on usein samanlaisia, mutta niin on ehkä Emmankin. En mäkään Emman leffoja niin hirveesti ole nähnyt, mutta kyllä mä siitä tykkään. Jotkut näyttelijät halutaan aina samanlaisiin rooleihin, niin ne eivät sitten pääse näyttämään kaikkia puoliaan.

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

Sä et sitten millään usko, että se on Varkaiden ruhtinas. On Aladdin ja varkaiden kuningas, mutta tässä onkin kuninkaan sijasta ruhtinas.:)
        No jaa, Alan on aina sellasessa sarkastisessa roolissa, ja esittää usein elämään kyllästynyttä snobia. Aah, snobi, snobi, meissä kaikissa on snobin vikaa! Ja siten Alaninkin roolit on usein samanlaisia, mutta niin on ehkä Emmankin. En mäkään Emman leffoja niin hirveesti ole nähnyt, mutta kyllä mä siitä tykkään. Jotkut näyttelijät halutaan aina samanlaisiin rooleihin, niin ne eivät sitten pääse näyttämään kaikkia puoliaan.

Siis voi hitto! Mä en tajuu miks mä kirjotan väärin, vaikka tiedän miten se on. (Tota Aladin -juttuu en ees tienny... kiva x) hyvä, että korjasit mun fiban. Noloo... joo oonpa fani.

Niin se usein on, että ,kun joku tyyppi esittää jonkun tietyn roolin ja siitä tulee menestys, sitä halutaan aina uudestaan samalaiseen rooliin. Ikuinen noidan kehä. Harva näyttelijä on monenlaisissa rooleissa nähty.

• Pat Bateman
        Alicia kirjoitti:

No what ever, daa-a! Heheee.. Vähän pissistelyä... Niin ihanaa... Siis ihQ... Muahaahaa...
        Kuule Pat, vaikka viruksia ei lueta eliöihin, niin ne luetaan! Eikö olekkin ihanaa.. Ei tarvitse bilsan kokeessa kun veikata jompaa kumpaa niin oikeen menee:D

Ai niinQ luetaan vai??!!11 Tosi ihQ niinQ1!!!1 ;)

No, sitten menee bilsan kokeessa hyvin.

• NeitiSnape
        matery kirjoitti:

Siis voi hitto! Mä en tajuu miks mä kirjotan väärin, vaikka tiedän miten se on. (Tota Aladin -juttuu en ees tienny... kiva x) hyvä, että korjasit mun fiban. Noloo... joo oonpa fani.

Niin se usein on, että ,kun joku tyyppi esittää jonkun tietyn roolin ja siitä tulee menestys, sitä halutaan aina uudestaan samalaiseen rooliin. Ikuinen noidan kehä. Harva näyttelijä on monenlaisissa rooleissa nähty.

Joo, ei hätää. Anteeksi, mut tunnetaan kaikkialla siitä, että korjailen ihmisten virheitä, ja siksi mua välillä niin inhotaankin. Mutta ei se sitä faniutta hetkauta, jos jotain väärin sanoo.:) Virheitä sattuu aina.

Niinhän se on, halutaan täysin varma myyntitykki, eikä siten uskalleta oikeen kokeilla uusia ideoita ja uudenlaisia rooleja.

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

Joo, ei hätää. Anteeksi, mut tunnetaan kaikkialla siitä, että korjailen ihmisten virheitä, ja siksi mua välillä niin inhotaankin. Mutta ei se sitä faniutta hetkauta, jos jotain väärin sanoo.:) Virheitä sattuu aina.

Niinhän se on, halutaan täysin varma myyntitykki, eikä siten uskalleta oikeen kokeilla uusia ideoita ja uudenlaisia rooleja.

Eihän siinä mitään pahaa ole, jos huomauttaa toista virheistä. Mä olen ainakin kiitollinen. Kirjotan yleensä ensin ja ajattelen vasta sitten x)

• Alicia
        Pat Bateman kirjoitti:

Ai niinQ luetaan vai??!!11 Tosi ihQ niinQ1!!!1 ;)

No, sitten menee bilsan kokeessa hyvin.

No niin varmasti menee, saat kympin kokeesta tai jotain sitä rataa:D Tosin minusta tuntuu, että vaikka väittäisit kokeessa kivenkovana, että virus ei ole eliö niin sinun pitäisi heltyä ja mainita myös toisesta mahdollisuudesta... Eiks ookki niinQ ihQ! Hehee

• Pat Bateman
        Alicia kirjoitti:

No niin varmasti menee, saat kympin kokeesta tai jotain sitä rataa:D Tosin minusta tuntuu, että vaikka väittäisit kokeessa kivenkovana, että virus ei ole eliö niin sinun pitäisi heltyä ja mainita myös toisesta mahdollisuudesta... Eiks ookki niinQ ihQ! Hehee

Niin muuten väittäisinki, koska mä kysyin tänään bilsan maikalta, ja se sano, ettei viruksia lueta eliöksi, koska sillä ei ole omaa aineenvaihduntaa. Muah!

• NeitiSnape
        matery kirjoitti:

Eihän siinä mitään pahaa ole, jos huomauttaa toista virheistä. Mä olen ainakin kiitollinen. Kirjotan yleensä ensin ja ajattelen vasta sitten x)

No mä olen kyllä oppinut aika hyvin lähes kaikissa tilanteissa ajattelemaan ennen kuin sanon tai teen mitään. Valitettavasti on yksi ihminen, joka suuttuu siitä aina, vaikka kuinka harkitsisin ja punnitsisin. Ehkä tämä kyseinen tyyppi ei vaan tykkää musta, eikä halua edes tulla toimeen mun kanssani. Itseasiassa sellasia ihmisiä on mun lähipiirissäni kaksi, ja tuloksena on aina hervoton tappelu. Mutta mitäpä voin itse tehdä suvulleni? Ja toisessa tapauksessa voidaan sanoa, että pieni tappelu piristää aina. Ja sitten aiheutan itse lisää tappeluita huomauttamalla virheistä niille, jotka eivät kuulu jokapäiväiselle tappelulistalleni, mutta sitten kyllä saadaan vaikka päät lentelemään huomauttelujeni seurauksena. Olen ihana ihminen, mutta kun tänään mainitsin täyttäväni kohtapuoleen vuosia, "kaverit" innostuivat ja alkoivat suunnitella juhlia puolestani, vaikken ole ajatellut pistää minkäänlaisia pileitä pystyyn.

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

No mä olen kyllä oppinut aika hyvin lähes kaikissa tilanteissa ajattelemaan ennen kuin sanon tai teen mitään. Valitettavasti on yksi ihminen, joka suuttuu siitä aina, vaikka kuinka harkitsisin ja punnitsisin. Ehkä tämä kyseinen tyyppi ei vaan tykkää musta, eikä halua edes tulla toimeen mun kanssani. Itseasiassa sellasia ihmisiä on mun lähipiirissäni kaksi, ja tuloksena on aina hervoton tappelu. Mutta mitäpä voin itse tehdä suvulleni? Ja toisessa tapauksessa voidaan sanoa, että pieni tappelu piristää aina. Ja sitten aiheutan itse lisää tappeluita huomauttamalla virheistä niille, jotka eivät kuulu jokapäiväiselle tappelulistalleni, mutta sitten kyllä saadaan vaikka päät lentelemään huomauttelujeni seurauksena. Olen ihana ihminen, mutta kun tänään mainitsin täyttäväni kohtapuoleen vuosia, "kaverit" innostuivat ja alkoivat suunnitella juhlia puolestani, vaikken ole ajatellut pistää minkäänlaisia pileitä pystyyn.

Sellaset ihmiset taitaa vaan hakee sitä riitaa. Ei niillä oo omaa elämää ja siks ne kyttää toisia, että keksis ihan vaan jonkun jutun, josta valittaa.

• Alicia
        NeitiSnape kirjoitti:

Heh, jee! Kyllä tämä on ollut elämäni paras vapunjälkeinen päivä. Tyydyn hymyilemään, koska tulin juuri suihkusta, ja tuolilla pomppimisella saattaisin saada kiusallista huomiota naapureilta, vaikka ovatkin jo vanhoja ihmisiä ja varmasti järkyttävämpääkin nähneet. Mähän suorastaan kehun itseäni. Spooky...

Heh! No onhan se aina kiva viihdyttää naapureita. Saa nekin jotain tekemistä tai ainakin jotain ajateltavaa, jos ei muusta niin siitä, että mihin tämä maailma on menossa...:D

• Twil

1. Snape, Draco ja Neville.
      2. Nojaa, McGarmivan näyttelijä on ihan hyvä, ja Alan Rickman tietenkin(harmi vaan että se on kakskyt vuotta liian vanha siihen rooliin,mutta mitä pienistä..). Ja Tom Feltonkin on hyvä.No toisaalta,eihän sen tartte muuta tehdä kuin mulkoilla ja virnuilla ylimielisesti,mutta jokatapauksessa.
      3.Ugh. Daniel Radcliffe on aika huono. Eikä siinä Ronin näyttelijässäkään kehumista ole. Ja Weasleyn kaksosten näyttelijät on aika tylsiä mun mielestä. Ja..no,ehkä mä en enää jatkakaan.
      4. Ei voi sanoa. Ykkösellä eniten tunnearvoa,mutta muuten kaikki on periaatteessa yhtä hyviä.
      5.Hitsi vie. Mitäs elukoita siellä olikaan? Urh, sanon lohikäärme niin pääsen helpommalla.

• Alicia

Juu, vastailen täs vaan gallupiin...
      Eli
      1. Hmm.. Kirjoissa on aika monta hyvää ja mielenkiintoista tyyppiä... Parhaat vois olla Fred ja George, ainakin viidennessä kirjassa niiden jekut nosti niiden osakkeita, eikä Lupinissakaan mitään vikaan ole...

2. No en ole erityisemmin katsonut leffoja ja tuumin tässä yks päivä, et olenkohan nähnyt edes toista leffaa. Ensimmäisen olen ainakin nähnyt... Siinä matami Huiski (en tiedä oikeata nimeä)oli ainakin tosi hyvä, sopi rooliinsa kuin valettu...

3. Huonoimmasta näyttelijästä en tiedä. Aika moni oli vähän vaisuja... Tietysti siihen vaikuttaa se, että on luonut omat mielikuvitukset henkilöistä.

4. Kaikissa tähän asti ilmestyneissä kirjoissa on ollut jotain hyvää ja mun mielipiteet parhaasta kirjasta on vaihdellu aika usein... Parasta on ehkä Rowlingin kirjoitus tyyli, kun parasta kirjaa en tiedä...

5. Kivoin ötökkä... Hmm... 5. kirjassa oli niit thestraleja.. Vaikutti ihan kiinnostavilta.

~Alicia~

• NeitiSnape

Matami Huiskia näytteli Zoë Wanamaker. Sama naikkonen näyttele myös Susan-äitiä Minun perheeni-sarjassa. Se taas on vähän teennäinen, mutta joskus ihan hauska. Mä en kyllä tiedä, että tuleeko se sarja enää, mutta sillon kun tuli, niin se oli jompikumpi ylen kanava.

• Alicia
        NeitiSnape kirjoitti:

Matami Huiskia näytteli Zoë Wanamaker. Sama naikkonen näyttele myös Susan-äitiä Minun perheeni-sarjassa. Se taas on vähän teennäinen, mutta joskus ihan hauska. Mä en kyllä tiedä, että tuleeko se sarja enää, mutta sillon kun tuli, niin se oli jompikumpi ylen kanava.

Minä olen muuten nähnyt kyseisen sarjan muutaman jakson oliko se nyt yle1:llä. Taisi olla. Se on kyllä hieman tylsä ja parhaat päivänsä nähnyt.. Suoraan sanottuna hieman ärsyttävä. Mutta olisi vaan jatkanut Huiskina (eikö se lopettanut, kun halusi enemmän rahaa tai jotain), sen silmät sopi sen hieman noita-akka maiseen tyyliin...

~Alicia~

• NeitiSnape
        Alicia kirjoitti:

Minä olen muuten nähnyt kyseisen sarjan muutaman jakson oliko se nyt yle1:llä. Taisi olla. Se on kyllä hieman tylsä ja parhaat päivänsä nähnyt.. Suoraan sanottuna hieman ärsyttävä. Mutta olisi vaan jatkanut Huiskina (eikö se lopettanut, kun halusi enemmän rahaa tai jotain), sen silmät sopi sen hieman noita-akka maiseen tyyliin...

~Alicia~

No joo, totta töriset. Se on tosi teennäinen sarja. Mua vaan alkaa aina naurattaa, kun näänkin Wanamakerin kasvot. Sillä on niin hassuja ilmeitä ja sellanen nenä, että siitä saa tarpeen tullen monet naurut.

Mutta mistään rahavaatimuksista mä en tiedä. Mä luulin, että ne ei enää tarvinneet sitä. Siis eihän niitä lentotuntejakaan kuvailla kirjoissa, niin tuskin sitten leffoissakaan. Sen rooli olis suurinpiirtein istua opettajainpöydän takana ja puhaltaa pilliin huispausotteluissa. Toisaalta, onhan niitä pienempiäkin rooleja, mutta saattahaan siinä olla joku pätäkkähommakin taustalla. Mutta ne simmut kyllä ruleksii.

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

No joo, totta töriset. Se on tosi teennäinen sarja. Mua vaan alkaa aina naurattaa, kun näänkin Wanamakerin kasvot. Sillä on niin hassuja ilmeitä ja sellanen nenä, että siitä saa tarpeen tullen monet naurut.

Mutta mistään rahavaatimuksista mä en tiedä. Mä luulin, että ne ei enää tarvinneet sitä. Siis eihän niitä lentotuntejakaan kuvailla kirjoissa, niin tuskin sitten leffoissakaan. Sen rooli olis suurinpiirtein istua opettajainpöydän takana ja puhaltaa pilliin huispausotteluissa. Toisaalta, onhan niitä pienempiäkin rooleja, mutta saattahaan siinä olla joku pätäkkähommakin taustalla. Mutta ne simmut kyllä ruleksii.

Se sai muuten potkut!
        oli niin hankala näyttelijä eikä siitä pidetty, vaikka hyvän suorituksen tekikin.
        Henkilökohtaisesti tykkäsin My Familyn ekasta tuotantokaudesta: NICK RULEZ!!!

• Alicia
        NeitiSnape kirjoitti:

Jup, taitaa tosiaan olla, että sen rooli olisi ollut aika pieni ja siten aika turha... Mutta kyllä hän olisi ainakin viihdyttänyt katsojia (jos ei muulla, niin niillä silmillä;D). Kyllähän hän vaikuttaa aika vaativalta ja itsetietoiselta tyypiltä, joka ei vähään tyydy. Mutta oikeasti sen koko olemus sopii niin mielettömän hyvin 'velho' maailmaan, että se pitäisi vaikka väkisin tunkea johonkin kohtaukseen tai jotain...:D

• NeitiSnape
        matery kirjoitti:

Se sai muuten potkut!
        oli niin hankala näyttelijä eikä siitä pidetty, vaikka hyvän suorituksen tekikin.
        Henkilökohtaisesti tykkäsin My Familyn ekasta tuotantokaudesta: NICK RULEZ!!!

No jos Nick kerran rulez, niin oletkin varmaan nähnyt Love actuallyn. Vai?

• matery
        NeitiSnape kirjoitti:

No jos Nick kerran rulez, niin oletkin varmaan nähnyt Love actuallyn. Vai?

Itse asiassa en. Onko hyväkin?

• Pat Bateman

1. Severus Snape, Alastor Moody, Vodkadork (koska siitä saa niin paljon hupia ^_^)
      2. Hmm, no Weasleyn isää näyttelevä Mark Williams on hyvä, tosin saatan olla vähän suosiva, kun se näytteli Red Dwarfissa...
      3. No se kakarakolmikko, entinen Dumbledore, Rickman (vaikka yleensä se on tosi hyvä)...
      4. Ehkä vitonen
      5. jaah.. Joku hevoseläin, kuten Yksisarvinen (tosin ne nyt ei rajaannu vaan velhomaailmaan) tai hippocampus...

• Winky

1. Ron, Weasleyn kaksoset ja Neville
      2. ehdottomasti Weasleyn kaksosten näyttlijät (valitettavasti en
      muista nimiä)
      3. Daniel Radcliffe. Se ei mielestäni ole ollenkaan sopiva
      näyttelijä Harryksi. On jotenkin liian kiiltokuvapoikamainen.
      4. Azkabanin vanki ja Liekehtivä pikari
      5. Möröt on ihan mielenkiintoisia, mutta vastaan silti pöllöt

• PiPPuRi

1. Draco, Sirius ja Remus
      2. Tom Felton

• tihk

matami marskimaa edelleenkin :D

opettajien näyttelijät. harryt roskiin!

3. huonoin näyttelijä
      daniel radcliffe tai jotain sinne päin

4. paras kirja
      viisasten kivi

ööö... kaikki taikaelukat

• Black´s Widow

-Sirius Black ja Lucius malfoy. Edellinen tarpeeksi rähjäinen renttu mun makuuni ja jälkimmäinen taas tyylikkäästi paskamainen äijä.

- Alan Rickman (Severus Snape),Jason Isaacs(Mr Malfoy) ja se McGonagallia näyttelevä muija. Myös tietenkin Ronin ja Hermionen näyttelijät ovat loistavia. Mutta odotan tietenkin innolla uusinta leffaa, jossa on Siriuksen roolissa universumin paras näyttelijä, eli Gary Oldman.

3. huonoin näyttelijä
      - Kaikki on todella hyviä näyttelijöitä niissä leffoissa, joten paha sanoa.

4. paras kirja
      -Prisoner of Azkaban, koska siinä on niin yllättyksellinen loppu.

-Hevoskotkat

• NeitiSnape

McGonagallia näyttelee Maggie Smith, Ronia Rupert Grint ja Hermionea Emma Watson. Grintillä on muuten aika sopiva sukunimi rooliinsa nähden.

Kuitenkin. Oliko Gary Oldman mielestäsi universumin paras näyttelijä, ennen kuin kuulit hänen näyttelevän Siriusta?

• Black´s Widow
        NeitiSnape kirjoitti:

McGonagallia näyttelee Maggie Smith, Ronia Rupert Grint ja Hermionea Emma Watson. Grintillä on muuten aika sopiva sukunimi rooliinsa nähden.

Kuitenkin. Oliko Gary Oldman mielestäsi universumin paras näyttelijä, ennen kuin kuulit hänen näyttelevän Siriusta?

Kyllä oli. Mähän suorastaan palvon Draculaa. =) Ja sitä mä ihmettelen, että miten ne keksikin laittaa mun lempinäyttelijän esittämään lempihahmoani Potterissa. Vaikka toisaalta kun noita trailereita kettelee, niin itse olisin tehnyt siitä Siriuksesta enemmän Draculan näköisen...

• NeitiSnape
        Black´s Widow kirjoitti:

Kyllä oli. Mähän suorastaan palvon Draculaa. =) Ja sitä mä ihmettelen, että miten ne keksikin laittaa mun lempinäyttelijän esittämään lempihahmoani Potterissa. Vaikka toisaalta kun noita trailereita kettelee, niin itse olisin tehnyt siitä Siriuksesta enemmän Draculan näköisen...

Aaa. Kyllä elämä on ihmeellistä. Uskomaton sattuma...

• Euro

1. Paras hahmo? Tjaa, pidän Snapesta kovasti. Hän on yksi niistä harvoista, joka saa Harryyn jotain jöötä. Kaksoset on myös aika veikeitä.

2. No, parasta näyttelijää en oikein osaa sanoa. Dobby? Siis jos sen ääntä ei lasketa.

3. Radcliffe, Watson ja Grint (hyi hitto niitä sen ylinäyteltyjä ilmeitä)

4. Vitonen oli aika hyvä kirja. Kolmosesta pidin myös.

5. Pöllöt varmaan, lintuihminen kun olen. Mä pidin myös niistä häntänarua hyppivistä rotista, vaikka rotat yleensä ällöttää.

• GH.

1. Snape on paras. Weasleyn perhekin on hauska.
      2. Jason Isaacs
      3. Ehkä Rupert Grint (perustelu sama kuin Eurolla).
      4. viides
      5. feeniks

• poisoni

1. Harry, Hermione, Lupin, Sirius, Kalkaros, kaksoset, Hagrid...
      2. Alan Rickman
      3. hmm... en keksi..
      4. Azkabanin vanki
      5. yksisarviset ja ne siivekkäät "eliöt" jotka näkee vaan jos on nähny kuoleman (tai jtn semmost)..

• DanGirl

..eli

1. Weasleyn kaksoset, Harry, Ron, Sirius, Kalkaros :P

2. Daniel Radcliffe, Tom felton, Alan Rickman

3. hmm... Emma Watson.. en tykkää siit ollenkaa..

4. Azkabanin vanki tai Feeniksin kilta

5. Haiskut (vai oliks ne noin..? en muista enää...)

• Alicia

Siis noloa, jos teidän bilsan maikkakaan ei tiedä omasta aineestaan ,jota vielä opettaa muille, yhtä paljoa kuin minä! Ei ihme, ettei kaikista tule luonnontieteilijöitä....

• Pat Bateman

Kuule, se sun mikä-lie-maikka ei osaa mitään. Jos itse Jarmo Kankkunen olisi puhunut, en kyseenalaistaisi, mutta nyt.. Tsk, tsk...

• Alicia
        Pat Bateman kirjoitti:

Kuule, se sun mikä-lie-maikka ei osaa mitään. Jos itse Jarmo Kankkunen olisi puhunut, en kyseenalaistaisi, mutta nyt.. Tsk, tsk...

Ihan tiedoksi vaan, että itse JK on maantiedon maikka, tosin se opettaa myös bilsaa. Sehän hyppii ympäri luokkahuonetta karttapallon (huom. karttapallon!)kanssa ei minkään eliön..

• Pat Bateman
        Alicia kirjoitti:

Ihan tiedoksi vaan, että itse JK on maantiedon maikka, tosin se opettaa myös bilsaa. Sehän hyppii ympäri luokkahuonetta karttapallon (huom. karttapallon!)kanssa ei minkään eliön..

JK on sekä bilsan, että mantsan ope, duhh! Ja se kyllä tietää eliöistä vaikka mitä. Joten jos kysyisit siltä (eiks se oo jo tullu takas taloa rakentamasta?) ja kerrot sitten mitä se sanoi.

Vieläkö se lajittelee oppilaat sukkien värin mukaan (vaikka tiedänhän mä, ettei se lukiota opeta)?

• Alicia
        Pat Bateman kirjoitti:

JK on sekä bilsan, että mantsan ope, duhh! Ja se kyllä tietää eliöistä vaikka mitä. Joten jos kysyisit siltä (eiks se oo jo tullu takas taloa rakentamasta?) ja kerrot sitten mitä se sanoi.

Vieläkö se lajittelee oppilaat sukkien värin mukaan (vaikka tiedänhän mä, ettei se lukiota opeta)?

Hahaaaaaaa!!! JK opettaa lukiota!! Hehee!! Nimittäin just mantsaa! Mulla oli sattumoisin just sen kurssi viime jaksossa, että älä kuule yritä;D Ei se jaa ainakaan lukiossa opiskelijoita sukkien värin perusteella, mutta juoksee edelleenkin ympäri luokkaa karttapallon kanssa pää kolmantena jalkana... Muuten se mantsan kurssi oli tosi kiinnostava, kun sillä on kuitenkin sellainen erityinen opetustyyli;D

• Pat Bateman
        Alicia kirjoitti:

Hahaaaaaaa!!! JK opettaa lukiota!! Hehee!! Nimittäin just mantsaa! Mulla oli sattumoisin just sen kurssi viime jaksossa, että älä kuule yritä;D Ei se jaa ainakaan lukiossa opiskelijoita sukkien värin perusteella, mutta juoksee edelleenkin ympäri luokkaa karttapallon kanssa pää kolmantena jalkana... Muuten se mantsan kurssi oli tosi kiinnostava, kun sillä on kuitenkin sellainen erityinen opetustyyli;D

OOooooOOOOo, mulla ei oo ollu ku bilsan eka kurssi, joten ehkä mä voin ens vuonna saada Hra K:n opettajakseni mantsassa. Keeva. Mua kyrsii se, etten koskaan saanut todistaa sen karttapallojuoksua. Sen luurangon tervehdyksen tosin tulen kyllä muistamaan lopun elämääni XD

• Alicia
        Pat Bateman kirjoitti:

OOooooOOOOo, mulla ei oo ollu ku bilsan eka kurssi, joten ehkä mä voin ens vuonna saada Hra K:n opettajakseni mantsassa. Keeva. Mua kyrsii se, etten koskaan saanut todistaa sen karttapallojuoksua. Sen luurangon tervehdyksen tosin tulen kyllä muistamaan lopun elämääni XD

Hehee... Juu, voi niitä hyviä aikoja(hehee).. Kyllä JK on sitten mukava maikka ja niitä harvoja jotka osaa asiansa eikä ole vähän vinksahtaneita päästään. Nimittäin tietämättömyys omasta aineestaan ja vinksahtaneisuus on yllättävän yleistä... Paremmissakin piireissä;D

• Pat Bateman
        Alicia kirjoitti:

Hehee... Juu, voi niitä hyviä aikoja(hehee).. Kyllä JK on sitten mukava maikka ja niitä harvoja jotka osaa asiansa eikä ole vähän vinksahtaneita päästään. Nimittäin tietämättömyys omasta aineestaan ja vinksahtaneisuus on yllättävän yleistä... Paremmissakin piireissä;D

JK on kyllä yks niistä harvoista jotka kajahtaneisuudesta huolimatta osaa opettaa hyvin ja mielenkiintoisesti. Mun nykyinen filosofian maikka on samanlainen.

"...tietämättömyys omasta aineestaan ja vinksahtaineisuus on yllättävän yleistä..." No shit! Mun toinen äikän'maikka on ihan pimeä, eikä se osaa kunnolla mitään muuta ku kertoa meille mitä kirjoittaa. Gahh. Ihme kyllä, koska se on ite aika 'kuuluisa'. Siis se kirjottelee paljon lehtiin sun muuhun kolumneja jne. Ihan vakituisesti siis... Siitä oli kerran juttu NYT:issäkin. Timo Saariniemi nimeltään.

• Alicia
        Pat Bateman kirjoitti:

JK on kyllä yks niistä harvoista jotka kajahtaneisuudesta huolimatta osaa opettaa hyvin ja mielenkiintoisesti. Mun nykyinen filosofian maikka on samanlainen.

"...tietämättömyys omasta aineestaan ja vinksahtaineisuus on yllättävän yleistä..." No shit! Mun toinen äikän'maikka on ihan pimeä, eikä se osaa kunnolla mitään muuta ku kertoa meille mitä kirjoittaa. Gahh. Ihme kyllä, koska se on ite aika 'kuuluisa'. Siis se kirjottelee paljon lehtiin sun muuhun kolumneja jne. Ihan vakituisesti siis... Siitä oli kerran juttu NYT:issäkin. Timo Saariniemi nimeltään.

Eiks se mene aina vähän silleen, että jos on julkimo, niin on vähän haksahtanut.. Ainakin näin lonkalta vedettynä.
        Toisaalta se on kyllä aika kivaa, jos maikka on mieleenpainuva, joko hyvällä tai pahalla tavalla... Ne on niitä elämän rikkauksia ja kokemuksia... Jotain mitä voi seuraaville sukupolville kertoa..
        Kuten, "Mummi, mummi. Kerro meille siitä sinun opettajastasi, joka juoksi ympäri luokkaa karttapallon kanssa." Hehee;D

• Sneippi-fani

1. Paras hahmo on Kalkaros(se on vaan niin söde)

2. Alan Rickman on paras

3. Emma Watson on huonoin

4. Azkabanin vanki on paras kirja

5. Yksisarviset...ehdottomasti

• Hermione

MOI!
      1. Ron Weasley, Harry Potter, Fred ja George, Sirius, Remus... (ei oo paremmuusjärjestyksessä)
      2.Niit on monii... ööh... ehkä... Tom Felton ja Rupert... ja Daniel..
      3. Ei oo
      4. Harry Potter ja Feeniksen Kilta =)
      5.en tiiä... yhtään haiskut on kyl aika kivoja... sais rahaa =)

• seamus finnigan

1.seamus finnigan,nymfadora tonks,severus kalkaros.
      2.joka näytttelee seamusia
      3. en tiiä
      4.5
      5.menninkäiset ja lohikäärmet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      60
      3368
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2970
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2366
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1396
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      812
    Aihe