ABC Design RODEO kasaaminen!

pulassa oon

Auttakaa minua oon pulassa näiden vaunujen kanssa!! :/

Elikkäs sain ne kasattua, laitettua renkaat ja koppaosan.
....muttamutta,kuinka hemmetissä tämän saa sitten laitettua kasaan??! Kun esim. täytyy pakata vaunut autoon.
Pitäis olla pikalukitus koppaosassa jne mutta missä se on??? Ja kuinka rungon saa taitettua kasaan?

Kyse uusista vaunuista.
JA EI, MINULLA EI OLE OHJETTA.

8

1309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulassa oon

..nyt on löydetty pikalukitus kopan irroitukseen mutta edelleenkään en saa runkoa kasaan...:(

• ex-omista

Aisan keskellä oleva kahva painetaan sisään, vasenta kiertokahvaa käännetään ja painetaan aisaa aisan suunnassa eteen/alaspäin (eturengas esim. seinää vastaen tuettuna). naksahtaa ja sitten kääntyy helposti. Älä käytä voimaa.

• ??????

Jan ostit ne tietysti nettikaupasta Saksasta. Onneksi olkoon.

• pulassa oon

ihan suomesta ostettu nettikaupasta....

ja sultahan se on pois jos olisin vaikka kiinasta ne tilannut....?haloooo daiju

• miukumauku20102010

Hei! Samat vaunut mekin tilattiin, mutta meni palautukseen. Oli myös ongelmia kasaan laittamisessa eikä suomenkielistä käyttöohjetta vaikka suomalaisesta nettikaupasta tilattiin!! Itse en niitä saanut kasaan, mutta mieheni sai, mulle jäi vähän epäselväksi, että miten se sen teki mutta voimaa siinä tarvittiin ja oliskohan ollut että molemmilta sivuilta tai toiselta sivulta piti painaa pieni nuppi alas ja samalla painaa alaspäin ja sitten vain vängällä kasaan ja palautuspakettiin. Hankalaa se tuntui olevan ja aikamme pähkäiltään kunnes uskallettiin kovasti ne vääntää. En tiedä oliko tästä vastauksesta yhtään apua, mutta siinä sivulla aisassa oleva nappi/nuppi on tärkeä, niin ja voima =)

• pulassa oon

...aisan nuppi? Aisassa ei ole kuin oikealla puolella oleva nuppi/nappi, josta etupyörän saa lukittua..Muuta en löydä:/ ellei sitten tuossa 'saranaosassa' ole jokin nuppi ??? Siis tuossa,mistä sen todennäköisesti pitäisi sitten taittuakin. Voimaa varmasti tarvitaan,sitä en epäile :D
        Meillä oli abc:n tuplat ja niissä kokoonlaittaminen oli kyllä ihan iisiä ilman mitään ohjeita.

Kumma homma ettei ole suomenkielisiä ohjeita :o eikä nuo saksankielisetkään ohjeet kovin kattavat ole. Sen verran kieltä ymmärrän.

Mistäköhän näitä kasausohjeita poikein pitäisi kysellä...äääh

• ======
        pulassa oon kirjoitti:

...aisan nuppi? Aisassa ei ole kuin oikealla puolella oleva nuppi/nappi, josta etupyörän saa lukittua..Muuta en löydä:/ ellei sitten tuossa 'saranaosassa' ole jokin nuppi ??? Siis tuossa,mistä sen todennäköisesti pitäisi sitten taittuakin. Voimaa varmasti tarvitaan,sitä en epäile :D
        Meillä oli abc:n tuplat ja niissä kokoonlaittaminen oli kyllä ihan iisiä ilman mitään ohjeita.

Kumma homma ettei ole suomenkielisiä ohjeita :o eikä nuo saksankielisetkään ohjeet kovin kattavat ole. Sen verran kieltä ymmärrän.

Mistäköhän näitä kasausohjeita poikein pitäisi kysellä...äääh

Siitä voit olla varma, ettei voimaa tarvita. Järki tässä asiassa on parempi kuin voima, tai saat ne vaunut vielä rikki. Ja voimalla rikottuja et saa takuuseen. Neuvoja en osaa antaa. mutta sellaiset ohjeet, joilla vaunut saa kasaan täytyy kuulua jo kuluttajansuojalainkin mukaan vaunuihin. Kuvalaliset tai suomenkieliset. Ota yhteyttä myyjään. Se on varmaan tässä kohtaa parempi neuvo kuin yksikään täällä arvottu.

• Sannete

Kolmen naisen kesken keksittiin. takana alhaalla oikealla (putkessa) on punainen vipu, jota painettiin jalalla ja samalla kahvasta keltaista vipua siirrettiin oikealle ja kahvan pyörivää keskiosaa pyritettiin itseen päin.

Ja meni muuten kasaan ilman väkilvaltaa :o).

En tiedä miten vanhat rattaat ovat, joten uusissa malleissa voi olla erilainen systeemi.

Eiku kokeilemaan :o).

Hyvää syksyä kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe