Nyt etsitään parasta

nostalgia -79

Missä Stadin kirjastoista on paras lastenmusiikkikokoelma? Kauhea nostalgiakohtaus iski ja 1970- ja 1980-lukujen lastenmusiikkia pitäisi löytää, mielellään alkuperäisten esittäjien levytyksiä?

Missäs sitten on paras lastenkirjakokoelma? Samassa kirjastossa ei välttämättä aina ole parhaat kokoelmat kirjallisuutta ja musiikkia....

Mieluiten Helsingissä olevia kirjastoja haluaisin tietää, joka kirjastossa ei ole aikaa käydä... Mutta jos vaikka esim. Espoossa tai Vantaalla jossain kirjastossa on todella hyvä kokoelma, voin kyllä lähteä vähän kauemmaksikin nostalgiakohtaukseni kanssa.... Kiitos vastauksista jo etukäteen, toivottavasti joku auttaa....??

2

1354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy online

Hei!
      Kyllähän noita vanhojakin klassikkoja löytyy. Usein ne ovat kyllä olleet lp-levyillä ja uudet cd:t ovat sitten jonkun muun esityksiä. Jos nyt kuitenkin muistaisit muutamia kappaleita, joita haluat, niin etsi Helmetistä www.helmet.fi. Siellä on erikseen välilehti musiikki. Voit nimittäin varata lasten musiikkia ilman varausmaksua lähikirjastoosi.
      Jos haluat selailla, niin esimerkiksi Itäkeskuksen kirjaston lastenosastolla on laaja musiikkikokoelma.

• Kysy online

Tiesin siis Itäkeskuksessa olevan iso kirjaston lastenosasto ja siitä päättelin tuon. Voit kyllä itse selata kokoelmaa. Sieltä löytyi esimerkiksi Täti Monika.

Tässä linkki, jossa on käytetty Helmet-hakua kohtaa musiikki (etsii siis vain musiikkiin liittyviä aineistoja) Rajasin aineistoksi cd-levyt ja kirjastoksi Itäkeskus lapset. Viimeisillä sivuilla on vanhempaa aineistoa.

http://www.helmet.fi/search~S3*fin?/X**&searchscope=3&m=3&l=&b=h90l&Da=&Db=&SORT=D/X**&searchscope=3&m=3&l=&b=h90l&Da=&Db=&SORT=D&SUBKEY=**/1151,1194,1194,B/browse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2824
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      56
      2012
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1268
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      200
      1041
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    Aihe