Missä Stadin kirjastoista on paras lastenmusiikkikokoelma? Kauhea nostalgiakohtaus iski ja 1970- ja 1980-lukujen lastenmusiikkia pitäisi löytää, mielellään alkuperäisten esittäjien levytyksiä?
Missäs sitten on paras lastenkirjakokoelma? Samassa kirjastossa ei välttämättä aina ole parhaat kokoelmat kirjallisuutta ja musiikkia....
Mieluiten Helsingissä olevia kirjastoja haluaisin tietää, joka kirjastossa ei ole aikaa käydä... Mutta jos vaikka esim. Espoossa tai Vantaalla jossain kirjastossa on todella hyvä kokoelma, voin kyllä lähteä vähän kauemmaksikin nostalgiakohtaukseni kanssa.... Kiitos vastauksista jo etukäteen, toivottavasti joku auttaa....??
Nyt etsitään parasta
2
1354
Vastaukset
- Kysy online
Hei!
Kyllähän noita vanhojakin klassikkoja löytyy. Usein ne ovat kyllä olleet lp-levyillä ja uudet cd:t ovat sitten jonkun muun esityksiä. Jos nyt kuitenkin muistaisit muutamia kappaleita, joita haluat, niin etsi Helmetistä www.helmet.fi. Siellä on erikseen välilehti musiikki. Voit nimittäin varata lasten musiikkia ilman varausmaksua lähikirjastoosi.
Jos haluat selailla, niin esimerkiksi Itäkeskuksen kirjaston lastenosastolla on laaja musiikkikokoelma.- Kysy online
Tiesin siis Itäkeskuksessa olevan iso kirjaston lastenosasto ja siitä päättelin tuon. Voit kyllä itse selata kokoelmaa. Sieltä löytyi esimerkiksi Täti Monika.
Tässä linkki, jossa on käytetty Helmet-hakua kohtaa musiikki (etsii siis vain musiikkiin liittyviä aineistoja) Rajasin aineistoksi cd-levyt ja kirjastoksi Itäkeskus lapset. Viimeisillä sivuilla on vanhempaa aineistoa.
http://www.helmet.fi/search~S3*fin?/X**&searchscope=3&m=3&l=&b=h90l&Da=&Db=&SORT=D/X**&searchscope=3&m=3&l=&b=h90l&Da=&Db=&SORT=D&SUBKEY=**/1151,1194,1194,B/browse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672824
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.562012- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 841268
- 811080
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2001041- 951039