pyörän ostaminen näkemättä

kawattaja

elikkäs onko kokemuksia ja vinkkejä miten on viisainta toimia kun pyörä on 600km päässä ja sen sieltä hakeminen on suht paha nakki? olettaen että pyörä on luvatussa kunnossa niin miten maksu ja muut paprut kannattaa hoitaa ja onko tietoa minkä firman kautta sen saisi sopuhintaan kuljetettua? pyörä oulussa, minä espoossa. hakisin sen itse mutta ajovarusteita ei vielä ole kun ajattelin ostella talven alennuksista uudet kamat...

10

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimoEv

      ÄLÄ oleta pyörän olevan luvatussa kunnossa. Mene ja tarkista!
      Lento Ouluun maksaa 79€ ja takas saman verran.
      Jos pyörästä maksat vaikka 10´000€ on tuo lentohinta pieni raha siihen verrattuna. Ja sittenhän se kalliiksi tulee, jos ostat sen näkemättä ja saadessasi sen rekalla kotiin se ei olekaan luvattu.

      Minä ostin syksyllä myöhään v 2004 pyörän näkemättä. Sovin myyjän kanssa, että maksan 2000€ "varausmaksua" ja käyn talven aikana tarkistamassa pyöräni ja saan rahat takas, jos... Lisäksi hintaan kuului talvivarastointi myymälässä lappu päällä "MYYTY".
      Näin toimittiin ja koko juttu hoidettiin todella upeasti. Jopa keväällä noudon jälkeen pieni vikareklamaatio hoidettiin hienosti. Liike oli Bike Word / Raisio.

      • Paskahousut

        Minä ostin pyöräni netissä olevan kuvallisen ilmoituksen perusteella.Honda oli 2008 mallia ja 1 omistajalla ollut.Pyörä oli ilmeiseti vaihdettu autoon ja autoliike möi sen minulle. Laiteella oli ajettu 9000 km ja on kuin uusi.Huoltokirja oli täytetty asiallisesti ja pyörä oli naarmuton ja puhdas.Otin työpaikkani Transitin ja hain laiteen pohjois suomesta ja ajomatkaa kertyi edestakaisin ajettuna 900 km.Maksoin pyörän ja sain tarvittavat liput ja laput joiden mukana oli myös pyörän takuutodistus ja toiset avaimet.Olen tyytyväinen kauppaan ja pyörä toimii kuin Sweitsin kello.Kaupan teko on helppoa jos sinulla on rahaa. Mutta jos olet perse aukinen räkänokka niin ajele vain polkupyörällä eläkä vaivaa asiallisia myyjijä turhan päiväisillä kysymyksillä.Sinun kaltaisilla paskahousuilla ei ole edes varaa oiken moottoripyörän pakollisiin liikennevakuutus maksuihin.


      • TimoEv
        Paskahousut kirjoitti:

        Minä ostin pyöräni netissä olevan kuvallisen ilmoituksen perusteella.Honda oli 2008 mallia ja 1 omistajalla ollut.Pyörä oli ilmeiseti vaihdettu autoon ja autoliike möi sen minulle. Laiteella oli ajettu 9000 km ja on kuin uusi.Huoltokirja oli täytetty asiallisesti ja pyörä oli naarmuton ja puhdas.Otin työpaikkani Transitin ja hain laiteen pohjois suomesta ja ajomatkaa kertyi edestakaisin ajettuna 900 km.Maksoin pyörän ja sain tarvittavat liput ja laput joiden mukana oli myös pyörän takuutodistus ja toiset avaimet.Olen tyytyväinen kauppaan ja pyörä toimii kuin Sweitsin kello.Kaupan teko on helppoa jos sinulla on rahaa. Mutta jos olet perse aukinen räkänokka niin ajele vain polkupyörällä eläkä vaivaa asiallisia myyjijä turhan päiväisillä kysymyksillä.Sinun kaltaisilla paskahousuilla ei ole edes varaa oiken moottoripyörän pakollisiin liikennevakuutus maksuihin.

        Jaa mää vai?
        >> Sinun kaltaisilla paskahousuilla ei ...


      • OLDPAPA
        Paskahousut kirjoitti:

        Minä ostin pyöräni netissä olevan kuvallisen ilmoituksen perusteella.Honda oli 2008 mallia ja 1 omistajalla ollut.Pyörä oli ilmeiseti vaihdettu autoon ja autoliike möi sen minulle. Laiteella oli ajettu 9000 km ja on kuin uusi.Huoltokirja oli täytetty asiallisesti ja pyörä oli naarmuton ja puhdas.Otin työpaikkani Transitin ja hain laiteen pohjois suomesta ja ajomatkaa kertyi edestakaisin ajettuna 900 km.Maksoin pyörän ja sain tarvittavat liput ja laput joiden mukana oli myös pyörän takuutodistus ja toiset avaimet.Olen tyytyväinen kauppaan ja pyörä toimii kuin Sweitsin kello.Kaupan teko on helppoa jos sinulla on rahaa. Mutta jos olet perse aukinen räkänokka niin ajele vain polkupyörällä eläkä vaivaa asiallisia myyjijä turhan päiväisillä kysymyksillä.Sinun kaltaisilla paskahousuilla ei ole edes varaa oiken moottoripyörän pakollisiin liikennevakuutus maksuihin.

        EDELLINEN VIESTI KUVAA YLIMIELISTÄ ASENNETTA ELÄMÄSSÄ JA LIIKENTEESSÄ


        MUISTA VIIS KUNHAN MINÄ VAAN...


      • OLDPAPA
        OLDPAPA kirjoitti:

        EDELLINEN VIESTI KUVAA YLIMIELISTÄ ASENNETTA ELÄMÄSSÄ JA LIIKENTEESSÄ


        MUISTA VIIS KUNHAN MINÄ VAAN...

        EI SIIS TIMO


      • matiketo
        OLDPAPA kirjoitti:

        EI SIIS TIMO

        Ikävää, että niin hieno harrastus, kun moottoripyöräily onkin, niin sinnekkin on pesiytynyt sellaisia ikäviä tyyppejä.
        Itse ostin 600 cebarin lähes kuvien ja myyjän kertomuksen mukaan. En pettynyt.
        Kyllähän monet ostavat tuolta ulkomailta prätkiä ja autoja. Mistä niistä tietää, miten niitä on pidetty ja revitetty.
        Suomipoika ostohurmassa ostaa ja ei muutaman kilometrin koeajon perusteella, voi paljon ajokin kunnosta sanoa ja varsinkin, kun se ostokuume on päällä.
        Suosittelisin kuitenkin, että ostohuumassa olisi joku kaveri mukana, joka tutkisi ja keskustelisi myyjän kanssa ja mietittäisiin sitten ostetaanko vai ei.


      • hondanuskaltaa
        matiketo kirjoitti:

        Ikävää, että niin hieno harrastus, kun moottoripyöräily onkin, niin sinnekkin on pesiytynyt sellaisia ikäviä tyyppejä.
        Itse ostin 600 cebarin lähes kuvien ja myyjän kertomuksen mukaan. En pettynyt.
        Kyllähän monet ostavat tuolta ulkomailta prätkiä ja autoja. Mistä niistä tietää, miten niitä on pidetty ja revitetty.
        Suomipoika ostohurmassa ostaa ja ei muutaman kilometrin koeajon perusteella, voi paljon ajokin kunnosta sanoa ja varsinkin, kun se ostokuume on päällä.
        Suosittelisin kuitenkin, että ostohuumassa olisi joku kaveri mukana, joka tutkisi ja keskustelisi myyjän kanssa ja mietittäisiin sitten ostetaanko vai ei.

        No cebari onkin semmoinen pyörä jonka voi ostaa kuvien ja kulutus osien perusteella,jotain 10v vanhaa 600cc kawaa karttaisin kuin ruttoa,koska kyseessä on pyörä jonka moottori alkaa toimimaan vasta lähellä punarajaa.
        Jos tosiaan 10v vanhan kawan ostat niin valitse semmoinen mihin on todistettavasti säädetty venat.


      • 800c
        hondanuskaltaa kirjoitti:

        No cebari onkin semmoinen pyörä jonka voi ostaa kuvien ja kulutus osien perusteella,jotain 10v vanhaa 600cc kawaa karttaisin kuin ruttoa,koska kyseessä on pyörä jonka moottori alkaa toimimaan vasta lähellä punarajaa.
        Jos tosiaan 10v vanhan kawan ostat niin valitse semmoinen mihin on todistettavasti säädetty venat.

        Minä vaihdoin 400cc skootterin 800cc intruderiin näkemättä ja samoin intikan myyjä ei nähnyt minun skootteria. Mutta kaksi toisiaan tuntematonta henkilöä osasi heti luottaa toisiinsa ja kauppoihin oli molemmat tyytyväisiä.


      • DD_11
        Paskahousut kirjoitti:

        Minä ostin pyöräni netissä olevan kuvallisen ilmoituksen perusteella.Honda oli 2008 mallia ja 1 omistajalla ollut.Pyörä oli ilmeiseti vaihdettu autoon ja autoliike möi sen minulle. Laiteella oli ajettu 9000 km ja on kuin uusi.Huoltokirja oli täytetty asiallisesti ja pyörä oli naarmuton ja puhdas.Otin työpaikkani Transitin ja hain laiteen pohjois suomesta ja ajomatkaa kertyi edestakaisin ajettuna 900 km.Maksoin pyörän ja sain tarvittavat liput ja laput joiden mukana oli myös pyörän takuutodistus ja toiset avaimet.Olen tyytyväinen kauppaan ja pyörä toimii kuin Sweitsin kello.Kaupan teko on helppoa jos sinulla on rahaa. Mutta jos olet perse aukinen räkänokka niin ajele vain polkupyörällä eläkä vaivaa asiallisia myyjijä turhan päiväisillä kysymyksillä.Sinun kaltaisilla paskahousuilla ei ole edes varaa oiken moottoripyörän pakollisiin liikennevakuutus maksuihin.

        Nyt on kyllä losahtanut nestettä päähän ja pahasti.


      • DD_11
        DD_11 kirjoitti:

        Nyt on kyllä losahtanut nestettä päähän ja pahasti.

        "Minä ostin pyöräni netissä olevan kuvallisen ilmoituksen perusteella.Honda oli 2008 mallia ja 1 omistajalla ollut.Pyörä oli ilmeiseti vaihdettu autoon ja autoliike möi sen minulle. Laiteella oli ajettu 9000 km ja on kuin uusi.Huoltokirja oli täytetty asiallisesti ja pyörä oli naarmuton ja puhdas.Otin työpaikkani Transitin ja hain laiteen pohjois suomesta ja ajomatkaa kertyi edestakaisin ajettuna 900 km.Maksoin pyörän ja sain tarvittavat liput ja laput joiden mukana oli myös pyörän takuutodistus ja toiset avaimet.Olen tyytyväinen kauppaan ja pyörä toimii kuin Sweitsin kello.Kaupan teko on helppoa jos sinulla on rahaa. Mutta jos olet perse aukinen räkänokka niin ajele vain polkupyörällä eläkä vaivaa asiallisia myyjijä turhan päiväisillä kysymyksillä.Sinun kaltaisilla paskahousuilla ei ole edes varaa oiken moottoripyörän pakollisiin liikennevakuutus maksuihin. "

        tälle kaverille siis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe