Tuli mökillä vastaan tällaisia Arabian astioita, ja oikein mitään näistä en ole onnistunut löytämään netistä.
osaisiko joku sanoa suunnittelijaa/sarjaa astioille?
kuvat löytyvät seuraavasta linkistä
http://s793.photobucket.com/albums/yy213/LAR3D/
Tunnistaako kukaan näitä Arabian astioita?
3
1955
Vastaukset
- arabioitsija
Kerkiän nyt vain nopsasti, lyhyesti sanomaan astioistasi sen mitä äkkiseltä muistan:
Punaraitainen kulho: aika yleinen, piippuleima v.1932-49, 10€ on yleinen kirppishinta. Kuuluu monen kokoisia kulhoja, mutta nimeä ei ole
Kukkakahvikuppi: pikkukruunuleima 1964-71, ei nimeä, 4-4,50e kirppishinta
Sininen kuppi: on Sotka- sarjaa, isokruunuleima v. 1971-75, 7-10 euroa. 70- luvun astiat ovat jo nyt kovasti haluttuja, mutta kysyntä kasvaa ja sitä mukaan hinta...
harmaakukkainen kuppi: Ei taida olla nimeä, piippuleima 1932-49, ilman asettia n. 5-6e.
tarjoiluvati: leima rotanhäntäleima 1900-1920, joten tämä on pompsin arvokkain ja harvinaisin. 35-40e. kuvasta näki että astia on krakeloitunut, eli pinnan laiste on halkeillut, mutta se on aika normaalia näin vanhalla eli ei laske juuri arvoa. Nimeä ei luultavasti ole.
Jos kysyttävää niin vastaan mielelläni lisää :)
huomaa, että jos astioissa on jotakin vikaa mitä ei kuvista huomaa, laskee se luonnollisestikin arvoa...- tietoinenoon
Näyttää siltä ettei sinulta uuno kannata mitään kysyä. Olet varmaan jobbari ja toivot että ihmiset alkaisi sinun löyhäpään mukaan hinnoittelemaan tavaroita. Nuo mainitut kirppishinnat on varmaankin totta rikkonaisista tavaroista, mutta miksi et maininnut hintoja jos tavarat ovat hyväkuntoisia. Noissa kuvissa toki tavarat ovat tyydyttävissä kunnoissa, mutta jos olisivat hyväkuntoista ja krakeloitumista ei olisi niin hinta on aivan jotain muuta. Kunto ratkaisee AINA.
- zttjk
Hyvä kun heti huomasit .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054