Olen luomassa sivustolleni tietokanta hakua. Miten tyhjennän kaikki hakutulokset, jotka ovat tulostuneet sivulle. Lomakkeiden tyhjennys onnistuu, mutta ne hakutulokset. Ei edes sivun päivitys vie niitä pois?? Sivusto ei ole vielä netissä, vaan WAMPilla testaan niitä.
(Sivulle siis tulostuu taulukko, jossa haetut asiat ovat)
Tietokanta haku ja tyhjennys
Ulalla ja pahasti
3
555
Vastaukset
- asdfgfd
mitäs jos kokeilisit mennä sivulle urlilla missä ei ole mitään parametrejä.
- Ulalla ja pahasti
Entä jos joku muu hakee sivulta tietoa ja haluaa tyhjentää välillä haun tulokset?
- asdfgfd
Ulalla ja pahasti kirjoitti:
Entä jos joku muu hakee sivulta tietoa ja haluaa tyhjentää välillä haun tulokset?
Olet ilmeisesti toteuttanut haun formin GET - metodilla. Käytäpä siinä POST:ia niin parametrit eivät jää osoiteriville ja hakutulokset häipyvät kun palaa sivulle jossa hakutulokset ovat vaaditaan siis linkki josta pääsee hakulomakesivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838