Moi! Olen tyttö. Minä ja kaverini pelattiin Dogs Life läpi, eli jos on kysyttävää nii kysy!
Moido!!!!:)
Tarviitteko neuvoi Dogs Lifeen???
4
435
Vastaukset
- Jarkko Niemi
Kyseessä on PS2 konsolille tehty seikkailupeli.
Rooli on erittäin rajoittunut, suorastaan viitteellinen.- Dog
Kyllä se periaatteessa on tai ainaki osittain!!
- Jarkko Niemi
Dog kirjoitti:
Kyllä se periaatteessa on tai ainaki osittain!!
Siinä tehdään tehtäviä läpi, ja etenet vain niin, että saat osion päätehtävän suoritettua. Pelaamisen mielekkyys siinä tulee myöskin siitä pakollisesta etenemisestä niiden valmiiksi tehtyjen kaavojen mukaan.
Se on yksi selkein merkki Seikkailupelistä.
Ja roolin pelaaminen on erittäin rajoittunutta edelleenkin.
Kuinkas siinä pystyy tekemään uusia juttuja, joko niitä tehtäviä, tai peräti uusia alueita? Voiko sinne lisätä uuden koiratyypin? Jos pelaaja keksii jonkun uuden ja loogisen jutun mitä pelaajahahmo voisi tehdä, kuinka sen toteutus hoidetaan?
Jaksaako kukaan pelata sitä ilman että suorittaa ensimmäistäkään "tehtävää" läpi? Yksi roolipelien tyypillisimmistä jutuista kun on se, että pelaajat tekevät jotain täysin odottamatonta, ja kenties mokaavat täysin mahdollisuuden edes aloittaa seikkailua/tehtävää.
Kuinka moni arvelee jaksavansa pelata peliä vielä vuosienkin jälkeen, kun kaikki tehtävät on suoritettu?
Roolipelisysteemit kun tyypillisesti tarjoavat vain rungon maailman pyörittämiseen, ja ongelmien ratkaisemiseen. Seikkailuja kehittää sekä pelaajat oma-aloitteisesti että pelinjohtaja.
Roolipeleissä on myös hyvin oleellista todellinen vuorovaikutus toisten pelaajien, ja pelimaailman kanssa.
Dogs life on siis ainakin Seikkailupeli, ja sen *Rooli* peli ominaisuudet ovat höyhenenkevyet, niissä määrin kun niitä voidaan ajatella siinä olevan.
- diudiu9786+475
oon nyt lake minniwahwahssa,mut en pääse niistä puluista eroon? mitä niille pitää tehä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816