hikoiluun apu??

pixpox

Ainakin mulla hikoilu on lähes kokonaan loppunut sekä yöunet palautuneet oikeille raiteilleen ja muuta syytä en tähän keksi kuin sen, että ole syönyt reilun kuukauden gla-valmisteita -3kertaa päivässä 2 kapselia kerrallaan. Ihan vaan ostin alekorista kun nahka, hiukset ja kynnet taas kerran niin rutikuivia kaikesta ulkoisesta hoidoista huolimatta ja nyt eilen vasta tajusin muutoksen.. Siis mitään muuta en ole muutanut tai lisänny, ainoastaan noita kapseleita napannu... jos jottain haittapuolia tästä on, niin rintojen arkuus on tullu takaisin...

18

5654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jättihelokki

      Tarkoitatko jättihelokkiöljyä? Siinä sanotaan tuoteselosteessa, että auttaa hormoonivaihteluihin. Mukavaa kuiteskin lukea, että joku saa apua tästä:)

      • Mimmuliinix

      • pixpox

        tarkistin asian, se on purasruohonsiemenöljy gla extra, kokeilla vois tuota jättihelokkiakin.. Lisäksi mulla alkoi eilen menkat, niukkana, mutta kuitenkin.... reilun puoli vuotta jo olleet mennyttä elämää =))


      • pixpox
        pixpox kirjoitti:

        tarkistin asian, se on purasruohonsiemenöljy gla extra, kokeilla vois tuota jättihelokkiakin.. Lisäksi mulla alkoi eilen menkat, niukkana, mutta kuitenkin.... reilun puoli vuotta jo olleet mennyttä elämää =))

        on hyvä olla, yöhikoilu ei ole tullut takaisin ja siitäkö johtunee se, että yöunikin on palautunut raiteilleeen- ei enää sitä valvomisrumbaa aamuyön tunteina. Alkuperäinen purasruohosiemensöljy vaihtui kyllä muuhun gla-tuotteeseen, mutta aion kyllä etsiä sen ensimmäisen merkin vielä käyttöön, oli tosi edullinen, muistaakseni kolmisen euroo iso purkki...


      • tiina_x
        pixpox kirjoitti:

        on hyvä olla, yöhikoilu ei ole tullut takaisin ja siitäkö johtunee se, että yöunikin on palautunut raiteilleeen- ei enää sitä valvomisrumbaa aamuyön tunteina. Alkuperäinen purasruohosiemensöljy vaihtui kyllä muuhun gla-tuotteeseen, mutta aion kyllä etsiä sen ensimmäisen merkin vielä käyttöön, oli tosi edullinen, muistaakseni kolmisen euroo iso purkki...

        ...ja täältä saa halvemmalla:

        http://www.iherb.com/Country-Life-Evening-Primrose-Oil-500-mg-60-Softgels/1693?at=0

        Ekakertaa tilaava saa kampanjakoodilla NEM055 (nollaviisviis) kuitattua postikulut ja lisäksi vielä taalan alennuksen (arvo siis 5 USD). Paketti kannetaan kotiovelle hiukan yli viikossa.


      • Luomuna aivan
        pixpox kirjoitti:

        on hyvä olla, yöhikoilu ei ole tullut takaisin ja siitäkö johtunee se, että yöunikin on palautunut raiteilleeen- ei enää sitä valvomisrumbaa aamuyön tunteina. Alkuperäinen purasruohosiemensöljy vaihtui kyllä muuhun gla-tuotteeseen, mutta aion kyllä etsiä sen ensimmäisen merkin vielä käyttöön, oli tosi edullinen, muistaakseni kolmisen euroo iso purkki...

        viittaa siihen, että vaihdevuosioireet eivät ole ole vielä kunnolla alkaneet. Välillä on parempia kausia ja silloin tuntuu, että jokin luontaistuote on "auttanut". Se on kuitenkin vain sattumaa. OIkeasti näihin ei auta muu kuin hormonikorvaushoito. Jos sitä ei voi käyttää niin on vain kestettävä.


      • pixpox
        Luomuna aivan kirjoitti:

        viittaa siihen, että vaihdevuosioireet eivät ole ole vielä kunnolla alkaneet. Välillä on parempia kausia ja silloin tuntuu, että jokin luontaistuote on "auttanut". Se on kuitenkin vain sattumaa. OIkeasti näihin ei auta muu kuin hormonikorvaushoito. Jos sitä ei voi käyttää niin on vain kestettävä.

        no sattumaa tai ei, niin jokatapauksessa kaikki nuo kurjat v-v-oireet ovat olleet poissa ainakin syyskuun puolenvälin jälkeen. Jos mun vaihdevuosioireeni eivät olleet vielä kunnolla alkaneet, niin voi pojat, mitä mulla onkaan sitten edessäni... Se mitä pidin jo ihan aitoina oireina( yöhikoilu, unettomuus, ärtyneisys, muut kuumat puuskat, menkkojen poisjääminen jne.)oli jo parin vuoden ajan(ilman mitään parempia kausia) tosi häiritsevää ja elämää hankaloittavaa, että jos ne noista ajoista vielä voimaantuvat, niin... aaaapuuua! Ja hormoonikorvaushoitoa en saa


      • ....................
        pixpox kirjoitti:

        no sattumaa tai ei, niin jokatapauksessa kaikki nuo kurjat v-v-oireet ovat olleet poissa ainakin syyskuun puolenvälin jälkeen. Jos mun vaihdevuosioireeni eivät olleet vielä kunnolla alkaneet, niin voi pojat, mitä mulla onkaan sitten edessäni... Se mitä pidin jo ihan aitoina oireina( yöhikoilu, unettomuus, ärtyneisys, muut kuumat puuskat, menkkojen poisjääminen jne.)oli jo parin vuoden ajan(ilman mitään parempia kausia) tosi häiritsevää ja elämää hankaloittavaa, että jos ne noista ajoista vielä voimaantuvat, niin... aaaapuuua! Ja hormoonikorvaushoitoa en saa

        Luin kirjoituksen, ja päätin kokeilla, ja nyt kolmen viikon jälkeen hikoilut vähentyneet huomattavasti. Ostin efamol kapseleita ja annostuskeni on 3/vrk. Muistin myös, että olin käyttänyt niitä joskus aikaisemminkin, ja samoin tuloksin. Kahvin juonnin jälkeen hikipuuskaa ei voi estää tuskin millään, mutta nekin ovat lieventyneet, ja kestävät lyhemmän aikaa. Oireet sain jo kovin aikaisin , eli nelikymppisenä ja nyt on jo kärsitty 8 vuotta vaihtelevalla menestyksellä ja kaikenlaisilla kokeiluilla.
        Nyt aion kuitenkin jatkaa tällä tuotteella ja vahvalla b-vitamiinillä.
        Pääasia, että olo on parempi :)


      • öööö***
        .................... kirjoitti:

        Luin kirjoituksen, ja päätin kokeilla, ja nyt kolmen viikon jälkeen hikoilut vähentyneet huomattavasti. Ostin efamol kapseleita ja annostuskeni on 3/vrk. Muistin myös, että olin käyttänyt niitä joskus aikaisemminkin, ja samoin tuloksin. Kahvin juonnin jälkeen hikipuuskaa ei voi estää tuskin millään, mutta nekin ovat lieventyneet, ja kestävät lyhemmän aikaa. Oireet sain jo kovin aikaisin , eli nelikymppisenä ja nyt on jo kärsitty 8 vuotta vaihtelevalla menestyksellä ja kaikenlaisilla kokeiluilla.
        Nyt aion kuitenkin jatkaa tällä tuotteella ja vahvalla b-vitamiinillä.
        Pääasia, että olo on parempi :)

        ollu ihan selvästi, ei voi kuin ihmetellä.... Jos on tabut jääny ottamatta, niin kyllä kohta huomaa... ei siis hikoilupuuskia pitkin yötä, jippiii....


      • pfgj
        öööö*** kirjoitti:

        ollu ihan selvästi, ei voi kuin ihmetellä.... Jos on tabut jääny ottamatta, niin kyllä kohta huomaa... ei siis hikoilupuuskia pitkin yötä, jippiii....

        Joillekin auttaa, ja on ihollekin hyvää. Maksaa vaan aika tavalla, mutta onneksi iHerbistä saa edullisesti.


    • Susanna 64

      Minä sain apua, kun ostin Reckewegin homeopaattisia hikoilutippoja R32.
      Hikoilut loppuivat 2 päivässä. Ihanaa!

      • Huh huh

        Noi tipat oli hyviä, mutta harmi vaan kun toista pullollista käytin, alkoi teho jo hiipumaan. Nyt käytän niitä, Ladyvita 50 ja ovestinia.
        Ei auta ei.........
        Aika tilattu gynelle, mutta menkkoja en enää takaisin halua, jotain muuta apua on saatava :(


    • Tarkkana luonnossa

      Pieni varoituksensana tuosta helokkiöljystä, se ei sovi kaikille. Olen autoimmuunipotilas ja syötyäni helokkiöljykapseleita, pamahti ruusu jalkaan, joten se on merkki, ettei se sovi, ainakaan minulle, kuten eivät härkäpavut, eivätkä sinimailasen idut.

    • VihdoinkinOireeton

      Lady Care magneetti,pari vuotta kärsinyt mutta nyt yöt nukkuen ja päivälläkin hyvä fiilis eikä maksa kuukausittain reilun kympin ja tehoaa useita vuosia.

      • VihdoinkinOireeton

        Siis maksaa kympin,ei kuukaudessa.


    • VihdoinkinOireeton

      Magneetti maksaa siis reilun kympin,ei kuukaudessa kuten virheellisesti tuli mainittua

    • jghfgdf

      Itse olen myös sillä kannalla, että oireiden väheneminen voi hyvin liittyä siihen, että vaihtareitten kieppeillä hormonit heijaavat muutenkin. Välillä on huonompia ja välillä parempia jaksoja. Toinen juttu on, että kun on alkanut miettimään itsehoitoa, on voinut tehdä tahattomasti jotain muitakin edullisia elämäntapamuutoksia. Tai sitten valmisteella on vain hyvä placebovaikutus.

      Aikanaan väitettiin, että ylipainoisten rasvakudos tuottaa estrogeeniä. Tuottaahan se, mutta tehotonta. Vaihdevuodet ovat itse asiassa helpommat hoikemmalle ihmiselle. Jos on vaikka saanut vähennettyä painoa ja lisännyt liikuntaa, niin oireiden väheneminen voi yhtä hyvin korreloida muihin asioihin. Kuten parantuneisiin verensokeriarvoihin, kehittyneeseen kuntoon ja laihtumiseen.

    • Miimin

      No eipä tällä naisella: ei ylipainoa, liikunta aktiivista ( kympin lenkkejä salia ja ryhmätunteja) Rankat vaihdevuodet alkoivat jo 45 vuotiaana. Ajattelin, että liikunta auttaa ja pidensin juoksulenkkiä. Seuraava yö liikunnan jälkeen oli kahta kauheampi; aineenvaihdunta nähtävästi lähti vielä enemmän toimimaan. Nyt ikää 53 ja pari kertaa on gynekologi vahvistanut lääkitystä. Kesä -16 oli reippaammassa liikunnassa taukoa, (selkä meni puutarhatöissä),)ja heti oireet helpottivat. Että taitaa olla kyllä todella yksilöllisiä oireet; joillakin liikkuminen auttaa, toisilla yöhikoilu vaan kiihtyy🙁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe