Pokewalker

pokesuosikki

Hei,auttaisko joku et miten sen saa aktivoitua, on saatu 6 pokea mut ei mikään onnistu saamaan sitä aktivoitua. Laittakaa pliis joku yksityiskohtaiset ohjeet, kyseessä tumpelo äiti joka pojan ds yrittää laittaa´toimimaan;)

11

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai onko Pokewalker päällä? Siis oletteko vetäneet sen pienen paperinpalasen walkerista mikä aktivoi patterin toimimaan? (merkki siitä että laite on päällä, näkyy pienestä animaatiosta ruudulla)

      Jos näin on niin hyvä.
      Kun laitatte joko Pokémon HeartGoldin/SoulSilverin päälle, ja menette menuun (missä näkyy peliaikasi ja new game ym)
      Kosketa "Connect to Pokewalker" joka on siinä kahden ruudun päästä "continuesta". Sitten valitse "go for a stroll" ja peli ohjaa sinut PC boxille (minne itse pelissä voi varastoida nappaamiansa Pokémoneja) laita Poké laatikkoon siinä vieressä. Sitten pitää valita reitti minne haluat pokesi kanssa mennä. Paina tietä minne haluat mennä.

      Laita Pokewalker DS:sän kanssa noin 5-10 sentin päähän toisistaan. Pelin pitäisi nyt automaattisesti lähettää Poké walkeriin.
      Toivottavasti oli apua!
      (jos haluat Poken takaisin walkerista valitse Pokewalkerin valikosta "connect" ja tee sama hoito DS:sän kanssa)

    • rndm.

      Tarvitset 7 pokea. Eli vähintään yhden PC:llä.

      • make568

        Minulla on samansuuntaisia ongelmia... mikä on tuo paljon puhuttu PC BOX ?
        Missä se sijaitsee pelissä?


      • pokesuosikki

        Kiitos, yritetäänpä näillä ohjeilla!


      • rndm.
        make568 kirjoitti:

        Minulla on samansuuntaisia ongelmia... mikä on tuo paljon puhuttu PC BOX ?
        Missä se sijaitsee pelissä?

        Siellä on se tietokone tiskin oikealla puolella. Painamalla yhtä vaihtoehdoista pääset "PC BOX"ille.


    • ++++

      Sori jos postaan mutta mulla ongelma. Se pokewalkerin keskinappula jumissa. Miten se korjataan?

    • nm

      Ota ruuvimeisseli ja avaa ruuvit... pistä nappula kohdalleen.

    • Pulassa.........

      Miten poistaa Pokewalkerin vanhat datat...

      Yritin lukee enkuks mut en oikein tajunnu.....

      • Friikki:)

        Valitse itse pelin päävalikosta kohta CONNECT TO POKEWALKER ja sit sen jälkeen paina alaspäin, X-nappulaa ja L:llää samaan aikaan. Sit siihen pitäis tulla varmistus että olethan varma asiasta, valitsest yes ja sit yhdistät Pokewalkerin nintendoon ja sit sun pitää vaan yhdistää se uudestaan, jotta saat sen uudelleen uuteen tallenteeseen.

        Toivottavasti ymmärsit.


      • Help!
        Friikki:) kirjoitti:

        Valitse itse pelin päävalikosta kohta CONNECT TO POKEWALKER ja sit sen jälkeen paina alaspäin, X-nappulaa ja L:llää samaan aikaan. Sit siihen pitäis tulla varmistus että olethan varma asiasta, valitsest yes ja sit yhdistät Pokewalkerin nintendoon ja sit sun pitää vaan yhdistää se uudestaan, jotta saat sen uudelleen uuteen tallenteeseen.

        Toivottavasti ymmärsit.

        Moi! Ei kukaan sattuis enää tätä lukemaan, mutta on ongelmia :c
        Elikkäs, aloitin uuden pelin (new game) ja sitten unohin kokonaan Pokewalkerin. Nyt sitten tilanne on se, että pokewalkerissa on Pokemon, ja en voi ottaa sitä pois, koska DS kertoo, kun menen Pokewalkerin sivuille aloitusnäytöstä, mutta sitten tulee ainoastaan teksti : save, then Go for a stroll. Mitäs sitten? En voi laittaa pokea walkeriin, mutta en kyllä voi ottaa sitä poiskaan. Mitäs nyt?


      • .......
        Help! kirjoitti:

        Moi! Ei kukaan sattuis enää tätä lukemaan, mutta on ongelmia :c
        Elikkäs, aloitin uuden pelin (new game) ja sitten unohin kokonaan Pokewalkerin. Nyt sitten tilanne on se, että pokewalkerissa on Pokemon, ja en voi ottaa sitä pois, koska DS kertoo, kun menen Pokewalkerin sivuille aloitusnäytöstä, mutta sitten tulee ainoastaan teksti : save, then Go for a stroll. Mitäs sitten? En voi laittaa pokea walkeriin, mutta en kyllä voi ottaa sitä poiskaan. Mitäs nyt?

        Painat alas,X ja L


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe