Voisitteko laitella linkkejä suvustoista jotka tekevät valmiiksi asti piha aitan.
13 neliötä- 20 neliötä
Hinta 3000€-5000€.
Olen yrittänyt etsiskellä mutta ei ainakaan minun etsinnöilläni löydy.
EDULLINEN VALMIS AITTA????
4
1985
Vastaukset
- jopas jotakin
Haluat siis valmiin rakennuksen tuohon hintaan? Siis sellaisen jota viitsii myös katsoakkin?
Varmaan perustuksetkin saisi mielellään olla samaan hintaan sekä talvilämmin ja sähköistetty..
Onhan noita firmoja vaikka kuinka paljon kun viitsii käytellä hakukoneita. - kaikki kallistuu
Et saa aittaa tuohon hintaan ainakaan sellaista perinteistä hirsiaittaa. Kokeile palkata timpuri tekemään sitä pitkästä tavarasta. Silti epäilyttää, että ei tule valmista tuossa budjettiraamissa.
- Ilmariii
Tilasin itse www.vierasmaja.fi
Hyvät oli hinnat ja kaiken toimittavat ja kasasivat niin kuin oli sovittu.- lastenleikkimökkejä
hirveät hinnat siihen nähden mikä on vastine rahoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 584628
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1584229- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420