Odotan kuumeisesti, että keikka tällä kertaa toteutuisi Suomessa 15.10.
Olen itse nähnyt Princen kerran Tukholmassa noin 20 vuotta sitten ja keikka oli ihan sairaan hyvä.
Jos Prince vihdoin viimein Suomeen saadaan kannattaa 100% varmasti mennä katsomaan.
Kuka nähnyt Princen livenä?
3
1893
Vastaukset 3
- fani vuodesta 1984
Parade-kiertueen ruotsin keikalle ei äiti vielä päästänyt lähtemään, mutta seuraavana vuonna näin Princen Sign of the times kiertueella Tukholmassa 1987. 1988 Lovesexy-kiertueen molemmat Tukholman keikat tuli nähtyä ja silloin Prince jakoi NK-tavaratalossa myös nimmareita. Myös Nude-kiertueen 2 Tukholman keikkaa kävin katsomassa. 90-luvun alkupuolella näin vielä yhden keikan Ruotsissa ja viimeisin kokemus on Köpiksestä 1998. Mahtavia keikkoja kaikki, mutta kyllä Sign of the times oli ehkä kaikista kovin. Lovesexy oli toki spektaakkelimainen, kun lava oli keskellä jäätä ja siellä oli sänky ja korpallokentä jne.
- Jospa nyt
tällä kertaa äijä vihdoin tulisi Suomeen asti. Onhan se elävä legenda, ja livenä yhä yksi parhaista.
- prince<3
Prince oli Suomessa heinäkuussa 2011, ja kadun valtavasti, kun en mennyt katsomaan. En anna tätä itselleni koskaan anteeksi. Siinnä meni mahdollisuuden nähdä Prince.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 51601
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398