MAHTAVAA!

+...+

Tuli just mieleen, että tämä nykyajan nettipiratismi tuo mahtavaa hyötyä maamme rikollisuuden kasvulle! Perusteet tälle ovat selkeät: Nykyään jo pienet lapset voivat ja saavat ladata verkosta k18 elokuvia ja pelejä! Toivon kovasti, että toivomani kansakunnan rappeutuminen alkaa tästä vertaisverkkoajasta! Lapset saavat katsoa pahimpia rikoksia elokuvista ja peleistä ja toivon mukaan tulevat pahiksiksi isompina. Toivon myös kovasti, että vanhemmat eivät rajoita lastensa netinkäyttöä, eivätkä välitä siitä mitä lapset koneella tekevät...

Minun ei millään tavalla tarvitse perustella tätä ajatusmaailmaani, päätelköön jokainen itse, olenko terve vai sairas.

5

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusluikkari

Terve tai sairas, ihan sama, mutta tyhmä kuin saapas.

• HimmlerH

Et voi verrata minua saappaaseen, sillä saapas ei ole tyhmä eikä viisas. Keksi jotain parempaa...

• HimmlerH kirjoitti:

Et voi verrata minua saappaaseen, sillä saapas ei ole tyhmä eikä viisas. Keksi jotain parempaa...

ei ole sanonut sinusta mitään, joten ainakin sinä olet tyhmä kuin saapas. Kusluikkari vastasi ... :lle.

• 0101010101010
    • haistakaa paska

Eiköhän tämä valtiopaska ole viittä vaille valmis lahoamaan joka tapauksessa piratismilla tai ilman. Terveydenhuolto on romahtamassa, olemme uppoamassa islamiin ja maahanmuuttoon minkä lisäksi oma väkemme kuolee vanhuuteen koska kukaan ei viitsi lisääntyä laajamittaisesti suurperheiksi asti. Emme siis korvaa enää kuolevaa sukupolvea uudella. Oikeuslaitos on rapautumassa, talous kaatumassa ja me-henki kuollut pois jo ajat sitten. Tämä kirottu paskaläjä joutaa historian roskakoriin ja mitä nopeammin sen parempi.

Enpä juuri tunne sympatiaa Suomea kohtaan. On se siunaus päästä muuttamaan pois tästä maasta. Suomi on sitäpaitsi jääkylmä helvetti kaukana pohjoisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe