Ongelma on seuraavanlainen:
Kuskin oven kun laittaa kiinni, niin keskuslukitus lukitsee ovet itsekseen. Onko kenelläkään vinkkiä miten tuommoisen ominaisuuden/vian sais pois...
Almera -97 ovet lukittuu itsekseen
2
600
Vastaukset
- larza
Jos on kauko-ohjattava keskuslukitus niin avaimessa voi olla jotain häikkää niin se menee sekaisin.
Itellä on toisen avaimen aukaisu nappi vioittunut niin, et se teki nuin ja sitten ovet ei tahtonu aueta millään, ei edes vaikka yritti avaimella aukaista.. otin vara avaimen käyttöön niin ongelma hävis. - n16
yhdellä sukulaisella oli tuollainen n15-sukuinen peltilehmä, jossa ongelmana puolestaan oli ovien aukeneminen itsestään kun ne oli lukittu. Peltilehmä kävi pariin otteeseen valtuutetun NISSAN-huollon "korjattavana", kovin suurta laskua ei tullut. Mitään varsinaista vikaa ei vissiin löytynyt, lienekö sateet tai kosteat ilmat vaikuttaneet asiaan. Ongelma hävisi itsekseen, samalla tavalla kuin oli tullutkin en sitten tiedä oliko NISSAN-huollolla asiaan osuutta. n15-mallin Almerassa ei ollut mitään kauko-ohjausta vaan ihan ovesta pitäen käännetään lukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882