Mutta XPeria X10 Mini vai Mini Pro vai kenties X8.
Kokemuksia ja arviota kiinnostaisi tietää valinnan tueksi.
Olisiko näppäimestä hyötyä, riittääkö 3,2 megan kamera, vai olisiko pienin koko paras vai vähän suurempi näyttö ym....
Perusominaisuuksiltaan kai melko samanlaiset puhelimet?
SE ON SonyEricsson
1
512
Vastaukset
- mie täältä
Minejä jos katselee niin ehdottomasti Mini pro. Se näppis helpottaa elämää huomattavasti. Ei X8 varmaan mitenkään huono ole, webbikäytössä isompi näyttö on toki parempi mutta toisaalta oikea qwerty on jätetty pois. Eipä tosin hintaakaan ole kuin parisataa, ja jos siihen rahaan saa täysiverisen Androidin niin ei huono diili.
Huono kamera lienee markkinointistrategiaa, jolla saadaan lompakoita avautumaan sinne 5MP:llä varustettujen suuntaan, ainakaan valmistuskustannusten takia sitä tuskin on X8:aa varten downgradettu.. 3,2Mp:n kiinteälinssinen kamera, sillä ei juuri muuten näppäillä kuin äärimmäisessä hädässä..=)
Itse kallistuisin X10 Mini Pro:n puoleen edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643