Millaisia ne kiinnittymiskivut? mulla on tuntunut nyt tässä pari päivää ( tänään enemmän) sellasia nippailuja alavatsassa kohdun kohalla suunnilleen ja sitten munasarjoissa... ja ollut ihan hillitön väsymys tänään.. vois vaikka nukahtaa pystyyn... sit on sellasta paineen tunnetta myös kohdussa ja tossa niinku häpyhuulien kohdalla:O.... rinnat ihan vähäsen arat.. tein testin tänään ja eilen mutta molemmat negaa... mutta voisinkohan silti olla??? milta kuulostaa.... nämä kivut ovat vähän menkkakipujen kaltaisia ja niin sitten on jos esim liikahdan nopeasti tai nousen nopeasti seisomaan niintuntuu sellaisia vihlaisuja kohdus ja munasarjoissa.... vauva olisi niiiiin toivottu
kiinnittymiskipuja???
8
18930
Vastaukset
- 4 odotellaan täällä
niitä kuukautisia ekka. koskapa testit voi näyttää negaa vaikka ois kuin herkkä testi, niin ne ei oo varmoja ennenku vasta ku menkkojen pitäis alkaa!
kuulostaa aika raskaus oireilta.
raskaudessa hormoni määrä mitä testiki mittää tuplautuu jokatoinen päivä, ja parhaiten sitä on aamupissassa, ja ennen kuin laitat yhtään mitään suuhusi, edes vettä...
eli odota muutama päivä, ja tee testi aamupissasta... ilmotas sit kuinka käy...- jännittääää
vastauksesta. olen varmasti turhan hätäinen näitten testieni kanssa ;) mutta jospa nyt tosiaan odottelisin muutaman päivän. laittelen tänne sitten miten kävi :)
- ----------
En usko noihin "kiinnittymiskipuihin". Tottakai missävaiheessa kiertoa vain voi olla erilaisia nippailuja, särkyä tai vihlontaa, ja voi siis sattua osumaan myös kuvitellun kiinnittymisen aikoihin. Tosiasia kuitenkin on, että kiinnittymisvaiheessa on kyse mikroskooppisen pienestä muutaman solun rykelmästä, jonka kiinnittymistä tuskin ihminen pystyy mitenkään tuntemaan, eikä se tapahdu ihan naps!-nopeasti vaan vie aikaa kiinnittyä kohdun seinämään. On monimutkaisempi prosessi, kuin että naps ja nyt olen kiinni.
Itsekin esikoista yrittäessä tunsi kaikenmaailman kiinnittymis-, ym kipuja, vahvat raskausoireet oli aina viikko kuvitellusta oviksesta, paitsi oikealla tärppikierrolla, jolloin ei mitään oireita ollut kuin vasta plussauksen jälkeen.- .....
Joillakin kohtu alkaa supistella kiinnittymisen JÄLKEEN alkion porautuessa limakalvoon syvemmälle. Kohtu reagoi siis näin. Itselläni "kiinnittymiskivut" ovat aina olleet selvät ja rankat tihkuvuotoineen. Milloinkaan muulloin ei ole moista tapahtunut.
- jännittääää
..... kirjoitti:
Joillakin kohtu alkaa supistella kiinnittymisen JÄLKEEN alkion porautuessa limakalvoon syvemmälle. Kohtu reagoi siis näin. Itselläni "kiinnittymiskivut" ovat aina olleet selvät ja rankat tihkuvuotoineen. Milloinkaan muulloin ei ole moista tapahtunut.
on nyt tässä voimistuneet.. tänään ollut aikamoisia kipuja (mekkamaisia ja ovulaatiomaisia) mutta todellakin outoja kipuja.. ei ennen tällaista... pieniä nippailuja tuntuu vähän väliä molemmin puolin ja myös kohdussa ja emättimessäkin hassu tunne.. päähän koskee ja yöllä en saanut nukutuksi kun jonkun parisen tuntia.. nyt sitten väsyttää vaan...kun alamahaa painelee niin sattuu... ja eilen kun taas hommailtiin miehen kanssa niin tuntu tosi oudolta... kun penis osui tonne kodun kaulaan(siltä se ainakin tuntui) niin tuntu aika kauheelta ja paineen tunne siellä koko ajan... tänään oon taas rampannu vessassa... mitään verta ei oo kyllä ainakaan vielä näkynyt... hoh.. kyllä olisi pettymys suuri jos ne menkat sieltä tulevat...
- samaatänne
jännittääää kirjoitti:
on nyt tässä voimistuneet.. tänään ollut aikamoisia kipuja (mekkamaisia ja ovulaatiomaisia) mutta todellakin outoja kipuja.. ei ennen tällaista... pieniä nippailuja tuntuu vähän väliä molemmin puolin ja myös kohdussa ja emättimessäkin hassu tunne.. päähän koskee ja yöllä en saanut nukutuksi kun jonkun parisen tuntia.. nyt sitten väsyttää vaan...kun alamahaa painelee niin sattuu... ja eilen kun taas hommailtiin miehen kanssa niin tuntu tosi oudolta... kun penis osui tonne kodun kaulaan(siltä se ainakin tuntui) niin tuntu aika kauheelta ja paineen tunne siellä koko ajan... tänään oon taas rampannu vessassa... mitään verta ei oo kyllä ainakaan vielä näkynyt... hoh.. kyllä olisi pettymys suuri jos ne menkat sieltä tulevat...
mulla ihan samanlaisia "oireita" .. Ihan kun olis menkat, mutta mitään ei tuu..
sit on kuvottava olo, väsymystä ja vessassa saa ravata.. huomenna meen terveyskeskukseen tekeen testin , tai terveydenhoitaja niin määräsi, otetaan samalla muitakin kokeita, ettei oo mtn tulehduksia .. - alkup. kirjoittaja.
samaatänne kirjoitti:
mulla ihan samanlaisia "oireita" .. Ihan kun olis menkat, mutta mitään ei tuu..
sit on kuvottava olo, väsymystä ja vessassa saa ravata.. huomenna meen terveyskeskukseen tekeen testin , tai terveydenhoitaja niin määräsi, otetaan samalla muitakin kokeita, ettei oo mtn tulehduksia ..testasin tänä aamuna rfsu:n testillä ensin.. ei mitään.. puhdasta negaa näytti.. postissa tuli sitten vähän aikaa sitten sofin testejä 10kpl.. kokeilinpa varmuuden vuoksi sitten sitäkin kun on herkemopi. puhdasta negaa sekin näytti mutta... kun rupesin tarkemmin sitä katsomaan ehkäpä juuri siinä oli se viivan paikka mutta siinä kohdalla oli pieni tummempi piste, väriltään sellainen vaalean harmaa, että just ja just erotti sen siitä... mikähän vialla? tänään mulla kivut on alkanu helpottaa.. kyllä edelleen tuntuu kohdussa painetta ja hiukka munasarjoissakin.. mutta... nyt on sitten nännit hipaisu arat ja tissit hieman turvonneen ja kipeän oloiset.. alkaa mennä hermot.. kun mitään kuitenkaan missään ei näy.. ilmeisesti mulla pitäis menkat alkaa tässä ehkä viikonloppuna.. mutta ärsyttää kun ei ole tärpännyt.. vai voiko sitä vielä edes tietää... ja miltä noi mun oireet teistä kuulostaa??? kiitos vastauksista.
- hemmmee
alkup. kirjoittaja. kirjoitti:
testasin tänä aamuna rfsu:n testillä ensin.. ei mitään.. puhdasta negaa näytti.. postissa tuli sitten vähän aikaa sitten sofin testejä 10kpl.. kokeilinpa varmuuden vuoksi sitten sitäkin kun on herkemopi. puhdasta negaa sekin näytti mutta... kun rupesin tarkemmin sitä katsomaan ehkäpä juuri siinä oli se viivan paikka mutta siinä kohdalla oli pieni tummempi piste, väriltään sellainen vaalean harmaa, että just ja just erotti sen siitä... mikähän vialla? tänään mulla kivut on alkanu helpottaa.. kyllä edelleen tuntuu kohdussa painetta ja hiukka munasarjoissakin.. mutta... nyt on sitten nännit hipaisu arat ja tissit hieman turvonneen ja kipeän oloiset.. alkaa mennä hermot.. kun mitään kuitenkaan missään ei näy.. ilmeisesti mulla pitäis menkat alkaa tässä ehkä viikonloppuna.. mutta ärsyttää kun ei ole tärpännyt.. vai voiko sitä vielä edes tietää... ja miltä noi mun oireet teistä kuulostaa??? kiitos vastauksista.
Jos nuo tuntemukset olisivat raskausoireita, niin testissä kyllä näkyisi jo se plussa. Nuohan ovat olleet sinulla jo useita päiviä jos oikein ymmärsin. Raskausoireet voivat alkaa vasta, kun alkio on kiinnittynyt ja alkaa erittää raskaushormonia. Testihän juuri tunnistaa sen raskaushormonin.
Niitä testejä ei kannata tihrustella, niihin liuskatesteihin tulee usein "viivan paikkoja" ja vaikutusajan jälkeen "haamuplussia", mutta ne eivät merkkaa yhtään mitään. Vain punainen (hailakkakin, mutta punainen) viiva vaikutusajan sisällä on plussa.
Nuo sinun "raskausoireet" ovat melko tavallisia tuntemuksia kierron eri vaiheissa. Varsinkin, jos olet hiljattain lopettanut pillerit tai muun hormonaalisen ehkäisyn, saattaa hormonimyräkkä kropassasi olla melkoinen ja juuri tuo paineentunne ja kovatkin kivut voivat johtua siitä, kun kroppa alkaa heräämään ja toimimaan luonnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441