kiinnostaako ketään ostaa ässät fanipaitaa numero 1 ja nimi seläss kuivalainen.paidassa on 11 nimmaria esim kuusela,häppöla,kivenmäki,,,, ym
ps paidassa on käytön jälkiä!!
jos jotain kiinnostaa niin laittakoon mailia [email protected]....
ässät paita!!
23
989
Vastaukset
- Yussuf M
Ei kiinnosta.
- MK
Onko paita viä sulla ja jos on minkä hintanen
- ässät rules!!!
jooo kyllä se paita vielä on!! mitäs olsit valmis maksamaan siittä...
- on hopea
ei kiinnosta
- LukkoFAN.
Kyseessä on välikauden hopeapaita! Onko säälittävämpää nähty? Ei ole. En ole kiinnostunut paidasta vaikka olenkin rahamiehiä.
Lukon mestaruuspaidat tulevat myyntiin huhtikuussa 2011. Jaan nimikirjoituksia Rauman torilla heti mestaruuden selvittyä.- PataSydännnnn
Mulla olis kans myynnis #17 Korpisalo 10€gellä voin luopuu. :)
- rolf12345
PataSydännnnn kirjoitti:
Olisko korpisalo paita lähdössä vielä kympillä ja postitattaisitko?
- TomppaKoo.
PataSydännnnn kirjoitti:
Mä ostan korppipaudan pois ja tulen hakemaan, niin ei tarvi pelleillä postien kanssa.
[email protected] - HARVINAISUUS TARJOLL
MÄ TILAAN NIITÄ LUKON PAITOI HETI 20 TSIPALETTA, THÄNKS !
- ässät!!!
PataSydännnnn kirjoitti:
pyydät korpin paidasta??
- ---
kun te lukkofanit olette kovia suustanne! Paljonkos ne paidat maksaa?
- rudolfson
Taitaa mennä nekin vaateapuna kehitysmaihin
- Touch&Go
Tuolta huutamaan Korpisalon paita! http://www.huuto.net/kohteet/porin-assat-jari-korpisalo-17-pelipaita/168531044 Eikai niitä kukaa oikeesti ny ihan 10 eurolla myy. :)
- rudolfson
Mutta ei siitä nyt kyllä kukaan satastakaan maksa. Laitahan nyt valot päälle
- LightsOn
Onhan tuolla Raitasenki paita jo 70€ ja Korppi oli kuitenki hieman kuuluisampi pelaaja! En silti itsekkään maksaisi, en edes aidosta Korpisalon GameWormista jonka joku oli huutanu muistaakseni 350 eurolla.
- suippokorva90
GameWorn=Siis aito pelaajan itsensä käyttämä paita. :)
- rudolfson
Hyvin on näköjään korpisalo tehny kauppaansa
- Vili99
Heitä se jäteastiaan
- alhoh
myynnissä uusitalon paita siis käytössä ollut kaikkien pelaajien nimmareilla..tarjouksia
- ............
Mullaki on myynnissä semmonen ässä-paita, selässä lukee saborsky ja numerona on 50 ja siinä löytyy mun itse kirjoittamat matti kaltiaisen, kimmo kapacen ja sidney corspyn nimmarit, lähtee 350e. Aito gameworm paita...................
- pata 1978
moi
Jonkun Äsien aidon pelipaidan ostaisin mitä vanhenpi niin sen parempi
[email protected] - Ude
Terve. Multa lähtis Ville Uusitalon Playoff Gameworn-paita kaudelta 2010-2011. Aitoustodistus löytyy.
- pata8888
Löytysköhän ässien pelipaitaa joltain? Olis kiinnostusta ostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810