kiinnostaako ketään ostaa ässät fanipaitaa numero 1 ja nimi seläss kuivalainen.paidassa on 11 nimmaria esim kuusela,häppöla,kivenmäki,,,, ym
ps paidassa on käytön jälkiä!!
jos jotain kiinnostaa niin laittakoon mailia [email protected]....
ässät paita!!
23
1063
Vastaukset
- Yussuf M
Ei kiinnosta.
- MK
Onko paita viä sulla ja jos on minkä hintanen
- ässät rules!!!
jooo kyllä se paita vielä on!! mitäs olsit valmis maksamaan siittä...
- on hopea
ei kiinnosta
- LukkoFAN.
Kyseessä on välikauden hopeapaita! Onko säälittävämpää nähty? Ei ole. En ole kiinnostunut paidasta vaikka olenkin rahamiehiä.
Lukon mestaruuspaidat tulevat myyntiin huhtikuussa 2011. Jaan nimikirjoituksia Rauman torilla heti mestaruuden selvittyä.- PataSydännnnn
Mulla olis kans myynnis #17 Korpisalo 10€gellä voin luopuu. :)
- rolf12345
PataSydännnnn kirjoitti:
Olisko korpisalo paita lähdössä vielä kympillä ja postitattaisitko?
- TomppaKoo.
PataSydännnnn kirjoitti:
Mä ostan korppipaudan pois ja tulen hakemaan, niin ei tarvi pelleillä postien kanssa.
[email protected] - HARVINAISUUS TARJOLL
MÄ TILAAN NIITÄ LUKON PAITOI HETI 20 TSIPALETTA, THÄNKS !
- ässät!!!
PataSydännnnn kirjoitti:
pyydät korpin paidasta??
- ---
kun te lukkofanit olette kovia suustanne! Paljonkos ne paidat maksaa?
- rudolfson
Taitaa mennä nekin vaateapuna kehitysmaihin
- Touch&Go
Tuolta huutamaan Korpisalon paita! http://www.huuto.net/kohteet/porin-assat-jari-korpisalo-17-pelipaita/168531044 Eikai niitä kukaa oikeesti ny ihan 10 eurolla myy. :)
- rudolfson
Mutta ei siitä nyt kyllä kukaan satastakaan maksa. Laitahan nyt valot päälle
- LightsOn
Onhan tuolla Raitasenki paita jo 70€ ja Korppi oli kuitenki hieman kuuluisampi pelaaja! En silti itsekkään maksaisi, en edes aidosta Korpisalon GameWormista jonka joku oli huutanu muistaakseni 350 eurolla.
- suippokorva90
GameWorn=Siis aito pelaajan itsensä käyttämä paita. :)
- rudolfson
Hyvin on näköjään korpisalo tehny kauppaansa
- Vili99
Heitä se jäteastiaan
- alhoh
myynnissä uusitalon paita siis käytössä ollut kaikkien pelaajien nimmareilla..tarjouksia
- ............
Mullaki on myynnissä semmonen ässä-paita, selässä lukee saborsky ja numerona on 50 ja siinä löytyy mun itse kirjoittamat matti kaltiaisen, kimmo kapacen ja sidney corspyn nimmarit, lähtee 350e. Aito gameworm paita...................
- pata 1978
moi
Jonkun Äsien aidon pelipaidan ostaisin mitä vanhenpi niin sen parempi
[email protected] - Ude
Terve. Multa lähtis Ville Uusitalon Playoff Gameworn-paita kaudelta 2010-2011. Aitoustodistus löytyy.
- pata8888
Löytysköhän ässien pelipaitaa joltain? Olis kiinnostusta ostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769