Kertokaapa, mitä rakennusliikkeitä ja avaimet käteen toimittavia talotehtaita KEski-Suomessa toimii. Millaiset kokemukset näistä on?
Keski-Suomen avaimet käteen
8
709
Vastaukset
- teet56362
Mitäs jos ihan itse ottaisit googlen käyttöön ja haet vaikka ihan itse tietoa. Ei keskustelupalstat ole sitä varten että muut sulle hakee tiedot jotka helposti pienellä vaivalla löydät!
- Jotkut jaksavat
juuri sitä vartenhan nämä keskustelupalstat nimenomaan ovat. KVG vaan itse ja koeta sitten siinä pähkäillä ihan keskenäsi, että mikähän osumista olisi sopiva. Toimii paremmin jos haet tietoa pikkukakkosen ransun iästä tms. muu tärkeä fakta.
Mistä ylipäätään muuten odotat, että täällä kirjoitellaan. KVG sama löytyy sieltä sinulle. - rk
....Googlekaan "parhaita" tekijöitä - tai jättää kertomatta, että tekevät myös avaimet käteen -tuotantoa.
Ja mitä tuolla "avaimilla käteen" tarkoitetaan. Jos noin 70 % valmiusasteen nk. "valmistalot" on se, mitä tarkoitetaan, niin ainakin valtakunnalliset "valmistalotoimittajat" tulevat kysumukseen: Valmis-Kastelli, oravainen, Teijo, Design, Älvsbytalot, Jokeri...
Jos taas haluaa oikeasti valmiin talon, niin silloin ainoiksi vaihtoehdoiksi jää pienet paikalliset valmistalotoimittajat. Parhaana esimerkkinä taannoin läheltä seuraamani loma-asuntohanke, jossa urakoitsija kaatoi puut, teki tiet ja maatyöt iahn itse ja lopulta järjesti vielä mökkitalkkaripalvelutkin. Ja näitä pieniä alueellisia toimijoita ei välttämättä löydä internetistä ensinkään - viihtyvät paremmin työmaalla kuin verkossa ja "puskaradio" riittää mainosvälineeksi.
- Porvari69
Eti ite, tai ota Älväri!
- H
Sama tieto kelpaisi myös tännekin :) Eli jos jollain on tietoa luotettavista avaimet käteen -toimijoista Jyväskylän alueella, niin tieto on tervetullutta.
- Haadidi
Meille tulee Kastellin avaimet käteen-talo ja kaikki on sujunut erittäin hyvin!
- paljonko??
Haadidi kirjoitti:
Meille tulee Kastellin avaimet käteen-talo ja kaikki on sujunut erittäin hyvin!
hhoohhoijaa. paljonko maksaa maksaa
- jokeritalot.fi
hinnat löytyy netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3832517IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk751952- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141336Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 125975
- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880- 28843