Juu pahvia tarviisin , eli n. 2-3mm Mistä sitä voi ostaa ? Ei siis mitään aaltomaista pahvilaatikko pahvia , vaan tiukkaa kamaa :)
Kiitän ja kumarran
S.O
Mistä pahvia voi ostaa ?
3
3578
Vastaukset
- harey
paperitarvike- ja kirjakaupoista, tiimareista...
esim. myös sinooperista ym. askartelutarvikeliikkeistä varmasti löytyy tai tilaavat pyydettäessä. - tait-teilija
taidetarvike liikkeistä, jos millaista ja minkätahansa vahvuisena ja kokoisena ja hintaisena ja värisenä mikäli liikkeessä on vielä kehystyspalvelukin niin sitten varmasti niiltä löytyy pahvejakin
Sitä saa vaikka Pa-hu :lta, tosin pitäs varmaan hieman tarkentaa minkälaista ja mihin tarkoitukseen. Mulla on rullista aaltopahvia ja ohutta konepahvia (aika vähän enää vissiin tota viimeistä). Luulen, että tarkoitat konepahvilevyjä ja niitä saa kanssa pahulta mulla noita on aika niukasta nyt jäljellä (ellet ihan tosivähän tarvitse).
Tuota konepahvilevyä käytetään useesti lasitaulujen takalevynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745