Käyttökatkoksia Suomi24:n palveluissa

Suomi24toimitus

Hei!

Tänään suoritetusta palvelinympäristön siirrosta johtuen osassa Suomi24:n palveluista esiintyy käyttökatkoksia. Teemme parasta aikaa korjaustoimenpiteitä häiriön korjaamiseksi ja kaikki Suomi24:n palvelut pyritään saamaan vakaaksi mahdollisimman pian.

Pahoittelemme käyttökatkoksisa aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

38

2375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyrsii!

      Minun mielestä pitäisi jonkun näköistä hyvitystä sellaisille käyttäjille antaa jotka on maksaneet palveluista.. varsinkin kun niiden aika kuluu koko ajan.. vai lisääkö suomi24 automaattisesti lisää aikaa esim tositarkoituksella pakettiin?

      • 09u0u0u0u0u

        Onko joku niin tyhmä oikeasti että maksaisi vielä jotain toimimattoman sivuston käytöstä?


    • Ihan tosi, en olis muuten huomannutkaan...
      Hyviä ääliöitä teillä siellä ylläpidossa, osaakohan kaikki edes lukea?

    • s.rankinen

      Koskahan Suomi24:n saadaan oikeasti toimimaan, sillä moni täälläkin on maksanut tositarkoituksella paketista ja mitähän siitä saa vastineeksi...... aina sama teksti.... Pahoittelemme palvelimessa on tilapäisesti ruuhkaa jne.

    • BLäÄÄäääÄHHHH

      Avatkaa s-postitili vaikka Hotmailissa ja laittakaa heti vanhasta S24:n postista automaattivälitys uuteen osoitteeseen. Siis "heti" kunhan saatte suomipaskapostilaatikkonne taas auki. Tein näin jo aikaa sitten ja hyvin toimii :)

    • Seppo Kääriäinen

      Näitä töitä tehneenä ihmettelen vain että miten voi olla mahdollista ryssiä tällainen projekti näin totaalisesti. Ja miksi ihmeessä tämä sivusto pyörii Drupalilla, ei se oman järjestelmän tekeminen nyt mikään ihmeellinen projekti ole, varsinkin kun saa varmasti toimivan (ja laajennettavankin jos vähän vaivaa jaksaa nähdä) järjestelmän jonka kanssa ei tarvitse arpoa kun rauta vaihtuu alta. Jumalauta.

      • Y-H

        Tässä -Laakavenyttäjä , kiertävä työpaikka esi-voimistelija, kapellimestaaja,Kärsämäkeläinen jazz-basisti; Ylwa Hubatza;

        Mie en maksa mitään olemattomasta palvelusta ja mie vaajin jo maksetut rahat luovutettavaksi hukkuneiden merimiesten leskien kevät sose-pilkkikilpailuiden palkinto-hankintoihin !


        - leikkaa talteen tai lue tässä.


      • addikti :))
        Y-H kirjoitti:

        Tässä -Laakavenyttäjä , kiertävä työpaikka esi-voimistelija, kapellimestaaja,Kärsämäkeläinen jazz-basisti; Ylwa Hubatza;

        Mie en maksa mitään olemattomasta palvelusta ja mie vaajin jo maksetut rahat luovutettavaksi hukkuneiden merimiesten leskien kevät sose-pilkkikilpailuiden palkinto-hankintoihin !


        - leikkaa talteen tai lue tässä.

        ei kai kenenkään maailma siihen (tähän) kaadu?
        Odotellaan ja annetaan heidän laittaa kamansa kuntoon. Sit on taas kiva sättäillä/keskustella.
        Vikaa ei näyttäisi enää kovin paljoa olevan....


      • drag
        addikti :)) kirjoitti:

        ei kai kenenkään maailma siihen (tähän) kaadu?
        Odotellaan ja annetaan heidän laittaa kamansa kuntoon. Sit on taas kiva sättäillä/keskustella.
        Vikaa ei näyttäisi enää kovin paljoa olevan....

        Juu voisvat muutta sivujen nimeks tilapäinenhäiriö24h.fi


      • drag kirjoitti:

        Juu voisvat muutta sivujen nimeks tilapäinenhäiriö24h.fi

        Olettiko joku ihan oikeasti että toimii siirron jälkeen.
        No, ehkä ylläpito.


      • nfjjtldihdd
        jekkula_5 kirjoitti:

        Olettiko joku ihan oikeasti että toimii siirron jälkeen.
        No, ehkä ylläpito.

        Viimeksi kun posti uudistettiin niin sama paska pitkän aikaa , toimii, ei toimi ,toimii..... vähän niin kuin auton vilkku :) Nyt ei ainakaan posti toimi kunnolla ,hidas se on ollut viime uudistuksen jälkeenkin, tulevasta en tiedä. Vi.... vaan ruveta vihtelemaan postia ja ilmoittelemaan ja korjailemaan yht.tietoja joka paikkaan. HANKKIKIKAA KUNNON AMMATTIMIEHIÄ TÖIHIN.
        Ps. niitä löytyy työkkäristä.


    • minä**

      Kannattas laittaa nuo chat huoneet kiinni, kunnes saatte ne toimimaan kunnolla. Siellä on taas liian nuoret ihan villiintyneet.

      • 11+6

        eikö teillä ole elämää ilman suomi24:sta???
        väliä vaikka se ei ikinä toimisikkaan.


    • rjg

      Hyvä että palvelun käyttäjälaskuri näyttää oikeaa lukemaa. Ei ole enää yli 40 000 vaan se uskottavampi
      n. 10 000 käyttäjää. Vai onko joku onnistunut kirjautumaan ulos palvelusta!?

    • ,,,.,.,,.,.,.,.,.,.

      Sätti toimimaan ja vähän vitun sassiin! Saatana palaa pälli teihin, vitun idarit!

      • koala_puussa.

        Mitä mä nyt teen päivisin, kun ei vielä kehtaa käydä ostamassa kaljaa


    • chattiin sassiin

      pääsemme chattiinn. kertokaa edes se.

      • buff clirton

        Olisi kohteliasta jos kertoisitte edes jotain informaatiota tästä kammottavasta tilanteesta.


      • vittu_oikeesti_tehkä

        Jos osaa temput. Rekisteröidyllä nimimerkillä ei pääse.
        Minua hiukan ihmetyttää suomi 24 toiminta näiden päivitysten osalta. ETTEKÖ te testaa päivitysten toimintaa testiympäristössä ennen kuin ajattene palveluun?
        NYT olisi korkea aika pistää kokonaan vaihtoon nuo teidän mikkihiiri softat ja laittaa uusi TOIMIVA systeemi pystyyn! Pudottakaa toinen servereistä kokonaan pois. Laittakaa se niin että kakkosservu pyörittää chat palveluja ja ykkönen muuta. Ja niin että se toinen nousee toimintaan vasta kun toinen ei toimi. Joko manuaalisesti tai automaattisesti.
        sivustonne on auttamamtta vanhanaikainen. sehän toimii 4:3 kuvasuhteella ja pitäisi toimia 16:9 kuvasuhteella.
        Lisäksi erottakaa chat palveluista , meili , terffit, keskustelut. Käytännössä ette saa noita toimimmaan ikinä kunnolla jos ne ympätään kaikki samoille servereille. KAIKILLE palveluille omat serverit!


    • Jeeee jeeeee

      Tääse sen näkee.Mulkerot kompastuu omaan nilkaan.

    • Eräs vakinainen

      Hei. Kovasti kiinnostaisi tietää, vieläkö palvelimet ovat Ruotsissa, jolloin Ruotsin tiedustelun supertietokone käy kaiken rajan ylittävän liikenteen läpi, myös yksityisiksi tarkoitetut sähköpostit? Riippumatta siitä, kuinka kiinnostuneita Ruotsin tiedustelussa ollaan Suomi24:lle lähetetyistä viesteistä, haluaisin kuitenkin, että palvelimet olisivat Suomessa. Pyydän kohteliaimmin vastausta tähän kysymykseen, kiitos.

      -Vakikäyttäjä

    • Juntti 1

      Eihän tästä tule mitään ! Pistäkää nyt jo ne tumpelot kiertoon kun mikään ei tunnu enää toimivan kunnolla.

      Ei voi olla näin vaikeaa !!!

      • Mari200000

        Olen jo monta päivää yrittänyt kirjautua sähköpostiini ja aina vaan vastaa että väärä käyttäjätunnus tai salasana!!!!!!!!Olen odottanut tosi tärkeitä s-posteja ja en vaan pääse katsomaan niitä. Asia alkaa jo olla huolestuttava!!!!!!!!!!!!!!Tehkää nyt hyvät ihmiset jotain!


      • Ei mitään uutta
        Mari200000 kirjoitti:

        Olen jo monta päivää yrittänyt kirjautua sähköpostiini ja aina vaan vastaa että väärä käyttäjätunnus tai salasana!!!!!!!!Olen odottanut tosi tärkeitä s-posteja ja en vaan pääse katsomaan niitä. Asia alkaa jo olla huolestuttava!!!!!!!!!!!!!!Tehkää nyt hyvät ihmiset jotain!

        kävi noin jo lähes vuosi sitten. Se homma kävi niin, että olin kirjautuneena sisään ja tapahtui vaan uloskirjautuminen ihan itsestään. Sen jälkeen en päässyt enää kirjautumaan. Tarkistin salkkarin ja käyttiksen ja ne oli oikein, mutta s24 väitti, että käyttis tai salasana on väärä. Ja s24 ei voinut tehdä asialle mitään, ei ne saaneet toimimaan. Pyysin sitten poistamaan kaiken, gallerian jä sähköpostin. Sen ne osasivat tehdä.
        Tää on kovin epävarma palvelu. Tänne ei kannata vastaanottaa mitään tärkeitä sp viestejä.


    • Elina Pohjoisesta

      Hei.
      Toimiiko Treffipalsta kenelläkään?
      Kun yritän, niin tulee herja:
      404 Not Found
      /index.jsp was not found on this server.

      t. Eikku

      • npk3

        * Ei toimi ja ei tule koskaan enää toimimaankaan :)


      • treffit

        vissiin enää ikinä...ei ainakaan nyt.


      • ei toimintaa
        treffit kirjoitti:

        vissiin enää ikinä...ei ainakaan nyt.

        treffit sivuille ei pääsyä klo 14.29


      • ei pelitä ei.. :-(


      • just joo
        ei toimintaa kirjoitti:

        treffit sivuille ei pääsyä klo 14.29

        404 Not Found
        /index.jsp was not found on this server.


      • .....

        Ei tunnu toimivan. Enemmän jo yllättäs jos ne toimis, kun suomi24 on toiminut niin huonosti pitkän aikaa.


      • WhatsWrong

        Ei toimi mullakaan. sama ilom tulee ku sullaki Eikku.


    • Pettynyt...

      rekisteröidyllä nimimerkillä vieläkään ? kun kirjautuu palveluun sisälle omilla tunnuksilla ja sitte loggaa chattiin sisälle niin tulee punaisella virhesanoma, että " Valitsemasi nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjälle" vaikka sillä sisälle kirjautuneella nikillä justiin yritin sisällekkin... Monella muullakin on samaa ongelmaa..

      • asdasdsa

        Ihmettelen miksi ihmeessä käytätte Suomi24-sähköpostia. Siirtykää - täällä ei kai saa mainostaa mitään erityistä - jonkun "kilpailevan" sähköpostin asiakkaaksi.


      • 2

        Ei toimi ei ehkä 10v päästä toimii.


    • ihamikävaa

      hienoja uudistuksia ja muutoksia tehdään, mutta mitään ei saada kunnolla toimimaan.. jo hyvän tovin tökkiny tää saitti.. huumorintaju tässä loppuu.. onnetonta rääpimistä.. amatöörit.

    • Nainen 36v, pk-seutu

      Tässäkö tilassa ihmiset tällä saitilla ovat kun ihmisluonnon rumat puolet nostavat heti päätään, kun järjestelmä ei toimi. Itse käyn kerran päivässä, oli harmillista kyllä kun en päässyt lukemaan odottamiani viestejä, mutta ei se mun iltaa pilaa. Ja saa herneitä nenään, tai tunnetta että olen astunut elämässä tyhjiöön kun ei ole enää "elämää" netissä. Heti palamas asenne MINÄ MINÄ MINÄ haluan just nyt heti tänne mitä MINÄ HALUAN. Oikein inhottaa.

      Haastan katsomaan peiliin, ja miettimään, että oletko niin täydellinen ettet ole koskaan ryssinyt jotain juttua tai saanut pidettyä jokaikisen lupauksesi???!!!! Onko silloin ollut mukavampi saada sympatiaa, jos luvattu tai sovittu asia mennyt inhimillisen asian puolesta huonoon lopputulokseen, vai onko mielestäni ollut ihan hyvä juttu kun sinulle on huudettu, haukuttu, kiroiltu ja solvattu kun olet yrittänyt parhaasi????!!!!

      Toivon kovasti että en törmää sinuun täällä sivustoilla joka et voi pientä inhimillisyyttä osoittaa kun Suomi24 tekee parhaansa. Loppuhuomatus: en ole suomi24 työntekijä, vaan ihminen joka toivoo että Treffi-palstan kautta löytäisi mukavan saman arvomaailman omaavan miehen, kun kapakat, panopekat, varatut säätäjät, ördäilijät, valittajat ja pintaliitäjät eivät kiinnosta.

      • kohtaako_kemiat

        joo, joo tää saitti kun ei ole ollu ryhdissä koko syksynä !!!!!!
        miks menee muuttaa toimivia juttuja ?????? sen tietää jo etukäteen ettei ne toimi taas joskus jusy ennen kun vaihdetaan taas jotain siellä ??????????????


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe