Minä-profiilit pois käytöstä

Suomi24toimitus

Hei!

Olemme poistaneet Suomi24:n Minä-profiilit väliaikaisesti käytöstä. Profiilien toimintavalmius pyritään palautamaan mahdollisimman pian keskiviikon aikana. Myös muissa Suomi24:n palveluissa saattaa esiintyä hitautta tai lyhyitä käyttökatkoksia.

Pahoittelemme Minä-profiilien sulkemisesta aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

57

3042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikukaan

      vanha galleria takaisin ...pliis....kiitos etukäteen!

      • 17+1

        Ei tarvitse palauttaa minää, voi lopettaa sen stoorin siihen.


      • mni vaa

        AINA KU NE UUDISTAA JTN, SE TAKKUILEE VUOL VUOTTA!!! ku ei osta tehä oikein


      • JEAAHHH
        17+1 kirjoitti:

        Ei tarvitse palauttaa minää, voi lopettaa sen stoorin siihen.

        VAIKKA OOTTE UUSIS OMISTUS, NII KOITTAKAA EKA SELVITTÄÄ VIAT JA ONGELMAT, JA ENNEN KU SIIRRÄTTE MITÄÄ UUTEEN SERVVERIIN, SILLÄ SE ON YLEINEN TAPA PIENENTÄÄ HAITTOJA JOS TAJUATTE, PIENET ONGELMAT, PARAMMAT TULOT, ,U ETTE TAIDA SITÄ TAJUTA


      • Kiukustunut

        Taitaa tää tyttö siirtyä NetL.o.g in käyttäjäks vallan ja lopettaa täällä. Täällä kun ei näe kuka on paikal ja kuka ei. Ja muutenkin takkuaa pahan kerran. Vierailijatkaan ei osaa tulla käymään profiilissa kun pitää selata muutaman tuhannen käyttäjän pienen pieniä kuvia. Huono tämä uusi minä profiili juttu... Minä profiilis pääsee ihan kuka vain katselemaan kaikki tiedot, jopa ei rekisteröityny käyttäjä.
        Vanha Galleria takaisin ! Hyvästit 24 Minä-profiili


      • Ja chattiin en pääse, se lataaa ja lataa vaan. Onkohan nyt hyvästien aika koko sivuun.


      • Toiveikas.
        JEAAHHH kirjoitti:

        VAIKKA OOTTE UUSIS OMISTUS, NII KOITTAKAA EKA SELVITTÄÄ VIAT JA ONGELMAT, JA ENNEN KU SIIRRÄTTE MITÄÄ UUTEEN SERVVERIIN, SILLÄ SE ON YLEINEN TAPA PIENENTÄÄ HAITTOJA JOS TAJUATTE, PIENET ONGELMAT, PARAMMAT TULOT, ,U ETTE TAIDA SITÄ TAJUTA

        Opettele kirjoittamaan


      • Toiveikas.
        mni vaa kirjoitti:

        AINA KU NE UUDISTAA JTN, SE TAKKUILEE VUOL VUOTTA!!! ku ei osta tehä oikein

        Opettele kirjoittamaan


      • ookko

        Entinen galleria takaisin!! se oli todella hyvä kun vertaa Minä profiiliin.


      • Suomi24-------------
        ookko kirjoitti:

        Entinen galleria takaisin!! se oli todella hyvä kun vertaa Minä profiiliin.

        Galleria takaisin ,kiitos! Se oli hyvä ja monipuolinen ja selkeä .Eihän Minäprofiili toiminut ku Ruotsittarella!!


      • meppuFIU
        Kiukustunut kirjoitti:

        Taitaa tää tyttö siirtyä NetL.o.g in käyttäjäks vallan ja lopettaa täällä. Täällä kun ei näe kuka on paikal ja kuka ei. Ja muutenkin takkuaa pahan kerran. Vierailijatkaan ei osaa tulla käymään profiilissa kun pitää selata muutaman tuhannen käyttäjän pienen pieniä kuvia. Huono tämä uusi minä profiili juttu... Minä profiilis pääsee ihan kuka vain katselemaan kaikki tiedot, jopa ei rekisteröityny käyttäjä.
        Vanha Galleria takaisin ! Hyvästit 24 Minä-profiili

        laatikkoleikiksi vanha hyvä galleria. Osallistun kanssa, tähän hyvästeihin. Nyt Netlog aktiivisessa käytössä. 2004 lähtien ollut galleristi, mutta alkoi uudet tuulet ja kirjotus poppoo vaihtui myös, koska jotkut jaksaa uskollisesti uskoa, että palvelu toimii kohta, mutta vanhana käyttäjänä on historiasta muistissa miten monta kertaa palvelu tökkinyt. Onnea vaan Minä- profilin uskojille. T;-) Meppuli


    • eihän minäprofiileja edes voi käyttää !!!! en ole ymmärtänyt vieläkään sen toiminta periaatetta jos galleriaan vertaa... ehkä olen tyhmä, ehkä en. edelleenkään kukaan ei vieraile, enkä minä vieraile, koska siitä on tehty niin pirun vaikeaa.

      Samaa mieltä olen siitä että galleria takaisin!!! tai ainakin jotain siihen suuntaan viittavaa, KIITOS!

      • pete77

        Palauttakaas ny vielä ne sokkotreffit takas


    • Otsikko!!!

      Juuri niin...minä-profiilit pois käytöstä. Minä poistin jo!

    • Kun saatte minä-palvelun jälleen toimintaan, pyydän poistamaan vaaka545 profiilin lopullisesti !
      Ei piilottamaan vaan kokonaan pois, etten vaan enää milloinkaan erehdy sitä takaisin käyttöön ottamaan !
      Kiitos .

    • tosi tyhmää

      Ei sitä tarvii palauttaa, laittakaa vain se entinen galleria takaisin, se oli paljon parempi.
      Ei tuota uutta minä-profiilia kukaan tykkää käyttää, kun ei siinä näe edes vierailijoita, tai eihän siihen edes osaa kukaan tulla katsomaan.
      Turha uudistus tuo oli muutenkin ja vielä kun ei edes toimi.

      • hilerijjjjj

        Enemmeänkin yritetään kaikesta tehdä niin Facebookin laisia...


    • päivitellään

      Viimeinkin hieno teko ja "minä" profiilit pois. Toivottavasti lopullisesti.

    • argg

      miks piti alkaa ehjää korjaamaan...???
      tahdomme Gallerian takaisin.
      Ymmärrys hoi, äly älä jätä!!!

      • YKS VAAA

        ne koittaa leikkii jtn isoa, ja nuin ku suomi24 on myyt, mu huonompaa suuntaan, miksi pitää servereitä uusia ju ne toimii?? mu ne ei osaa!!!!
        AINA TAKKUU!!!!


      • JAAHAK
        YKS VAAA kirjoitti:

        ne koittaa leikkii jtn isoa, ja nuin ku suomi24 on myyt, mu huonompaa suuntaan, miksi pitää servereitä uusia ju ne toimii?? mu ne ei osaa!!!!
        AINA TAKKUU!!!!

        Olemme poistaneet Suomi24:n Minä-profiilit väliaikaisesti käytöstä. Profiilien toimintavalmius pyritään palautamaan mahdollisimman pian keskiviikon aikana. Myös muissa Suomi24:n palveluissa saattaa esiintyä hitautta tai lyhyitä käyttökatkoksia.
        TOLLASEN LAITTAA KU MUUTA EI NE OSAA!!!! KOITETAAN KORJATA!!!!!!!!!


    • ...kunnolla tuo minä-profiili koko aikana, koittakaa jo kuntoon saada! :/

      • taas ryssitään

        Eiköhän ois teidän parempi että viimeinen sammuttaa valot ja annatte tän paskan olla kun ei tuu hevon helvettiä. Menkää vaikka johonkin muihin hommiin ja unohdatte tän tietotekniikan kokonaan. Ei oo ihan teidän juttu. Kannattaa jättää sellaisille jotka osaa hommat tehdä.
        Paskasta ei saa kultaa vaikka miten vuolisi. Koko helvetin uudistus ihan turhaa hommaa niinkun 99,9% kommenteista antaa ymmärtää.

        Ihmettelen vaan miten suomi24 ei paskan vertaa korvaansa lotkauta palvelun käyttäjien toivomuksille, painetaan vaan menemään itsepintaisesti perse edellä puuhun. Usein mikään ei toimi ja jos toimii niin tökkii tai toimii vain osittain. Onko tosiaan niin että tämä sekava paska on pakko luupäisesti saada jotenkin toimimaan että sponsorit pysyy tyytyväisenä? En usko tai sitten on tullut tehtyä todella paska diili.
        Käyttäjäthän tästä peruskäytöstä ei maksa pennin vertaa, luuletteko että joku maksullinen mainboksriksraksdeluxe palvelu kiinnostaa tällaisen tomimattoman sonnan jälkeen? Ei todellakaan!

        Kiitos ja hyvästi.


      • KK
        taas ryssitään kirjoitti:

        Eiköhän ois teidän parempi että viimeinen sammuttaa valot ja annatte tän paskan olla kun ei tuu hevon helvettiä. Menkää vaikka johonkin muihin hommiin ja unohdatte tän tietotekniikan kokonaan. Ei oo ihan teidän juttu. Kannattaa jättää sellaisille jotka osaa hommat tehdä.
        Paskasta ei saa kultaa vaikka miten vuolisi. Koko helvetin uudistus ihan turhaa hommaa niinkun 99,9% kommenteista antaa ymmärtää.

        Ihmettelen vaan miten suomi24 ei paskan vertaa korvaansa lotkauta palvelun käyttäjien toivomuksille, painetaan vaan menemään itsepintaisesti perse edellä puuhun. Usein mikään ei toimi ja jos toimii niin tökkii tai toimii vain osittain. Onko tosiaan niin että tämä sekava paska on pakko luupäisesti saada jotenkin toimimaan että sponsorit pysyy tyytyväisenä? En usko tai sitten on tullut tehtyä todella paska diili.
        Käyttäjäthän tästä peruskäytöstä ei maksa pennin vertaa, luuletteko että joku maksullinen mainboksriksraksdeluxe palvelu kiinnostaa tällaisen tomimattoman sonnan jälkeen? Ei todellakaan!

        Kiitos ja hyvästi.

        ja palauttakaa galleria. Minä-profiilit olivat täysi fiasko ja tämä surkuhupaisa kokeilu voitaneen nyt vihdoin ja viimein päättää tähän.

        Opetuksena teille, että se mikä ei ole rikki niin sitä ei korjata tartte.


      • komea54
        KK kirjoitti:

        ja palauttakaa galleria. Minä-profiilit olivat täysi fiasko ja tämä surkuhupaisa kokeilu voitaneen nyt vihdoin ja viimein päättää tähän.

        Opetuksena teille, että se mikä ei ole rikki niin sitä ei korjata tartte.

        JUURI NIIN VANHA GALLERIA TAKAISIN ,PAREMPAA EI OLE, EIKÄ TARVITSE OLLA!


    • ..noi minä-profiilit!
      iha järkky floppi! mitä vikaa galleriassa oli? ja mitä ideaa on nois minä-profiileis - jos ei muuta, ku ärsyttää käyttäjiä! noh, siinä ainakin on onnistunut. surkein "palvelu" mitä netissä on koskaan vastaan tullut....

      • kyllästynyt täysin

        se on tää yrityksen sisänen tiedonkulku joka tässä tökkii nyt todella rankasti. Suomi24, ja kuka perseliinoja valmistava yritys tahansa joka nykyää omistaa tän.. se silmä ja lusikka kauniisiin käsiin ja pohtimaan, mikä meni perseelleen.. Voin auttaa, sanomalla, kaikki.

        On se kumma kun pitää remonttia yhteisössä tehdä ja siltikään ei palikat pelaa sen sisällä.. Kuten joku jo kirjoittikin, chattikin vaan lataa, lataa, lataa ja lataa, mut sisään ei pääse. Tehkääs suomi24 ihmiset jo vaihteeksi jotai hyvääkin tai myös allekirjoittanut alkaa hakea muita chatteja yms kuin tällanen ruosteisten serverien ja muun sonnan omaava www.suomi24.fi . Kiitos jo etukäteen jos vaivaudutte tekemää kunnon muutoksen.


    • jkjkjkjkj

      ensin osaavampaa henkilökuntaa....

    • mä vaan

      ....saitte aikaan sellaisen "palvelun"jonka ei luulis olevan mahdollista 2010 aikana.Aina mediassa toito-
      tetaan et Suomi on teknologian kärkimaita,mut eivät taida olla eksyneet sin teille YLE:lle hommiin
      ne osaajat vissiin,pahnan pohjimmaiset olette saaneet sinne tekniikka/suunnittelu puolelle.Onneks on
      palveluita MUILLA sivuilla joita käytän mielelläni.Ne kun ei sohlaa kuin silloin tällöin,vaiks esmerkiks
      yhelläkin YLI 400 miljuunaa rekisteröityä käyttäjää!!! "Tsemppiä"tuotekehittelylle sin YLEen,tää viiminen sit sarkastinen kommentti jos vaiks joudutte googlettaan siel YLE:llä;))

      • etukäteen kiitos

        esitellä -- KUVAN KANSSA-- ne henkilöt jotka ovat tämän loistavaksi osoittautuneen muutoksen takana ?


    • Mävaan123

      Vanha Galleria takaisin - kiitos !!! :))

    • ninatuuli

      Onkin tarpeellista,että muokkaatte minä-profiilia,kiitokset siitä,että parannusta on jo nyt tullut,viestit saapi poistettua sentään,toivottavasti myöskin itse haluamatta sinne ilmestyneet suosikkiprofiilit saa poistettua,mikä ei nyt onnistu,eikä myöskään vierailijat näy, siellä,aiemmat 2 minulla näkyy,haluaisin poistaa ne,vaan se ei onnistu,jospa saisitte kaiken tämän korjattua. !

    • ???

      Minua on alkanut tuolla Treffi-sivuilla epäilyttämään, että jääkö käynnistäni "jälkeä" vierailemallani sivulla. Kun joskus saa klikata kymmeniäkin online tilassa olevia profiileja ennenku joku klikkaamistani profiileista käy vastavierailulla

    • Peeeeee

      Kuka tämmösiä uudistuksia on kaivannu yleensä. Sekin että operaa ei enää voinu käyttää suomi24 sapetti. Tämä touhu sapettaa vielä enemmän.

    • jeweiler

      laittakaa vanha käyttöön,liian monimutkaista uusi että näemmä osaa kuitenkaan ohjelmoida
      VANHA CALLERIA KÄYTTÖÖN.

    • päevitellään

      kyllä on huomattu että päevittelette, me käyttäjät ei enää ees päevitellä teidän toimintaa, ei ees alaarvoista vaan täys nolla.. eikö teillä ois ollut jo aika sitten päivittämistarve.. eikä vaan päivitellä asiaa..
      mitä enää noin epäonnistunutta kyhäilyä kuin tu minä..muna rojekti on koetetaan henkiin.. eikun vanha kalleri takaisin.. jo ois käyttäjät tyytyväisiä.

    • miks näin

      Palauttakaa vanha galleria. Tolla uudella ei ole mitään virkaa. Se Uutta-osiokin on aivan tyhmä.

      • USKOKAA JO

        Vanha galleria takaisin HETI :))


    • ankka.80

      Galleria välittömästi takasin ja tän uuden minä-profiilin voi tunkea jonnekin mihin ei päivä paista!!!

      Nimim: Kirjautuisin sisään jos kirjautuminen toimisi...

    • jabadabaduu*

      Hei!


      Joudumme poistamaan Suomi24:n Minä-profiilit kokonaan pois käytöstä mikäli emme jatkossakaan pysty takamaan profiilien jatkuvasti toistuvia toiminnallisia häiriöitä.

      Jos havaitset _parannuksia_
      uuden palvelinympäristön ja Minä-profiilin toiminnassa ota meihin yhteyttä kirjoittamalla palautetta tämän tiedotteen jatkoksi, tai käyttämällä seuraavaa palautelomaketta:
      http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
      Kaikki palaute on meille äärimmäisen tärkeää, koska onnistumisia palveluiden parantamisessa emme ole pystyneet toistamaan.

      Pyrimme heikentämään palveluitamme mahdollisimman pian, joten koettakaa nyt vain kestää jos lyhytaikainen häiriötön toimintavalmius sattuu kohdalle.


      Pahoittelemme jos palvelut satunnaisesti toimivat moitteettomasti.

      Ystävällisin terveisin,
      Suomi24

    • st

      Että täällä ei saa käyttäjät ääntään kuulumaan,vaikka sanoisi mielipiteensä useaan eri kertaan! Olisi edes ollut asiallista laittaa se entinen profiili siksi aikaa,ja avata tämä uudistunut "minä" pofiili vasta kun se on käyttökuntoinen ja toimisi!

    • mikä susi

      koko homma!!!!

      • siden

        olen kanssasi aivan samaa mieltä!Eiköhän pistetä joka sorkka pillit pussiin ja häivytä täältä,kyllä niitä keskustelupalstoja löytyy,sellaisiakin jotka toimivat!!!


    • eerokin

      Poistakaa kokonaan se minä-profiili.Galleria oli todella hyvä.Joku älytön luuli olevansa etevä ja sotki sen.Nyt olisi aika laittaa uusi catti-ympäristö.Saisi mainostuloja ei suomi 24.llä viitsi enää käydä.

    • grrrrrrrrrrrrrrrr...

      Miksei sättin päääse???????????????

    • muuten toimii

      mainokset ovat jotka toimii, mut miten kauan maksavat näille tumpeloille... helpompi tosiaan luetella mikä toimii, ei ainakaan monta kohtaa... yleensä voi sanoa ei toimi mikään!!!!

    • ok

    • Avenging.Angel

      Ei voi laittaa kuvaa. Sivua ei löydy, ilmoittelee vaan kun klikkaa "vaihda kuva" kohtaa.

      • Sama täälläkin

        "Sivua ei löydy" tuota ilmotusta olen nyt kattellut niin kauan, että mulle riittää. Ylläpito on vissiin luovuttanut, kun ei enää edes tiedota missä mennään.

        Helvetin kauan vaan vie soputua johonkin toiseen yhteisöön, mut vaihtoehtoja ei näytä olevan......ikävä jättää täällä nää lukuisat ystävät, joita vuosien varrella kerkisin saamaan....mut ei kun kohti uusia seikkailuja....


      • Näin se käy
        Sama täälläkin kirjoitti:

        "Sivua ei löydy" tuota ilmotusta olen nyt kattellut niin kauan, että mulle riittää. Ylläpito on vissiin luovuttanut, kun ei enää edes tiedota missä mennään.

        Helvetin kauan vaan vie soputua johonkin toiseen yhteisöön, mut vaihtoehtoja ei näytä olevan......ikävä jättää täällä nää lukuisat ystävät, joita vuosien varrella kerkisin saamaan....mut ei kun kohti uusia seikkailuja....

        Ne tulee perässä jos eivät ole menneet jo edeltä.


      • Liekehtivä lintu
        Näin se käy kirjoitti:

        Ne tulee perässä jos eivät ole menneet jo edeltä.

        Nyt perkele tajutkaa että ME EMME HALUA niitä teidän helvetin Minä-profiileitanne! Eikö se todella mene kaaliin?! Vai onko siellä toisessa päässä enää vaan koneet prosessoimassa dataa kun ei ole merkkejä inhimmillisestä järjenkäytöstä näkynyt enää pitkään aikaan!

        Porukka alkaa olla hyvin kypsää ja häipyy pian sankoin joukoin tästä teidän "palvelustanne", sitäkö tahdotte?!

        Ja kysyttiinkö meiltä taaskaan tahdommeko siirtyä Minä-profiileihin? EI KYSYTTY!

        Tämä teidän piittaamattomuuspolitiikka ei ole aiheuttanut muuta kuin vahinkoa ja mielipahaa, mutta onko tämä meininki toisaalta ihmekään kun jo valtion päättäjät sellaiseen esimerkillään kannustavat.

        Nyt palautatte takaisin vanhan gallerian ja kaikki mitä olette viime aikoina poistaneet ja sassiin! Tämä käyttäjäkunnasta piittaamaton meno saa nimittäin loppua, tai suosittelen että siirrätte toimintanne Pohjois-Koreaan jo tänään!


      • .
        Liekehtivä lintu kirjoitti:

        Nyt perkele tajutkaa että ME EMME HALUA niitä teidän helvetin Minä-profiileitanne! Eikö se todella mene kaaliin?! Vai onko siellä toisessa päässä enää vaan koneet prosessoimassa dataa kun ei ole merkkejä inhimmillisestä järjenkäytöstä näkynyt enää pitkään aikaan!

        Porukka alkaa olla hyvin kypsää ja häipyy pian sankoin joukoin tästä teidän "palvelustanne", sitäkö tahdotte?!

        Ja kysyttiinkö meiltä taaskaan tahdommeko siirtyä Minä-profiileihin? EI KYSYTTY!

        Tämä teidän piittaamattomuuspolitiikka ei ole aiheuttanut muuta kuin vahinkoa ja mielipahaa, mutta onko tämä meininki toisaalta ihmekään kun jo valtion päättäjät sellaiseen esimerkillään kannustavat.

        Nyt palautatte takaisin vanhan gallerian ja kaikki mitä olette viime aikoina poistaneet ja sassiin! Tämä käyttäjäkunnasta piittaamaton meno saa nimittäin loppua, tai suosittelen että siirrätte toimintanne Pohjois-Koreaan jo tänään!

        Eipä tässä mitään hyötyä ole narista kun Suoli24 ei vastaa vaikka mitä kysyisi. Äänestetään jaloillamme, kuten moni on jo tehnyt.


    • niinpä niin

      keskiviikon aikana???.....tänään on torstai..ylläpito hoi!!!!!!!!!!!!!..pitäisitte joskus kiinni siitä mitä väitätte

      • Miten niin ettei

        Toimihan minä-profiili ihan hyvin jo eilen. ;D


      • Ameranda
        Miten niin ettei kirjoitti:

        Toimihan minä-profiili ihan hyvin jo eilen. ;D

        Heh. Siellä on kaikki kuin pussi päässä näkemättä toisia paikalla olevia. V&//(n vaikeaa tajuta "johdossa" että täällä halutaan s o s i a a l i s t a mediaa. Galleria heti takaisin. Sössijät.


    • Ei perkele toimi

      Ei saatana toimi Muna-Roviili......."hakemaasi sivua ei löydy" NYT HELVETTI TEHKÄÄ ASIALLE JOTAIN..VITTU VITTU VITTU....

    • tyhmä, käyttäjäkö?

      Voisko perseemmästä olla tää "uudistus" no ei vois...............................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe