Aamupäivällä tein avauksen, olen joko mokannut tai se on hävinnyt avaruuteen.
Noh, koklaan tässä uudestaan.
Oletteko lukeneet potilaskertomuksianne?
Minä ajatelin pyytää, että saan kansioni luettavaksi, on muutama epäselvä juttu, jotka olen sattumalta nähnyt, ne ei pidä paikkaansa, ei mullistavaa, mutta kuitenkin.
Terveiset kaikille.
Avaus
5
339
Vastaukset
- t.kivikoura
on kaikki kopiot kotona ja olen joskus aikoinani niitä lueskellutkin,siitä on jo pitkä aika.Yleensä täällä ainakin on tapana,että niitä luetaan hoitohenkilökunnan kanssa yhdessä ja toki ihmeessä jos jotain sekaannusta on,niin asia pitää ottaa selville. Omissakin oli pikkuvirheitä,mutta ei mitään mullistavaa.Onhan se kiva tietää mitä omiin potilaskertomuksiin on kirjoitettu.Hyvää päivän jatkoa sinulle ja kaikille muillekkin.
Kaikki omat potilaskertomukset saa 100 varmasti kopioina, kun pyydät. Kun minä aikoinani pyysin, niin eihän ne heti antanut, mutta potilaan oikeuksiin kuuluu ne saada.
En tiedä nykyistä käytäntöä, mutta 10 v sairaanhoitajat piti tietokoneella omat kertomukset ja lääkärit toisaalla. Sain ne kummatkin kopioituna, eikä ne maksa mitään. Voivat kysyä mihinkä tarvitset ja siihen voit vastata ihan oikean syyn. t. kari- tinnun..
Minulle annetaan just sitä tietoa, mitä osaan kysyä, siinäpä se ei osaa, eikä muista kysyä. ehkä ei uskalla, tai kehtaa.
Kanta-Hämeen Keskus-sairaalassa, on tosi osaavaa ja hyvää henkilökuntaa, mutta he hoitavatpotilasta, kukaan ei ehdi,( ainakin sen kuvan saa,) paneutua potilaaseen.
Noh olin tänään tipassa sytoja tippui 2h. nää uudet hoidot on potilasystävällisiä, toivottavasti on myös tehokkaita, niin piti ottaa asiaksi potilaskertomukseni, mutta tuttu mies halusi purkautua, olimme vierekkäisissä pedeissä, enkä kehdannut sanoa hänelle," mulla olisi muuta juttua".
Hoitaja oli ollut koulutuksessa, aihe tietojenkäsittely, siinä heitin, "tulevaisuudessa potilas voi omalta koneeltaan lukea potilaskertomuksiansa, tietty se vaatii oman tunnuksen." Tämä on tulossa, kehittelyn alla jo tänäpäivänä,mutta koska se toteutuu, se on taas toinen juttu.
Tässä tulee mieleen vanha sanonta, Kiltti lapsi ei saa mitään, kun hän ei osaa pyytää.
Kiitti kivikouralle ja tkarille, minäkin opettelen vaatimaan, tieto kuuluu minun oikeuksiin.
Tieto lisää tuskaa, ok minusta tuskaa on helpompi käsitellä, kun on tietoa.
Upeaa lokakuuta, pihlajissa on marjaa Tilheille, Rastaat on vienyt omanosansa, nyt vaan alkaa käymisprosessi, saa Tilhet hyvän kännin, luoja on luonut heille ison maksan, niin se vain on, joku tietää. Hymy - -ra
tinnun.. kirjoitti:
Minulle annetaan just sitä tietoa, mitä osaan kysyä, siinäpä se ei osaa, eikä muista kysyä. ehkä ei uskalla, tai kehtaa.
Kanta-Hämeen Keskus-sairaalassa, on tosi osaavaa ja hyvää henkilökuntaa, mutta he hoitavatpotilasta, kukaan ei ehdi,( ainakin sen kuvan saa,) paneutua potilaaseen.
Noh olin tänään tipassa sytoja tippui 2h. nää uudet hoidot on potilasystävällisiä, toivottavasti on myös tehokkaita, niin piti ottaa asiaksi potilaskertomukseni, mutta tuttu mies halusi purkautua, olimme vierekkäisissä pedeissä, enkä kehdannut sanoa hänelle," mulla olisi muuta juttua".
Hoitaja oli ollut koulutuksessa, aihe tietojenkäsittely, siinä heitin, "tulevaisuudessa potilas voi omalta koneeltaan lukea potilaskertomuksiansa, tietty se vaatii oman tunnuksen." Tämä on tulossa, kehittelyn alla jo tänäpäivänä,mutta koska se toteutuu, se on taas toinen juttu.
Tässä tulee mieleen vanha sanonta, Kiltti lapsi ei saa mitään, kun hän ei osaa pyytää.
Kiitti kivikouralle ja tkarille, minäkin opettelen vaatimaan, tieto kuuluu minun oikeuksiin.
Tieto lisää tuskaa, ok minusta tuskaa on helpompi käsitellä, kun on tietoa.
Upeaa lokakuuta, pihlajissa on marjaa Tilheille, Rastaat on vienyt omanosansa, nyt vaan alkaa käymisprosessi, saa Tilhet hyvän kännin, luoja on luonut heille ison maksan, niin se vain on, joku tietää. Hymysaa hyvää kotiviiniä pitää laittaa vain enemm'n sokeria.
-ra kirjoitti:
saa hyvää kotiviiniä pitää laittaa vain enemm'n sokeria.
Sananl. 20:1
Viini on pilkkaaja, väkijuoma remunpitäjä; eikä ole viisas kenkään, joka siitä hoipertelee.
Siis juokaa, mutta älkää humaltuko, eli kohtuus kaikessa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473