eiks nyt oo jo se kolmas vuosi neljännes?
Polar sisua ei vain näy eikä kuulu
13
3035
Vastaukset
- Wienerjakelija
viimeisiä päivi' kolmannesta neljänneksestä.
Vaan minäpä oon nähnyt uuden Sisun. Komee ku mikä. - porhaltaja69
Minä näin ekan sellaisen viime viikolla Tammisaaressa. Harmaa Mesehyttinen.
- Pöllipete
Nähty on
- melkein rekkamies
oliko paljon erilainen kuin mersussa?
- Volvo driver
Perjantaina sellainen mersukajuutta tuli vastaan. Kuin Mersu, vain tähti puutuu keulalta.
- kauko kaukokiitäjä
numero 5/2010. Siinä on hahmotelma millainen se vois olla. Jos on tuollainen, on hyvännäköinen.
- lehiä
Auto, tekniikka ja kuljetus-lehdessähän oli kuvakin siitä. Ajolinjaa ei kukaan järkevä enää lue. Kiitos hinta/laatu-suhteen.
- googlettaja
googlen hakuun polar-sisu. jotain löytyy
- Minä näin
Näytti tänään uusi polar tulevan vastaan.
- D-Fens99
Tuon Polarin myynnin pitänyt alkaa syyskuussa 2010?
Ja toimitukset maaliskuussa 2011?
Taisipa olla vaan vedätystä? Vai saivatko jonkun höynäytettyä ostamaan auton, jota ei ollut vielä olemassakaan?
Lainaus elokuun tiedotteesta: "Sisu Polar -malliston myynti alkaa syyskuussa ja asiakastoimitukset alkavat maaliskuussa 2011."
http://www.sisuauto.fi/portal/fi/uutinen/?id=142 - sisukuumeeseen
D-Fens99 kirjoitti:
Tuon Polarin myynnin pitänyt alkaa syyskuussa 2010?
Ja toimitukset maaliskuussa 2011?
Taisipa olla vaan vedätystä? Vai saivatko jonkun höynäytettyä ostamaan auton, jota ei ollut vielä olemassakaan?
Lainaus elokuun tiedotteesta: "Sisu Polar -malliston myynti alkaa syyskuussa ja asiakastoimitukset alkavat maaliskuussa 2011."
http://www.sisuauto.fi/portal/fi/uutinen/?id=142propellirunkoinen vuoden 2008 Sisu. Kyllä vituttaa, vasta kolme koneremonttia.
- mie-2
sisukuumeeseen kirjoitti:
propellirunkoinen vuoden 2008 Sisu. Kyllä vituttaa, vasta kolme koneremonttia.
unen näit!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683