http://www.hameensanomat.fi/?article=141359
Pohjantähteä ollaan sulauttamassa OP-Pohjolaan ja vakuutuksiin tulossa parin vuoden siirtymäkausi jälkimmäiseksi.
Saas nährä meneekö vakuutusyhtiö nyt vaihtoon, kun tämäkin hyvä taitaa mennä "piloille".
Pohjantähti
46
1390
Vastaukset
- Rottia ?
Joudut isoon firmaan,täysin tunteeton,etkä tiedä sitäkään vähään kuka on Isäntä,josain luin että pohjola haluaa suurimaksi,jos ei olekin,itsellä on pohjolassa,mutta on tullut vähän negatiivista dataa.
- niinpä niin
Tuli käytyä lukemassa pohjoolan vakuutusehtoja, vaihtoon menee, kun muuttuu heidän "eduiksi".
Piti mennä tämäkin firma pilaamaan. - kalsl
niinpä niin kirjoitti:
Tuli käytyä lukemassa pohjoolan vakuutusehtoja, vaihtoon menee, kun muuttuu heidän "eduiksi".
Piti mennä tämäkin firma pilaamaan.Heti kun kauppa lyödään lukkoon,lähti kaikki minun vaakuutukset Pohjantähdestä.En tiedä teenkö itselle kiusaa,mutta Pohjolaan en mene,ei niin edullista tarjousta tulekkaan.
- Asiakasomistajuuden
Kokoa rivit ja käyttäkää äänivaltaa!!!
- Hämeen mies
Pomoilla on HäSan mukaan aika kiinteät kontaktit Pohjolaan. Toimarikin taisi olla suoraan Pohjolasta.
80 miljoonaa vakuutusyhtiöstä taitaa olla aika vähän, jos nyt vaikka miettii mitä kaikkia kiinteistöjä vakuutusyhtiöllä on, jos tuolle liiketoiminnalle ei paljoa laita arvoa, kun se on mennyt niin ruvelle tai niin ainakin tunnuttiin viittaavan mediassa. Kiinteistöjä ja muita sijoituksia yhtiöllä taitaa kyllä olla vähän enemmän. Ja kait tuo asiakaskuntakin jotain voisi kuitenkin maksaa. Työntekijät nyt taitaa olla pelkkä kuluerä Pohjolalle. - tähti vai tähteet
Sillä te omistatte Pohjantähden! Kaikki joulukuussa yhtiökokoukseen äänestämään ja näyttämään, ettei temppu ihan niin vain onnistu! Pohjola on pörssiyhtiö, jonka ykkös homma on tuottaa osakkeenomistajille voittoa! Tiukassa paikassa asiakas ja varsinkin työntekijät on siinä pelissä sivuseikka.
- Oikein oikein
Oikein
- Tähti_
Oikein oikein kirjoitti:
Oikein
Jokainen Pohjantähden asiakas on omistaja ja oikeutettu äänestämään 8.12. (?) yhtiökokouksessa yhdistyykö Pohjantähti Pohjolaan vai ei. Jos et pääse itse yhtiökokoukseen, voit antaa valtakirjan. Jos runsas kolmasosa vastustaa, koko sulautuminen peruuntuu ja työpaikat jäävät Hämeenlinnaan. Käyttäkää äänivaltaanne!!!!!
- tapiola72
Tähti_ kirjoitti:
Jokainen Pohjantähden asiakas on omistaja ja oikeutettu äänestämään 8.12. (?) yhtiökokouksessa yhdistyykö Pohjantähti Pohjolaan vai ei. Jos et pääse itse yhtiökokoukseen, voit antaa valtakirjan. Jos runsas kolmasosa vastustaa, koko sulautuminen peruuntuu ja työpaikat jäävät Hämeenlinnaan. Käyttäkää äänivaltaanne!!!!!
Tänään sanottu vakuutukset irti pohjantähdestä ja siirrytty tapiolan asiakkaaksi. ( koti,-tapaturma-yrittäjävakuutukset yms...)
- Näytetään niille
tapiola72 kirjoitti:
Tänään sanottu vakuutukset irti pohjantähdestä ja siirrytty tapiolan asiakkaaksi. ( koti,-tapaturma-yrittäjävakuutukset yms...)
Niin siirrän minäkin kaikki vakuutukseni muualle,mutta vasta jos yhtiö menee myyntiin.En pääse äänestämään kokoukseen (myyntiä vastaan ) jos nyt vaihdan yhtiötä.
- huijattukaikkia
Näytetään niille kirjoitti:
Niin siirrän minäkin kaikki vakuutukseni muualle,mutta vasta jos yhtiö menee myyntiin.En pääse äänestämään kokoukseen (myyntiä vastaan ) jos nyt vaihdan yhtiötä.
Tärkeää: Älkää tosiaan vielä vaihtako yhtiötä, jos haluatte vaikuttaa. Valtakirja tulee postissa ja sitten toimimaan. Näytetään niille, ettei pientä niin vain aina sorreta ja nielaista suuren kitaan. Sillä vääryydellä ja viekkaudella tämä homma on hiljaisuudessa valmisteltu ja huijattu sekä asiakkaita ja työntekijöitä. Ei kannata antaa sen noin vuoden ilmaisen vakuutusmaksun hämätä, vuosi on äkkiä mennyt ja sitten rahat on syöty.
- eipä taida tulla
huijattukaikkia kirjoitti:
Tärkeää: Älkää tosiaan vielä vaihtako yhtiötä, jos haluatte vaikuttaa. Valtakirja tulee postissa ja sitten toimimaan. Näytetään niille, ettei pientä niin vain aina sorreta ja nielaista suuren kitaan. Sillä vääryydellä ja viekkaudella tämä homma on hiljaisuudessa valmisteltu ja huijattu sekä asiakkaita ja työntekijöitä. Ei kannata antaa sen noin vuoden ilmaisen vakuutusmaksun hämätä, vuosi on äkkiä mennyt ja sitten rahat on syöty.
http://www.pohjantahti.fi/yhtio/index.htm
"vakuutusmaksutulo noin 79,8 milj. euroa vuonna 2010"
Eli alle 10% voi tulla, kun Ilmarinen vielä vie osansa takuupääomasta.
Henkilövakuutuksessa on Pohjolalla ehtona, että vanhastakin ja jatkuvasta sairaudesta joutuu maksamaan joka korvauksen hakukerta 10% min. 100€ omavastuun, kun Pohjantähdellä omavastuu menee kerran (toki maksukatto).
https://www.pohjola.fi/pohjola?id=312320&srcpl=8
Eli tavallisen perheen vakuutusmaksujen mukainen em. kertahyvitys menee jo seuraavalla kerralla kokonaan tuohon omavastuuseen.
Mitä muita vastaavia "etuja" asiakas saa, kun joutuu Pohjolan pakkoasiakkaaksi?
Laittakaa lisää vastaavia jos löydätte.
Pohjolan vakuutuksensyöjärekku ei jätä meidän perheen pankkiasioimisella kuin vähän kuolaa laskuihin..., aika reippaasti saa velkaa olla, jotta "syö" ne. - paljon maksava
eipä taida tulla kirjoitti:
Henkilövakuutuksessa on Pohjolalla ehtona, että vanhastakin ja jatkuvasta sairaudesta joutuu maksamaan joka korvauksen hakukerta 10% min. 100€ omavastuun, kun Pohjantähdellä omavastuu menee kerran (toki maksukatto).
Eli tavallisen perheen vakuutusmaksujen mukainen em. kertahyvitys menee jo seuraavalla kerralla kokonaan tuohon omavastuuseen.
Pohjolan vakuutuksensyöjärekku ei jätä meidän perheen pankkiasioimisella kuin vähän kuolaa laskuihin..., aika reippaasti saa velkaa olla, jotta "syö" ne.Mä en ainakaan halua pohjantähdenlennon väkee mun vakuutuksia rukkaamaan.Menkööt vaikka toiveiden sahalle taaplaan.Taitaa olla sielläkin maantapa että kaverille korvaillaan.Siks täällä vastustellaan.Aina parempi jos vaikka pelkkä tietokone tekis päätökset.
- Näin on
Tähti_ kirjoitti:
Jos olette Pohjantähden asiakkaita niin käykää osoitteessa www.lakikukkonen.fi. Tulostakaa ja täyttäkää valtakirja ja lähettäkää se Lakitoimisto Laki-Kukkoselle, joka hoitaa asian puolestanne. Täysin veloituksetta. Älkää jääkö odottamaan miten käy vaan toimikaa! Jokainen ääni on tärkeä ja sitä kautta ollaan jatkossa joko Pohjantähden tai Pohjolan asiakkaita. Näyttäkää nyt että pienikin voi kaataa ison jos oikein haluaa!
- kantsis lukee
eipä taida tulla kirjoitti:
Pohjolan vakuutuksensyöjärekku ei jätä meidän perheen pankkiasioimisella kuin vähän kuolaa laskuihin..., aika reippaasti saa velkaa olla, jotta "syö" ne.Päivän häsa mielipideosastolla janakkalainen oli tyytymätön p.tähden korvauksiin ja ei voi vaihtaa lasten vakuutuksia. Kannattaisi lukaista em. omavastuut pitkäaikaisten vaivojen korvausten hausta ja miettiä uudelleen kummassa on paremmat ehdot tai kääntäen kummalla vähemmän huonot...
- Mr 47
tapiola72 kirjoitti:
Myit siis Pohjantähden omistuksesi ilmaiseksi. Olisit odottanut hetken ja kuitannut n. vuoden vakuutusmaksujen verran käteistä. Huonostipa sinua Tapiolassa osasivat neuvoa.
- Pohjantähden akka
kantsis lukee kirjoitti:
Päivän häsa mielipideosastolla janakkalainen oli tyytymätön p.tähden korvauksiin ja ei voi vaihtaa lasten vakuutuksia. Kannattaisi lukaista em. omavastuut pitkäaikaisten vaivojen korvausten hausta ja miettiä uudelleen kummassa on paremmat ehdot tai kääntäen kummalla vähemmän huonot...
Kyllähän se siinä jutussa tuli selväksi, jonka Turemgin Tampio oli kirjoittanut.
Ei voi vaihtaa vakuutuksiaan lasten vakuutusten takia.
Eli PT:n vakuutus on niin paljon parempi, että ei vaan kannata vaihtaa muualle, koska ehdot ovat selvästi surkeammat muualla. Monet ovat tämän kyllä ymmärtäneet.
TT vaan haluaisi taas vaihtaa vakuutusta, olihan jo 4 vakuutusfirma menossa.
Luultavasti kaikki edelliset vak.yhtiöt ovat olleet onnellisia kun olivat ttstä päässeet eroon.
TT vaan taitaa olla ikävä kyllä ainoa joka ei ole ymmärtänyt että mistä on kysymys.
Eli siis jos haluaa eroon omasta vakuutusyhtiöstään, niin ei muuta kuin iritisanomisilmoitus asiakaspalveluun. Simple as shit. - miksi se TTee
Pohjantähden akka kirjoitti:
Kyllähän se siinä jutussa tuli selväksi, jonka Turemgin Tampio oli kirjoittanut.
Ei voi vaihtaa vakuutuksiaan lasten vakuutusten takia.
Eli PT:n vakuutus on niin paljon parempi, että ei vaan kannata vaihtaa muualle, koska ehdot ovat selvästi surkeammat muualla. Monet ovat tämän kyllä ymmärtäneet.
TT vaan haluaisi taas vaihtaa vakuutusta, olihan jo 4 vakuutusfirma menossa.
Luultavasti kaikki edelliset vak.yhtiöt ovat olleet onnellisia kun olivat ttstä päässeet eroon.
TT vaan taitaa olla ikävä kyllä ainoa joka ei ole ymmärtänyt että mistä on kysymys.
Eli siis jos haluaa eroon omasta vakuutusyhtiöstään, niin ei muuta kuin iritisanomisilmoitus asiakaspalveluun. Simple as shit.Henkilövakuutuksissa kyse on yleensä jostain pitkäaikaisesta sairaudesta yms. eli se vakuutusyhtiö, jossa "korvausputki" on alkanut ei sitä voi lopettaa, muuta kuin nyt sulautumisen myötä tulevat korkeat omavastuuehdot...
Jos vaihdat itse firmaa, niin se vanha "vaiva" ei ole uusi ja yllättävä, joten vakuutusyhtiö sulkee sen korvattavista asioista pois, eli silloin ei voi saada siitä enää mitään, tässä se pointti miksi ei voi vaihtaa yhtiötä.
- f09salsa
mun mieletä jokaisen joka haluaa pitää vakuutuksensa hyvänä niin tehöön valtakirja ja vastustakoon koko paskaa
- Alfred Urmas
Siis mitä erinomaisen mahtavaa tässä Pohjantähden vakuutusyhtiössä oikein on? Eihän sen osuus edes vakuutusmarkkinoista kun muutaman prossan, näin olen muistaakseni jostain lukenut. Käytännössä isommat vakuutuskohteet on kuitenkin jälleenvakuutettu muissa yhtiöissä Suomessa ja ulkomailla!Tämä on taas tätä paikallista hegemoniaa ja ns. hengen nostatusta pitkälti. Olen myös kuullut suitsutettavan jollain mahtavalla asiakaspalvelulla? Siis eikös se mene samalla tavalla kun muissakin vakuutusyhtiöissä, että tulostat yhtiön nettisivuilta omin pikkukätösin korvaushakemuksen, täytät sitten sen, postitat ja jossain vaiheessa tulee päätös? Ei ole vahinkoja tapahtunut, joten korvauskäytöntö on jäänyt henkilökohtaisesti kokematta. Itse palvelet itseäsi hyvin tai huonosti. Eikä ne vakuutusehdot mitenkään hirveän erinomaisen mahtavat voi olla verrattuna muihin yhtiöihin, koska eivät ole tähän asti saaneet isompaa osuutta markkinoista. Muutaman kerran olen vertailuja nähnyt tv:ssä ja paikallisessa lehdessä.
Onhan tietysti Pohjantähti keskinäinen vakuutusyhtiö, voin polleasti minäkin kuvitella omistavani pienen murun kyseistä firmaa kun olen vakuuttanut omaisuuttani siellä. No, jaa eipä se arjessa ole minua lämmittänyt mitenkään. Samoin omistan murun myös kai paikallsita osuuskauppayhtymää!! Niinpä niin. - nääs kun
Alfred Urmas kirjoitti:
Siis mitä erinomaisen mahtavaa tässä Pohjantähden vakuutusyhtiössä oikein on? Eihän sen osuus edes vakuutusmarkkinoista kun muutaman prossan, näin olen muistaakseni jostain lukenut. Käytännössä isommat vakuutuskohteet on kuitenkin jälleenvakuutettu muissa yhtiöissä Suomessa ja ulkomailla!Tämä on taas tätä paikallista hegemoniaa ja ns. hengen nostatusta pitkälti. Olen myös kuullut suitsutettavan jollain mahtavalla asiakaspalvelulla? Siis eikös se mene samalla tavalla kun muissakin vakuutusyhtiöissä, että tulostat yhtiön nettisivuilta omin pikkukätösin korvaushakemuksen, täytät sitten sen, postitat ja jossain vaiheessa tulee päätös? Ei ole vahinkoja tapahtunut, joten korvauskäytöntö on jäänyt henkilökohtaisesti kokematta. Itse palvelet itseäsi hyvin tai huonosti. Eikä ne vakuutusehdot mitenkään hirveän erinomaisen mahtavat voi olla verrattuna muihin yhtiöihin, koska eivät ole tähän asti saaneet isompaa osuutta markkinoista. Muutaman kerran olen vertailuja nähnyt tv:ssä ja paikallisessa lehdessä.
Onhan tietysti Pohjantähti keskinäinen vakuutusyhtiö, voin polleasti minäkin kuvitella omistavani pienen murun kyseistä firmaa kun olen vakuuttanut omaisuuttani siellä. No, jaa eipä se arjessa ole minua lämmittänyt mitenkään. Samoin omistan murun myös kai paikallsita osuuskauppayhtymää!! Niinpä niin.PT on ollut toimivampi vakuutusyhtiö ainakin omalta osaltani, vaikka viime vuosina onkin ollut nähtävissä niuhompi korvauslinja ja aistittavissa huono henkilöstöilmapiiri (jatkuvat rekrytoinnit...).
Näistä kilpailijoista ei ole kovin hyviä kokemuksia, kun on joutunut asioimaan muiden törttöilyjen takia siellä korvausasioissa. Karmein kokemus oli Kansa, mutta markkinatalous hoiti sen, toiseksi huonoin kokemus on Tapiolasta. - Pläääh
Alfred Urmas kirjoitti:
Onhan tietysti Pohjantähti keskinäinen vakuutusyhtiö, voin polleasti minäkin kuvitella omistavani pienen murun kyseistä firmaa kun olen vakuuttanut omaisuuttani siellä. No, jaa eipä se arjessa ole minua lämmittänyt mitenkään. Samoin omistan murun myös kai paikallsita osuuskauppayhtymää!! Niinpä niin.ETENKIN HENKILÖVAKUUTUS- JA MOOTTORIPYÖRÄVAKUUTUSASIAKKAAT HUOMIO!!
Meillä asiakkailla on vielä mahdollisuus yrittää kumota koko kauppa ja säilyttää näin markkinoiden parhaat vakuutusehdot. Kaupasta ei ole etenkään henkilövakuutusasiakkaille(esim. lapsivakuutukset) mitään muuta kuin haittaa. Vakuutukset tulisivat huonontumaan todella merkittävästi.
Ihmiset jotka ymmärtävät jotakin muutakin vakuutuksista kuin niiden hinnan, ovat valinneet Pohjantähden, koska siellä on selkeästi paremmat ehdot verrattuina muihin yhtiöihin!!
Ja tuon luvatun "hyvityssumman" määrä riippuu täysin siitä onko ollut asiakkaana tuon koko ajan 2005-2009 ja paljonko siellä on vakuutusmaksuja. JA HUOM!! Siitä summasta menee ensin vakutuusvero -22%, sitten joku paloturvallisuusvero tai vastaava -3% ja jäljelle jäävästä summasta vielä -28% suoraan verottajan pussiin pääomatuloverona!!!! Ja mitä tuolla hassulla summalla tekee, jos jatkossa vakuutukset ei korvaa!
Suurimmat huononnukset sairauskuluvakuutuksessa tulisivat olemaan:
- Omavastuu täysin erilainen(per korvausten hakukerta 10%/min. 100e), eli täysin älytön systeemi etenkin niille, joilla ei ole varaa hakea koko vuoden kertyneitä kuluja yhdellä kertaa! Ja miettikää te, joilla on täysin omavastuuton vakuutus tällä hetkellä!!
- Pohjolassa vakuutus korvaa kaikkiaan max. 50000e, kun Pohjantähdessä max. 25500e/sairaus tai tapaturma
- Ei korvaa niin perusasiaa kun perusvoiteet, eli atoopikot ja allergikot huomioikaa tämä!!!
- Ei korvaa apteekin erikoismaitoja
- Ei korvaa mm. puheterapiaa
Moottoripyörävakuutukset ovat monessa tapauksessa todella monia satasia halvempia Pohjantähdessä.
Ja kotivakuutuksista poistuisi ehdollinen omavastuu ja jo vanhahkoihinkin taloihin tulisi esim. vesivahinkojen yhteydessä ylimääräisiä vähennyksiä korvauksista(mm. alapohjavähennys).
Oikeusturvavakuutus ei korvaa Pohjolassa lasten tapaamisoikeuden, asumisen ja elatusavun muutoksiin liittyvien riitojen kuluja.
Ja hinnat ei varmasti tule laskemaan!! Ja varmasti paljon muuta... Toki tämä vaikuttaa vähiten niihin, jotka eivät vakuuta ihmisiä, vaan ainoastaan materiaa.
- Vaakunassa!
http://www.pohjantahti.fi/
Yhtiökokouskutsu oli myös päivän hopeekoo lehdessä, eikun hämärissä.
Nyt myös valtakirja netissä.- narupelle
Puotila on viisas mies. Hämeensanomain hallituksen ja toimitusneuvoston(!) puheenjohtaja. Näkemyksellinen riistokapitalisti. Lepaan kunkku. Vrt. Kauksaaren talot!
Seuraavaksi se sulattaa Prisman Citymarkettiin. Tässä ajassa kun ei ole tilausta osuustoiminnalle. - Hättulan Hese
narupelle kirjoitti:
Puotila on viisas mies. Hämeensanomain hallituksen ja toimitusneuvoston(!) puheenjohtaja. Näkemyksellinen riistokapitalisti. Lepaan kunkku. Vrt. Kauksaaren talot!
Seuraavaksi se sulattaa Prisman Citymarkettiin. Tässä ajassa kun ei ole tilausta osuustoiminnalle.Puotila on mafian aivan sisäpiiriä. Eli kaikki mitä hän sanoo, on virallista tietoa.
- katekerroin
narupelle kirjoitti:
Seuraavaksi se sulattaa Prisman Citymarkettiin. Tässä ajassa kun ei ole tilausta osuustoiminnalle.Kehui PTeen kassaa pieneksi ja riskiksi, jos tulee isompia vahinkoja.
Eikös sitä varten ole sitä kiinteää omaisuutta ja sijoitusomaisuutta, jota voidaan realisoida yllätyskuluihin tai ottaa lyhytaikaista vippiä niitä vastaan? - hajunokka
katekerroin kirjoitti:
Kehui PTeen kassaa pieneksi ja riskiksi, jos tulee isompia vahinkoja.
Eikös sitä varten ole sitä kiinteää omaisuutta ja sijoitusomaisuutta, jota voidaan realisoida yllätyskuluihin tai ottaa lyhytaikaista vippiä niitä vastaan?tää haisee
- §½
hajunokka kirjoitti:
tää haisee
½§
- Asianajajako
Hättulan Hese kirjoitti:
Puotila on mafian aivan sisäpiiriä. Eli kaikki mitä hän sanoo, on virallista tietoa.
Pohjantähti on toiminut itsenäisenä 115 v.
Nyt on Puotilan mukaan vaarana että toiminta yhtäkkiä loppuu, outoa!
Toivottavasti Puotila ei ole näitä asioita päättämässä,
jälleenvakuutus ja sijoitustoiminta kun eivät näytä kuuluvan vakuuutusalalle ollenkaan.
Henkilöstön edustaja ei tuo firman johtamiseen mitään hyvää, heh.
PT:n toimitusjohtajaa ja Puotilaa yhdistää yksi asia, mikä? - Vastaa
Asianajajako kirjoitti:
jälleenvakuutus ja sijoitustoiminta kun eivät näytä kuuluvan vakuuutusalalle ollenkaan.
PT:n toimitusjohtajaa ja Puotilaa yhdistää yksi asia, mikä?no mikä yhdistää?
- punatähtipoika
§½ kirjoitti:
½§
Riistokapitalismin röyhkeä ryöstöyritys! Voimme kyllä estää sen.
- Poli Trukki
punatähtipoika kirjoitti:
Riistokapitalismin röyhkeä ryöstöyritys! Voimme kyllä estää sen.
Niin breshneviläistä liikemerkkiä ei ole kellään kuin Pohjantähdellä. Siksikin sopii hyvin, että Pohjantähti punalippuvaikutteisella liikemerkillään jatkaa saman tien varrella, missä sijaitsee Hämeenlinnajaska Pravdan politbyråå.
Helsingissä on sitten Helsinforskaja Pravda, jolla on samanlainen monopoliasema siellä ja hirmu hinku suitsia ja sensuroida kaikkia kerska-, ryöstö-, riisto- ja riskitaloutta kritisoivia lukijamielipiteitä. Että sama kaiku on askelten näillä IKL-minded lehdyköillä. - pyaaaaaaaaaaaaaaaaah
Poli Trukki kirjoitti:
Niin breshneviläistä liikemerkkiä ei ole kellään kuin Pohjantähdellä. Siksikin sopii hyvin, että Pohjantähti punalippuvaikutteisella liikemerkillään jatkaa saman tien varrella, missä sijaitsee Hämeenlinnajaska Pravdan politbyråå.
Helsingissä on sitten Helsinforskaja Pravda, jolla on samanlainen monopoliasema siellä ja hirmu hinku suitsia ja sensuroida kaikkia kerska-, ryöstö-, riisto- ja riskitaloutta kritisoivia lukijamielipiteitä. Että sama kaiku on askelten näillä IKL-minded lehdyköillä.Pravda, pyaaaaaaaaaaaaaaah, haaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Kädetylös
pyaaaaaaaaaaaaaaaaah kirjoitti:
Pravda, pyaaaaaaaaaaaaaaah, haaaaaaaaaaaaaaaaaa
Riistokapitalismi rulettaa!
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/HS-raati Rikkaiden vaurastuminen pois köyhiltä/1135261419247/?cmp=tm_etu_luetuimmat_uutiset
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ahmadinejad Maailman köyhyys kapitalistien syytä/1135260327058 - riistetty
Kädetylös kirjoitti:
Riistokapitalismi rulettaa!
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/HS-raati Rikkaiden vaurastuminen pois köyhiltä/1135261419247/?cmp=tm_etu_luetuimmat_uutiset
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ahmadinejad Maailman köyhyys kapitalistien syytä/1135260327058http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20101142287
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/HS-animaatio esittelee isoimmat tulot ja verot/1135261448556
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20101141293
http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/2010110412644045_pk.shtml - johan jotain
riistetty kirjoitti:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20101142287
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/HS-animaatio esittelee isoimmat tulot ja verot/1135261448556
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20101141293
http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/2010110412644045_pk.shtmlTäysin käsittämättömän hurjat jutut noiss linkeissä
- 1+1=0
Asianajajako kirjoitti:
PT:n toimitusjohtajaa ja Puotilaa yhdistää yksi asia, mikä?yhdistää ja taitaa se olla yhtä suuri ammattitaitokin.
- Sorrettu riistetty
Riistokapitalismin yksi ominaispiirre on keskittyminen. Eli näillä mennään
- Sorrettu riistetty
Riistokapitalismin yksi tunnusmerkki on keskittyminen. Eli näillä mennään
- Tosi ko HäSa!
Sorrettu riistetty kirjoitti:
Riistokapitalismin yksi tunnusmerkki on keskittyminen. Eli näillä mennään
Tosi on!
- katolankolli
Tosi ko HäSa! kirjoitti:
Tosi on!
hei, pidetään huoli, ettei Pohjamtähtemme mene osaksi paskaa osuuskassaa ja pohjolan natsiorganisaatiota- Osuuskassa on perseestä
- Plääääh
katolankolli kirjoitti:
hei, pidetään huoli, ettei Pohjamtähtemme mene osaksi paskaa osuuskassaa ja pohjolan natsiorganisaatiota- Osuuskassa on perseestä
ETENKIN HENKILÖVAKUUTUS- JA MOOTTORIPYÖRÄVAKUUTUSASIAKKAAT HUOMIO!!
Meillä asiakkailla on vielä mahdollisuus yrittää kumota koko kauppa ja säilyttää näin markkinoiden parhaat vakuutusehdot. Kaupasta ei ole etenkään henkilövakuutusasiakkaille(esim. lapsivakuutukset) mitään muuta kuin haittaa. Vakuutukset tulisivat huonontumaan todella merkittävästi.
Ihmiset jotka ymmärtävät jotakin muutakin vakuutuksista kuin niiden hinnan, ovat valinneet Pohjantähden, koska siellä on selkeästi paremmat ehdot verrattuina muihin yhtiöihin!!
Ja tuon luvatun "hyvityssumman" määrä riippuu täysin siitä onko ollut asiakkaana tuon koko ajan 2005-2009 ja paljonko siellä on vakuutusmaksuja. JA HUOM!! Siitä summasta menee ensin vakutuusvero -22%, sitten joku paloturvallisuusvero tai vastaava -3% ja jäljelle jäävästä summasta vielä -28% suoraan verottajan pussiin pääomatuloverona!!!! Ja mitä tuolla hassulla summalla tekee, jos jatkossa vakuutukset ei korvaa!
Suurimmat huononnukset sairauskuluvakuutuksessa tulisivat olemaan:
- Omavastuu täysin erilainen(per korvausten hakukerta 10%/min. 100e), eli täysin älytön systeemi etenkin niille, joilla ei ole varaa hakea koko vuoden kertyneitä kuluja yhdellä kertaa! Ja miettikää te, joilla on täysin omavastuuton vakuutus tällä hetkellä!!
- Pohjolassa vakuutus korvaa kaikkiaan max. 50000e, kun Pohjantähdessä max. 25500e/sairaus tai tapaturma
- Ei korvaa niin perusasiaa kun perusvoiteet, eli atoopikot ja allergikot huomioikaa tämä!!!
- Ei korvaa apteekin erikoismaitoja
- Ei korvaa mm. puheterapiaa
Moottoripyörävakuutukset ovat monessa tapauksessa todella monia satasia halvempia Pohjantähdessä.
Ja kotivakuutuksista poistuisi ehdollinen omavastuu ja jo vanhahkoihinkin taloihin tulisi esim. vesivahinkojen yhteydessä ylimääräisiä vähennyksiä korvauksista(mm. alapohjavähennys).
Oikeusturvavakuutus ei korvaa Pohjolassa lasten tapaamisoikeuden, asumisen ja elatusavun muutoksiin liittyvien riitojen kuluja.
Ja hinnat ei varmasti tule laskemaan!! Ja varmasti paljon muuta... Toki tämä vaikuttaa vähiten niihin, jotka eivät vakuuta ihmisiä, vaan ainoastaan materiaa.
- Hieno juttu
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2010/12/08/pohjantahti-hylkasi-pohjolan-kosinnan/201017108/12
Yhtiökokouksessa paikalla olleista asiakkaista peräti 78 prosenttia äänesti itsenäisen yhtiön puolesta. Sulautumiseen olisi vaadittu kahden kolmasosan enemmistö.- ja heti
Seuraavaksi toimutusjohtajalle kenkää.Itse suuri päälikkö retosteli lehtien sivuilla ,että hän ei lähde .Kyllä se nyt vaan on niin että Pohjolan"miehiä"ja perseennuolijoita ei Pohjantähdessä tarvita.Hallitus saman tien uusiksi,.Pari pillipiiparia sieltä jo ilmoittikin että lähtevät.Jokohan tämä Osuupankin johtajakin tajuaisi pitää turpansa kiinni,ja olla sekaantumatta Pohjantähden asioihin.Mahtaa vit..... vai mitä.En ikinä vie rahojani Osuupankkiin enkä Pohjolaan,pitäköön bonuksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803