afrikkalainen=sika?

liinake

Olen tutustumassaafrikkalisee mieheen.En ole kuullut yleisellä tasolla heistä mitään hyvää. Onko puheet kunnioittamisesta ym täyttä p:tä? Ei käy baareissa jne. Mikä suhteessanne afrikkalaiseen on mätännyt????

8

1299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :/

eiköhän niissä afrikkalaisissa ole joka lähtöön, niinkuin suomalaisissakin, noin yleisellä tasolla.

• idiootti____

reppu auki niin päästään sinustakin...

• hetkessämukana...

oli sitten miltä maailman suunnalta tahansa. Itse olen ollut lähemmäs kuusi vuotta Nigerialaisen miehen kanssa, minulle on käynyt hyvä tuuri vaikka tottakai lähes täällä kaikki tahtovat väittää toisin. Ekat vuodet meni "luulotautisena" ihan just sen takia mitä ulkomaalaisista etenkin Afrikkalaisista puhutaan :) onneksi kuitenkin ajan kanssa ja yhdessä elon ja olon myötä osasi ruveta käyttämään omiakin aivoja. Oma mieheni on uskova kristitty ja sellaista yläkerran ukolta pyysinkin ja sain...vaikka oma uskoni ei ole vahvaa sorttia. Mitä tuo kunnioitus pitää sisällään? Minusta tuntuu että vähemmän itse kunnioitamme kuin päinvastoin. Ja niin se metsä usein vastaa kun sinne huudetaan (ei tietty aina pidä paikkaansa sekään).
      Ja baareissa käynti varmaan riippuu henkilöstä, meillä käydään vaan jos joku esim. järjestää juhlat sellaisessa ympäristössä ja halutaan mennä.
      Elämä on ennalta arvaamaton ja siinä sattuu ja tapahtuu, ennen kaikkea sattuu ja kovasti useinkin.

• 24

"Nigerialainen uskova kristitty".

Kaikkihan ne mainostaa sellaisia olevansa.
        Suurin osa mainitsee vielä aina haaveilleensa pastorin työstä kiillottaakseen kuviteltua sädekehäänsä.
        Elävät kuitenkin täysin kristillisten arvojen vastaisesti; moniavioisuus, valehtelu, juonittelu ym.
        Nuo niksukirkot ovat pelkkiä tekosyitä kokoontua yhteen juoruilemaan ja etsimään panoseuraa.
        Uskonnon kanssa niillä on vähemmän tekemistä.
        Sitten saa taas hillua viikon putkeen miten huvittaa kun käväsee sunnuntaina vähän kirkossa puhdistautumassa.

• älähyväimmeinen
        24 kirjoitti:

"Nigerialainen uskova kristitty".

Kaikkihan ne mainostaa sellaisia olevansa.
        Suurin osa mainitsee vielä aina haaveilleensa pastorin työstä kiillottaakseen kuviteltua sädekehäänsä.
        Elävät kuitenkin täysin kristillisten arvojen vastaisesti; moniavioisuus, valehtelu, juonittelu ym.
        Nuo niksukirkot ovat pelkkiä tekosyitä kokoontua yhteen juoruilemaan ja etsimään panoseuraa.
        Uskonnon kanssa niillä on vähemmän tekemistä.
        Sitten saa taas hillua viikon putkeen miten huvittaa kun käväsee sunnuntaina vähän kirkossa puhdistautumassa.

kuusi vuotta valheessa ja täysin silmät ummessa :) iiks. Ja kaukana kaikesta. Nyt on erottava.

• 22
        älähyväimmeinen kirjoitti:

kuusi vuotta valheessa ja täysin silmät ummessa :) iiks. Ja kaukana kaikesta. Nyt on erottava.

Noinhan se niksuvaimoilla on.
        Joko silmät umpiummessa tai sitten jos jotain huomaakin niin leikitään ettei mitään ole huomattu.
        Ja miesten tyttöystävät ja panot naureskelee hyväuskoisille vaimoille.

• hyvin pyyhkii

ei nyt juuri tule mieleen mitään mikä mättäisi...suomalaisista miehistä mulla taas kokemus että ovat sikoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      233
      1789
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1192
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      49
      917
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      750
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      715
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      692
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe