Paavo Pesusieni

tomaatti

Paavo pesusieni on ihan paras piirretty! Onko kukaan ikinä kattonut sitä? Sit on tietysti legendaariset Muumit! ;)

11

2310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • el diablo

oon ikävä kyllä kattonu, mut ei oikeen sytyttäny!
      muumit kylläkin on viehättäny jo pikku naperosta asti!!!:)

• Anna

Paavo Pesusieni on niin paras piirretty :)
      Ne inside-tsoukit ja mieletön hervottomuus on aivan mahtavia koukkuja.. Paras jakso oli se missä Paavo ja Patric lähti meduusajahtiin ja Gary ja Kalmari-Jalmarin hoidettavaksi.. Harmi että nelonen ei enää lähetä Paavoa :(

• Taku

... on kunnon vitsejä! SEhän tehtiin aluks aikuisille, mut lapset on sitä alkanu kattoon!

• katja 15

se paavo on tosi hyvä vaikka oonkin 15 niin se on tosi opettavainen piirretty ja hauska kaikki ketkä siitä tykkää niin on ihan huippuihmisiä !!!

• Spongebob-fani

Spongebob rules! Katson sen joka tiistai ja keräilen Spongebob-oheistuotteita. Toivottavasti Paavo Pesusienen fanittaminen ei estä minua löytämästä sitä oikeaa tyttöä, jonka kanssa deittailla.

• Anssi Avocado

Oon samaa mieltä et on paras piirretty...

• terrance

paavo on aivan paras. I love paavo

• Sanna Sipuli

Todellakin on paras!!!! Mä oon ihan rakastunu paavoon

• Laura

Paavo on todellakin aivan paras.tietenkin muumeistakin olen aina tykännyt, mutta I LOVE PAAVO!

• juuh!!!

PAAVO PESUSIENI ON PARAS PIIRRETTY! MUITA HYVII ON TIETTY MUUMIT JA SIMPSONIT!

• Anonyymi

Paavo pesusieni on 100/100 ja Patrik on 20/4 se on nii kiva ohjelma joo hyvää viikonloppua kaikille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72