Voisiko joku ystävällisesti valistaa millä asetuksilla saa Spotifyn soittamaan esim. jonkun bändin/artistin kappaleet automaattisesti peräkkäin listalta? Nyt soittaa vain yhden valitun kappaleen ja haluaisin että siirtyisi siis automaattisesti seuraavaan kappaleeseen.
spotify
17
2380
Vastaukset
- tattadaa
Sitä tietoa täälläkin kaivataan...
- von qwerty
Tee biiseistä uusi soittolista, niin sitten soi "normaalisti".
- Hukka Putki
No kai siinä spotifyssä voi käyttää muuta kuin hakua, haulla se soittaa vaan yhden biisin. Näin lueskelin jostain tässä joku aika sitten. Eikö teillä ihmisillä leikkaa lainkaan itse? Ettekö osaa lukea ohjeita tai faq-palstaa? Millä te selviätte normaalistä elämästä jos tajunta on tuolla tasolla?
- stuuuuuupiiiid
niin kerropa selkokielellä, äläkä paukuta tyhjää.
- ??
No, kun laitan haulla vaikka esim." Thin Lizzy" tulee aikamoinen määrä kappaleita näkyviin. Valitsen listan ensimmäisen ja se soi. Mutta ei siirry seuraavaan kappaleeseen. Aiemmin oli joku asetus jolla siirtyminen tapahtui automaattisesti. Nyt olen tumpeloinut jotain siihen malliin että kappaleet eivät enää itsestään siirry seuraavaaan. Olen kyllä idiootti mutta niin on väitekin että "haulla se soittaa vain yhden biisin". Rautalangasta: voi hakea myös pelkällä bändin/artistin nimelläkin jolloin biisejä piisaa listalla.??
- Runkku Putki
Mikähän helvetin ikiluuseri Hukka Putki olet? Ei kaikki viitsi koko elämäänsä 24/7 käyttää sinänsä tarpeettoman tiedon metsästykseen, vain jotta voisi elvistellä tietämyksellään. Oletko koskaan kuullut yhteisöllisyydestä?
- von qwerty
?? kirjoitti:
No, kun laitan haulla vaikka esim." Thin Lizzy" tulee aikamoinen määrä kappaleita näkyviin. Valitsen listan ensimmäisen ja se soi. Mutta ei siirry seuraavaan kappaleeseen. Aiemmin oli joku asetus jolla siirtyminen tapahtui automaattisesti. Nyt olen tumpeloinut jotain siihen malliin että kappaleet eivät enää itsestään siirry seuraavaaan. Olen kyllä idiootti mutta niin on väitekin että "haulla se soittaa vain yhden biisin". Rautalangasta: voi hakea myös pelkällä bändin/artistin nimelläkin jolloin biisejä piisaa listalla.??
Biisilistaa kyllä tulee pitkästikin, mutta se ei soita kuin biisin kerrallaan. Mutta tee haluamistasi biiseistä uusi, oma soittolista, niin toimii haluamallasi tavalla.
Itsekin luulin, että joku asetus olisi ollut pielessä, mutta kyseessä on kuitenkin Spotifyn ominaisuus. - von qwerty
von qwerty kirjoitti:
Biisilistaa kyllä tulee pitkästikin, mutta se ei soita kuin biisin kerrallaan. Mutta tee haluamistasi biiseistä uusi, oma soittolista, niin toimii haluamallasi tavalla.
Itsekin luulin, että joku asetus olisi ollut pielessä, mutta kyseessä on kuitenkin Spotifyn ominaisuus.Ja jotta elämä olisi vähän helpompaa, siihen playlistiin voi vetäistä kokonaisia albumejakin.
- ??
???? Mikähän pikkumies sinäkin olet? Tietokoneteräsmies? Kiusaako joku sinua, älä nyt kuitenkaan pura mahtavaa vihaasi täällä. Laita hiiri mikroon.
- Hukka Putki
Runkku Putki kirjoitti:
Mikähän helvetin ikiluuseri Hukka Putki olet? Ei kaikki viitsi koko elämäänsä 24/7 käyttää sinänsä tarpeettoman tiedon metsästykseen, vain jotta voisi elvistellä tietämyksellään. Oletko koskaan kuullut yhteisöllisyydestä?
Elvistellä? Noh tuskinpa. Pitää vastata omituisiin väitteisiin. Ei siinä mitään elvistelyä ole. Jos noin ottaa pattiin niin älä sitten väitä asioita joista et mitään tiedä.
- Hukka Putki
?? kirjoitti:
???? Mikähän pikkumies sinäkin olet? Tietokoneteräsmies? Kiusaako joku sinua, älä nyt kuitenkaan pura mahtavaa vihaasi täällä. Laita hiiri mikroon.
Älä suotta vaihda nimimerkkiä, käytä sitä samaa mieluummin, joku pöljä voi luulla että olet kaksi eri ihmistä ;)
- ++
Hukka Putki kirjoitti:
Älä suotta vaihda nimimerkkiä, käytä sitä samaa mieluummin, joku pöljä voi luulla että olet kaksi eri ihmistä ;)
Nimimerkki?? Hra Hyde and dr.Jekyll. Olen yksi.
Kun olet valinnut sen mielekkään yhtyeen, jota tahdot kuunnella; klikkaa artist -kohdasta sen artistin nimeä ja sitten valitset kappaleen. Eli ekana haussa tulee näkymään kaikki sopivat biisit ja yhtyeet, jotka sopii hakusanaan. Esim. Haen Lamb of Godia; tulee niiden ja muiden biisejä. Klikkaan keskimmäisestä sarakkeesta lamb of godin, jolloin tulee valikko, jossa on vain em. artistin biisejä. Sieltä klikkaan haluamani biisin, ja sen jälkeen ne soi järjestyksessä.
- R&B
Tattista!
- ??
Joo, kiitosta.
- Anonyymi
Hotellit
- Anonyymi
Asetukset, toisto ja automaatti mix
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696640Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583103- 322289
- 201858
- 131857
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto211856Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131582- 181549
- 521538
- 101529