Moros!
Ajan Boinc ohjelmaa jokaisella koneella jonka omistan. Tällä hetkellä 7 myllyä jauhaa Milkyway@home projektia joista 6 on PC rautaa ja yksi on iMac.
iMacin kanssa pn vähän lämpöongelmia. Tämä on siis tänä vuonna ostettu 27" i5 prossulla varustettu malli.
Boinc tietty käyttää kaikkia 4 ydinta 100% kun en koneella ole mitään tekemässä, lämmöt nousee todella korkealle ja tuuletin ei tunnu sen enempää puhisevan. Piti ihan käsin nostaa tuulettimen kierrokset täysille. Sain lämmöt laskemaan 50 asteeseen jossa se nyt tuntuu pysyvän.
Mikä mahtaa olla iMacin maksimilämpötila jossa se toimii ennekuin alkaa vauriota syntymään?
Boinc
boincboinb
1
381
Vastaukset
- 11+2
Sammuta koneesi välittömästi! Nimittäin jos se vielä on elossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841273
- 561228
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321142- 601119
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820521- 12477