Sain videotykin josta puuttuu kaapeli tietokoneelle..
Takana on liitin jossa lukee computer, tämä liitin on täysin samanlainen kuin dvi, mutta liittimiä on 6 kpl enemmän.. kuvaa en tässä saa lisättyä, mutta onkohan tämä joku videotykkivalmistajan oma liitäntä vai mikä...
eli siinä kasassa niitä 3 riviä jokaisessa 10.. Kun dvi:ssä jotain 6-8... mistähän tähän saisi adapterin että saa koneeseen kiinni..s-videokin löytyy mutta eikös se huononna kuvanlaatua???
Tykin outo liitin..
uupelooo
2
522
Vastaukset
- loppertti
se on dual-.ink dvi. Hanki sellainen kaapeli.
- uupelooo
Sain selvitettyä tämän liitinongelman...eli kyseessä ei ole mikään versio dvi-liitännästä vaan täysin oma liitäntä M1.. tietääpähän jos tulee jollain joskus vastaan..nyt vaan adapteria ostamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993